Κεφάλαιο 9ο~
Jades POV
Έχουν πάει τον Nathan στο δωμάτιο του και μαζί του είναι η νοσοκομα του πανεπιστημίου. Εγω απλά τους συνόδευσα και έφυγα αλλα μου είχε κολλήσει το τελευταίο που είπε στο μυαλό μου. "τι μου κάνεις γαμω"... Τι εννοούσε δηλαδή.. Λες και έκανα εγώ κάτι εκείνος τα κάνει όλα. αλλα αυτή τη φορά θα τον αποφύγω οσο δεν πάει ακόμα και να με ακολουθεί θα φεύγω χωρίς να λέω τιποτα. Θα κάνω πως δεν υπάρχει... Είναι για το καλύτερο. Ήμουν ηλιθια μόνο που τον κοιταξα γιατί αν ένιωσα δεν ξερω...
[...]
Πηγαίνω στο δωμάτιο πριν την vasiliki και της άφησα ενα γράμμα. "αποφασισα πως θα πάω στο σπίτι των γονιών μου για λιγες μερες θέλω να βρω τον παλιό μου εαυτό... Ελπίζω να καταλαβαίνεις θα επικοινωνήσουμε το υπόσχομαι. Να προσεχεις χο". Βάζω γρήγορα μερικά ρούχα σε μια τσάντα και αφού πάρω τα λεφτά το κινητό και τα κλειδιά ετοιμάζομαι να φυγω. Τρέχω έξω από το πανεπιστήμιο και μπαίνω στο αμάξι μου. Κοιτάζω πισω και μολογω: θα επιστρέψω σύντομα..
Nathans POV
Ανοιγω τα μάτια μου και διωχνω την νοσοκόμα λέγοντας ψέματα πως τώρα είμαι καλά. Μένω μόνος και την βλέπω από το παράθυρο μου. Παρατηρώ ότι ξεκινάει το αμάξι και φεύγει... Οχι δεν μπορει.. "JADE!!!". φωναζω δυνατά αλλα μάταια δεν ακούει. Έχει φύγει ήδη... Είναι αργα. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και αρχίζω να κοπανάω τον τοίχο με αποτέλεσμα το χέρι μου να ματώνει μα δεν με νοιάζει καν. ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΌΓΟ ΈΦΥΓΕ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ. σταμάτησα να κοπανάω τον τοίχο και στηρίζομουν σε αυτόν. Πήρα ανασες και άνοιξα το συρτάρι μου.... Έχει μπαφο μέσα απο παλια... Χωρίς να σκέφτομαι πλέον τον πινω. Καπνιζα και επαιρνα τον μπαφο για ωρες. Άρχισα να νιώθω σαν να μη με νοιάζει τιποτα και πιο δυνατός. Ολα ήταν πιο αστεία. Κάλεσα και μερικές στο
δωμάτιο μου περασα έτσι την ώρα...Jades POV
οδηγαω προς το σπίτι μου που είναι 4 ωρες μακρυά. Καθώς είμαι στη διαδρομή καπνίζω και με αποσπάει το τηλέφωνο μου. Ηταν η vasiliki λογικά βρήκε το γράμμα σκεφτηκα. Της το σηκωνω.
Vasiliki❤️
Jade... Για πιο λογο έφυγες;
Εγω
Πρέπει να βρω τον εαυτό μου.. Δεν γίνεται αλλιώς δεν γίνεται. Καταλαβε με.Vasiliki❤️
ΓΊΝΕΤΑΙ! ΕΑΝ ΚΑΘΌΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΆΦΗΝΑ ΛΕΠΤΌ ΘΑ ΉΣΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.εγώ
Οχι... Οχι πρέπει να αρχίσω να μην έχω αισθήματα για τίποτα μόνο πόνο εφεραν εάν δεν καταλάβαινεις δεν μπορώ να κάνω κατι.Vasiliki ❤️
Δεν έφεραν τα αισθήματα πονο αλλα εκεινος. Και συ μόνο αυτά κρατάς; όχι πόσο χαρούμενες ήμαστε... Τι να σου πω μείνε μακρυά αλλά μην περιμένεις να ει ναι όλα ίδια μετα...
Αυτα ήταν τα τελευταία της λόγια και μου το εκλεισε... Ίσως το αξιζα μα δεν έχω ξανα αισθανθει παρόμοια οπότε θα μου κάνει καλό ενα διάλειμμα οσο λίγο και αν έμεινα εκει.
Vasilikis POV
Εφυγε και δεν σκέφτηκε καν εμένα που με έλεγε κολλητή της... Άρχισα να δακρύζω την ειχα σαν αδερφή και έφυγε ξεχνώντας με. Καλω τον chris στου δωμάτιο μου μόνο εκείνος θα με ηρεμησει... Μπαίνει μέσα και ενώ ήμουν δακρυσμένη απλά τον αγκαλιάζω και εκεινος μου φιλάει το μέτωπο. "ηρεμησε όλα καλά θα πάνε". Μου είπε γλυκά και δεν Πολυ μιλαγα αλλα ένιωσα μια ανακούφιση πάντα με κανει καλύτερα μέσα μου. "θες να το συζητήσουμε;". Με ρώτησε. Εγνεψα θετικα τα λεω όλα σε εκείνον γιατί με αγαπάει και δεν θα με κρινει. Έτσι του λέω τι έγινε.." η Jade δεν έπρεπε να φύγει αλλα εσυ μην στεναχωριέσαι δεν το κανε από κακό απλά είναι μπερδεμένη και είμαι σίγουρος όταν έρθει θα είναι όλα καλα". απαντάει και χαμογελαω. Μου δίνει ένα φιλί. Και ανταποδίδω. "θα πάω να βοηθήσω". Λέει και κατάλαβα πως θα πάει στον Nathan. Εγνεψα θετικά και είπαμε πως θα μιλήσουμε σε λιγο.
Chri's POV
Πηγαίνω στο δωμάτιο του ενώ είναι αργά τη νύχτα. Παρόλα αυτά μου ανοίγει και είδα ότι τα μάτια του ήταν κατακόκκινα. "ασε με να περασω". Του λεω. "δεν θες να το κανεις". Λεει εννοώντας ότι όλα είναι σκατα. "τότε θα το πω εδω". Του λεω. "μόνο σε μένα έχεις πει κάποια πράγματα για τον εαυτό σου.. Και είσαι φίλος μου για αυτό πάρε την συμβολή μου και σταμάτα να καταστρέφεις τον εαυτό σου. Αντί αυτού διόρθωσε το. Είδες εγώ με την vasiliki πως ήμαστε μην αφήνεις το παρελθόν στο μυαλό σου". Μονολογω και κοιτάει." καλα τα λόγια σου μα θέλω τον χρόνο μου ". Απαντάει απλά και μου κλείνει την πόρτα... Την κλωτσάω και του λέω να ανοίξει μα δεν ακούει." διώχνεις τα πάντα γύρω σου ". Φωνάζω απέξω για τελευταία φορά και φεύγω και γω. Λέω στην vasiliki τι έγινε και νευριάζει και εκείνη."όλα έχουν γαμηθει εξαιτίας του". Λέει και εγώ αποφασίζω να της πω την αληθινή ιστορία του.....
Παλι τρίτο για σημερα😎αρε καραντίνα τι μας κανεις! 😂 Ελπίζω να σας αρεσε ΤΑ ΛΕΜΕ❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...