12~

442 37 4
                                    

Κεφάλαιο 12ο~

Γυρισε... Σκέφτομαι. Χωνομαι αναμεσα στο πλήθος και την ψάχνω. Θα της μιλήσω. Την βλέπω και μένω άφωνος ήταν διαφορετικη πιο όμορφη και αυτά τα κόκκινα τα χείλη της που αναδεικνύουν και τις ματαρες της θέλω να κάνω πολλά τώρα, σκέφτομαι και δαγνωνω το χείλος μου πονηρα. Πάνω που πάω να την πλησιάσω ένας πουστης την πλησιάζει πρώτος. Εκείνη γελάει πρέπει να χει πιει. Βάζει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του και τον φέρνει κοντά της αρχίζοντας να χορεύει μαζί του. ΑΜΑ ΠΑΩ ΕΚΕΊ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ... Αλλα εάν το θέλει έτσι έτσι θα κάνω και εγω. Αρπάζω σφηνάκια και τα πίνω γρήγορα καθώς τους βλέπω και καίω πιο πολύ. Ζαλίζομαι και γω λίγο και αρπάζω μια τυχαία και χορεύω μαζί της. Την παίρνω κοντά στην Jade και στον παπαρα δίπλα της και την ακουμπάω αισθησιακά ενώ κοιτάω τη Jade στα μάτια. Εκείνη το παρατηρεί και φαίνεται σοκαρισμένη που ήρθα καθώς και μια ζήλια φαίνεται στο βλέμμα της. Αυτόματα χαμογελάω που την επηρεασε και φιλαω την άλλη με γλώσσα μπροστά της.

Jades POV

Ηρθε και αυτος... ήρθε και αντί να μου μιλήσει θέλει να μου γαμησει την ψυχολογία! αλλα όχι ρε δεν είμαι όπως με θυμόταν. Παίρνω και γω τον σύνοδο μου και τον φιλαω με τον ίδιο τρόπο που φιλάει εκείνη κολοντας περισσότερο πάνω του και κατεβάζω λίγο την τιραντα μου αφήνοντας τον να με φιλήσει στο λαιμο. Προσποιουμαι ότι μαρεσει και εκείνος αλλάζει το βλέμμα του απο ήρεμο σε θυμωμένο. Παίρνει την πουτανα του προς την λίμνη όπου δεν είναι κανείς και την κολλάει σε ένα δεντρο γδυνοντας τη. Τους βλέπω απο μακρυά και αρχίζω και γω να τα παίρνω αλλα όπως είπα σήμερα θα παίξω ίδια. Τραβάω τον άλλο προς τη διαδρομή τους και είμαι έτοιμη να γδυθω. Κλείνω τα μάτια μου δείχνοντας για άλλη μια φορά πως το απολαμβάνω. Πριν προλάβω να συνεχίσω βλέπω τον σύνοδο μου στο πάτωμα. Γουρλώνω τα μάτια μου και κοιτάω επάνω. Ο Nathan. "ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΆΝΕΙΣ!?". φωνάζω. "ΤΡΑΒΆ ΣΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΆΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΠΑΛΙ". συνεχίζω χωρίς να με ελέγχω αφού το κράταγα μέσα μου καιρο και τον σπρώχνω δυνατά. Εκείνος δεν κουνιέται ούτε ένα εκατοστό αφού είναι ο πενταπλασιος Μου και με κολλάει στο δέντρο πίσω." ΤΙ ΚΑΝΩ!? ΚΆΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΆΕΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΉ ΜΟΥ". λέει με ένταση και δεν με αφήνει να κουνήθω, είχα σοκαριστεί. "ΔΕΝ ΑΝΉΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ". Βρίσκω δύναμη τελικά και απαντώ. Εκείνος μετακινεί τα χέρια του στη μέση μου και πηγαίνει σιγά σιγά στο φερμουαρ του φορέματος μου. Πλησιάζει στο δεξί μου αυτί και μου ψυθυριζει. "αν δεν είσαι δικια μου γιατί Δεν Με σταματας μωρό μου; ". Συνεχίζει και μου προκαλεί ανατριχίλες. Μου ακουμπάει όλο το σώμα και ανοίγει λίγο το φόρεμα μου. "Ξερω πόσο ευάλωτη αισθάνεσαι γύρω Μου και με αναβει".......

ΩΠΑ ΣΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΤΟ ΚΟΨΑ ΟΥΠΣ😁είστε ελεύθεροι να βρισετε για να δούμε τι θα κάνει η Jade για αυτο;.... 😉Τα λεμε! ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} حيث تعيش القصص. اكتشف الآن