43~

306 35 1
                                    

Κεφάλαιο 43ο~

Jades POV

Ο Nathan οδηγάει αρκετή ώρα και σε όλη την διαδρομή αναρωτιέμαι που έχει σκεφτεί να παμε... ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω τι γινεται. Μετά από λίγο σταματαμε σε ένα λιμανι, έχει αρχίζει να ξημερώνει και ο ήλιος κάνει την εμφάνιση του. Μα για ποιο λόγο ήμαστε εδώ σκέφτομαι. "τι κάνουμε εδω;". Τελικά ρωτάω και παρκάρει. "απλα ακόλουθα με". Λέει και έτσι κανω. Βγαίνω από το αυτοκίνητο μαζί του. Παίρνει τα πράγματα μας και τον βοηθαω. Τον ακολουθώ και περπατάμε πολύ μέχρι που φτάνουμε μπροστά από ένα yaught. Παθαίνω σοκ όταν το βλέπω ήταν μεγαλο και πανέμορφο με δωμάτια στον εσωτερικό χώρο.

"ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ;"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ;". Λεω με ένταση για άλλη μια φορά χωρίς να πιστεύω στα μάτια μου. Χαμογελαει και με κοιταει. "τώρα και δικό σου... Ανήκε στην οικογένεια μου. Ο πατέρας μου, μου είχε μάθει να το οδηγω και από το συμβαν με εκείνους δεν το ξανα χρησιμοποιησα... ". Δηλωνει και του κρατάω το χερι. "ξέρω πως περασες πολλα μα τώρα ήμαστε μαζι". Τον ενθάρρυνω και χαμογελάμε ενώ μου δίνει ένα φιλί. Μπαίνουμε μεσα και αφού μου δείξει τα δωμάτια και αφήσει τα πράγματα μας ξεκινάει να οδηγάει. Εγω καθομαι κοντά του σε έναν από τους εξωτερικούς καναπέδες και χαζεύω την μαγευτική θαλασσα.

Καθώς εκείνος οδηγάει αποφασίζω να καλέσω τους γονείς μου αλλα και να ενημερώσω την vasiliki αφού θα λείπω για κάποιο διάστημα από ότι φαινεται

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Καθώς εκείνος οδηγάει αποφασίζω να καλέσω τους γονείς μου αλλα και να ενημερώσω την vasiliki αφού θα λείπω για κάποιο διάστημα από ότι φαινεται. Τους αφήνω φωνητικά μηνύματα μιας και είναι νωρίς και περιμένω για την απάντηση τους.

Vasilikis POV

Έμεινα έξω με τον Chris το υπόλοιπο βράδυ και τώρα τρωω πρωινό μαζί του μέχρι που ένα μήνυμα με διακόπτει. Ανοίγω το κινητό μου και από ότι φαίνεται είναι η Jade. Αμέσως το ανοίγω αφού θέλω να μάθω πού εξαφανίστηκε και τι εγινε. Το πατάω και αυτό που ακούω είναι ότι θα φύγει για κάποιο διαστημα και μάλιστα με τον Nathan! Αμέσως μένω αφωνη! Χαίρομαι πολύ για εκείνη σκέφτομαι. Παω να την πάρω τηλέφωνο μα ο Chris με σταματάει. "vasiliki πρέπει να σου πω κατι". Μου λέει και τον κοιτάω με απορία. "τι ειναι;". Ρωταω. Και τον βλέπω να βγάζει δύο εισιτήρια για πλοίο από την τσέπη του. "τι είναι αυτά;!". Φωνάζω ενθουσιασμενη. "Ο Nathan και εγω συνεννοηθηκαμε και θα περάσουμε το καλοκαίρι στην Αμερική εγω μαζί σου και εκείνος με την Jade". Δηλώνει και έχω μείνει να τον κοιταω. Του δίνω ένα μεγάλο φιλί και τον αγκαλιαζω. "εγω.. Δεν ξέρω τι να πω σαγαπω πολυ!". Είναι το μόνο που μου βγαίνει να πω και βουρκωνω απο χαρα. "και γω". Απαντάει και χαμογελαει.

Jades POV

Ο Nathan έχει βάλει την αυτόματη πλοήγηση και έρχεται από πίσω μου. Πριν προλάβω να κάνω κάτι με σηκώνει και με βάζει να κάθομαι πάνω του. Γελαω λίγο. Είναι πολύ γλυκος το χρειαζόμουν αυτο. Καθόμαστε αγκαλιά και κοιταμε την θαλασσα μαζί. "σου έχω και άλλη έκπληξη" μου λεει. "η οποία ειναι;" συνεχιζω. "θα έρθει και η φίλη σου με τον Chris εκεί που παμε". Δηλώνει και αμέσως χαμογελάω. "κάνεις τόσα πολλά για εμένα και εγώ δεν κάνω τίποτα..". Του λεω. "οχι μου έχεις δώσει τα πάντα και αυτό είσαι εσυ εγώ εσενα χρειάζομαι μόνο είσαι η καλύτερη έκπληξη που είχα ". Απαντάει και κάνει την καρδιά μου να χτυπήσει πιο γρηγορα. Τοποθετώ τα χέρια μου στο λαιμό του και τον φιλαω.

Από οτι φαίνεται όλα έγιναν καλα και τα ζευγάρια θα περάσουν το καλοκαίρι τους στην Αμερική

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Από οτι φαίνεται όλα έγιναν καλα και τα ζευγάρια θα περάσουν το καλοκαίρι τους στην Αμερική... Τελικά τι θα γίνει όταν φτάσουν; 🤔
Θα το δούμε στο επομενο🙃❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora