5~

438 36 3
                                    

Κεφάλαιο 5ο~

Jades POV

Έχουν περάσει δέκα μέρες και ολα παρέμειναν ιδια πέρα απο τον Nathan ο οποίος είναι αφαντος απο οταν έφυγε με την μηχανή του. είναι αλλο ενα πρωινό και εγώ ακολουθώ την καθημερινή μου ρουτινα. Τώρα βρίσκομαι στους διαδρόμους με την vasiliki και εκει που μιλάμε και είναι όλα καλα παρατηρώ τους γύρω μας να σταματάνε να μιλάνε και να κοιτανε ταυτόχρονα προς μια κατεύθυνση. Μας κινούν την περιέργεια και κοιτάμε και εμείς. Ήταν εκεινος... Επέστρεψε και μάλιστα δείχνει διαφορετικός σαν να είναι κενός, πληγωμένος και Πολύ θυμωμένος. Καθώς περπατάει αναμεσα μας όλοι τον κοιτανε τρομαγμενοι. Εκτός από ενα παρεακι... "κοίτα ποιος επέστρεψε". Λέει ένας απο αυτούς και τον αγριοκοιταζει. "τι έγινε δεν σου κατσε κανα τσούλακι και επεστρεψες;". Συνεχίζει ένας άλλος και στο τέλος γελανε. Εκείνος άρχισε να δείχνει ακόμη πιο σκοτεινός και αρπαξε τον έναν και τον σήκωσε στον αέρα απο την μπλουζα."δεν ήθελες να το πεις σε μενα αυτο". Του λέει απειλητικά και τον βάζει στο πάτωμα χτυπώντας τον ασταμάτητα. Τον είχε ματώσει και κάνεις δεν έκανε τίποτα μέχρι που ηρθαν κάποιοι καθηγητες. Τους απομακρυναν με το ζορι και το αγορι χρειάστηκε νοσοκομείο... Είχα παγωσει δεν τον είχα ξανά δει έτσι.. Τον πήγανε στη διεύθυνσή του πανεπιστημίου όπου θα επαιρνε μεγάλη τιμωρία σίγουρα...

[...]

Ειναι απόγευμα και είναι η ώρα προπόνησης για τους ποδοσφαιριστές του πανεπιστημίου. Πήγα με την vasiliki αφού υποστηρίζει το αγορι της προφανως και ενώ παρακολουθουσα ειδα και εκεινον ανήκει στην ίδια ομαδα με τον Chris. Μετα απο λιγη ωρα η προπόνηση τελείωσε και τους άφησα μονους για λιγο. Ενώ περίμενα για εκείνη λίγο πιο μακρυά στις κερκίδες πέρναγε ο Nathan χωρίς μπλούζα και με μια πετσέτα στον ώμο του κατευθυνομενος στα αποδυτήρια. Ανταλλάξαμε ματιες απο μακρυά και ένιωθα λες και οι δύο περιμέναμε κάποιος να κάνει την κίνηση. Μα ύστερα από όσα είπε δεν πρόκειται να είμαι αυτή που θα το Κανω, σκέφτομαι.

Nathan's POV

Την παρατηρώ που με κοιτάει και ενώ ένα κομμάτι μου θέλει να κάνει κίνηση δεν κανω. Ειμαι κακη επιρροή και αισθάνομαι πως αν την πλησιάσω θα γίνει το ναρκωτικό μου... Και όχι με την καλή Εννια. Θα εθίστω σε εκείνη και μετα θα συμβούν τα ιδια.. Για αυτό θα την αποφεύγω όσο μπορώ και θα ξεσπάω σε άλλα πράγματα. Μπαίνω στα αποδυτήρια να κάνω ενα γρήγορο ντουζ. Τελειώνω και βγαίνω Μόνο με την πετσέτα εξω. Ακούω βήματα προς εμενα και κοίταζω. Ήταν αυτη, τι κάνει εδώ γαμω. χανομαι σε εκείνη και σκέφτομαι μόνο τι θα έκανα τώρα.. "μην ανησυχείς δεν ήρθα για εσένα". Λέει ξερα. Ακόμη και όταν μου δίνει ακυρα με κολλάει περισσότερο. Εγω φεύγω χωρίς να πω λεξη και την ακούω που μιλάει με τον προπονητή πιο πέρα για τις μαζορετες.

Jades POV

Ζηταω από τον προπονητή να μπω στις μαζορετες. Και όχι δεν το κάνω για τον Nathan! Το έχω υποσχεθεί στην κολλητή μου και εαν αυτό την κάνει χαρούμενη θα το κάνω για εκείνη.. Ακόμη και αν σημαίνει πως θα ειμαι συνέχεια γύρω του. Μετά απο κάποιες κινήσεις και τα σχετικά για να μπει κάποιος στις μαζορετες με περασαν. Μου έδωσαν μια στολή και καθώς πάω να φύγω περνώντας για άλλη μια φορά απο εκει που κάνουν ντουζ τα αγορια, βλέπω μια μαζορετα να το κάνει με τον Nathan......

Ασχημες οι εξελιξεις!! Τι συμβαίνει γιατί είναι με αλλη ο Nathan τωρα!? Έχει μπερδευτεί το πράγμα θα μάθουμε τι θα γίνει στη συνέχεια 🤫 τα λέμε ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora