26~

336 32 3
                                    

Κεφάλαιο 26ο~

Stella's POV

Βγαίνω από το μπάνιο και με κοιτάζουν περίεργα. "εμ έγινε κάτι;" ρωτάω κάπως άβολα. "οχι οχι ο Nathan μόλις έφευγε". Λεει η vasiliki και εκείνος σηκώνεται από τον καναπέ και μου δίνει ένα φιλί. "καληνύχτα μωρό μου τα λέμε αυριο". Λεει και φεύγει κάπως βιαστικα. Παω να το σχολιάσω μα η vasiliki αλλάζει θεμα." λοιπόν πως περάσατε;". Ρωτάει και έτσι απλά αρχίζω να της λεω τα πάντα.  Το βλέμμα της αλλαζει όταν λέω για την Bella. "Jade φιλική συμβουλή μείνε μακρυα της... Ολο ήταν προσποίηση είμαι σίγουρη ότι κάτι ετοιμάζει δεν θέλω να πεσεις στην παγίδα της πάλι και πληγώθεις ξανα.." μου λεει και ίσως έχει δίκιο. "καλα τα λες αλλά θέλω να της δώσω έστω μια ευκαιρία... Όπως είπα και στον Nathan εαν παρατηρήσω κάτι περίεργο θα απομακρύνθω αμεσως". Ανακοινώνω. Με κοιτάει για λίγο." τι να πω.. Οπως νομιζεις εγω στο πλευρό σου θα είμαι και ελπίζω να βγω λαθος". Λεει και της χαμογελάω ύστερα την αγκαλιάζω." ευχαριστώ που με καταλάβαινεις". Της λεω." τιποτα το αξιζεις". Ανταποδίδει." ας κοιμηθούμε αύριο έχεις και γενέθλια!". Λεει ενθουσιασμενη. Γνέφω καταφατικά και πάνε στα κρεβάτια μας. Κλείνω το φως και αμέσως με βρίσκει ενας γλυκός υπνος.

[....]

Ξημερωσε και ακομα δεν σηκώνομαι καν είναι Σάββατο και δεν έχουμε κάποιο μαθημα σημερα. Εκει που παω να κοιμηθω κιαλλο νιώθω το φως του ήλιου στα μάτια μου. Αμέσως κατσουφιαζω. Τα ανοίγω και βλέπω τη vasiliki. "Χρόνια σου πολλά!!!!". Λεει γεμάτη χαρα και την βλέπω να κρατάει μια τούρτα. Αμέσως χαμογελάω και κάθομαι στο κρεβάτι. "εσυ την εφτιαξες! ;". Ρωταω. "προφανώς αφού έχει γενέθλια η κολλητή μου!". Αφήνει την τούρτα στο τραπέζι και την αγκαλιάζω. "ευχαριστώ πολύ! Μα απλά γενέθλια ειναιι". Δηλωνω. "σους! Αντε πήγαινε ετοιμάσου γίατι θα έρθει και ο Nathan". Λεει και αμέσως σηκώνομαι. Αφού πάω στην τουαλέτα και κάνω τα απαραίτητα, ντυνομαι. Βαζω αυτα:

Φτιάχνω και λίγο τα μαλλιά μου και εμφανίζομαι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Φτιάχνω και λίγο τα μαλλιά μου και εμφανίζομαι. Κάθομαι στο τραπέζι με τη vasiliki και τρώμε λίγο από την τούρτα της μέχρι να έρθει ο Nathan. Καθώς μιλάμε μια ειδοποίηση στο κινητό με σταματαει.

Έχετε έναν νεο ακόλουθο στο instagram. @bella

Έλεγε η ειδοποίηση και μπορώ να πω δεν το περίμενα. "θα την αποδεχτείς;" ρωτάει η vasiliki. Εγω απλά το κανω έτσι και αλλιώς απλα μια εφαρμογή είναι σκέφτομαι. Αμεσως βλέπω και ενα μήνυμα της.

Βella
Heyy! Εμαθα ότι έχεις γενέθλια σήμερα χρόνια πολλα😘

Εγω
Ευχαριστώ.

Bella
Έχεις κανονίσει κάτι για βραδυ;

Εγω
Οχι υποθέτω.

Bella
Τελεια! Θα πάω σε ένα κλαμπ με κάτι παλιές φίλες ελπίζω να έρθεις😜

Διαβαστηκε.

Δεν της απαντάω καθώς θέλω να σκεφτώ για το αν θα πάω. Χτυπάει η πόρτα και καταλαβαίνω ότι ήρθε ο Nathan. Μα αντιθέτως βλέπω τους γονείς μου πράγμα που δεν περίμενα. "έκπληξη!" λένε και οι δύο και με αγκαλιάζουν. Τους αγκαλιαζω και γω αλλα αγχώνομαι γιατί πρόκειται να έρθει ο Nathan. Τους φέρνω μεσα γρήγορα. "θα έρθει ο Nathan!" ψυθιριζω στη vasiliki. "άστο πάνω μου!" απαντάει στον ίδιο τόνο και πάει να φυγει αφού χαιρετήσει και εκείνη. Για κακη μου τύχη όταν ανοίγει την πόρτα είναι ο Nathan και οι γονείς μου τον κοιτάνε καλα καλα....

Η Jade θα παει με την Bella για τα γενέθλια της?.... Τελικά τι οργάνωσαν για εκείνη η vasiliki και ο Nathan?... Και πως θα αντιδράσουν οι γονείς της όταν τον δουν 🤭

Γεια σας! Τι κάνετε ελπίζω καλα... Ξέρω δεν ανεβάζω οσο ανεβαζα γιατί εχω κάποιες δυσκολίες με την ιστορία τελευταία 😅εύχομαι να σας αρέσει θα προσπαθήσω να ανεβάζω κάθε μερα παλι! Τα λέμε ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Where stories live. Discover now