Κεφάλαιο 39ο~
Jades POV
Εχει βραδιασει και από την ώρα που επέστρεψα εκανα ενα μπάνιο και περιμένω να περάσει λίγο ακόμα η ώρα για να ετοιμαστώ. Παίρνω τηλέφωνο την vasiliki και της λεω όσα εγιναν.. "εσυ πρέπει να μείνεις δυνατή απο μικρή που σε ξέρω πάντα ήσουν μην το αφήσεις να σε επηρεασει!". Μου λέει να με ηρεμήσει. "προσπαθώ"... Απανταω. "λοιπόν ας αλλάξουμε θεμα. Το πανεπιστήμιο κλείνει αύριο για καλοκαίρι και ο chris μου προτινε να μένω μαζί του! "δηλώνει ενθουσιασμενη. Χαίρομαι για εκείνη της αξιζει." τέλεια εσείς το πάτε σοβαρα εύχομαι να κρατήσει για παντα!". Της λεω. Απο τον τρόπο της φωνής της μπορώ να πω πως έχει βούρκωσει." αω σε ευχαριστώ! Ίσως εσύ και ο Noah τα πάτε καλα ποιος ξέρει! ". Συνεχίζει να με ενθαρρύνει. "μπορει.. Τώρα πάω να ετοιμαστώ γιατί θα βγω μαζί του όπως ειπα". Της λεω και το κλείνουμε. Πηγαίνω μπροστά απο την ντουλάπα μου. Σκέφτομαι τι να βάλω αφού μου είπε να ντυθω καλα. Την προσοχή μου τραβάει το μπλε φόρεμα που είχα βάλει σε ενα απο τα πάρτυ. Είναι το πιο καλό σκέφτομαι και αποφασίζω και βάζω εκεινο. Φτιάχνω τα μαλλιά μου και κάνω και ενα απαλό μέικ απ. Κοιταζομαι στον καθρέφτη και είμαι έτοιμη μα κάτι μου λείπει σκέφτομαι. Παίρνω το κολιε που μου είχε πάρει εκεινος... Κανονικά δεν θα έπρεπε να το φοραω μα είναι το αγαπημένο μου και στο κάτω κάτω ενα κόσμημα είναι όχι εκεινος!
[...]
Ακούω το αμάξι του και αφού βάλω παπούτσια βγαίνω έξω. Με βλέπει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. "εισαι εκθαμβωτική". Λέει και χαμογελάω λίγο. "ευχαριστώ". Απαντάω και μπαίνω στο αμάξι του. Εκείνος ξεκινάει προς το εστιατόριο και αναρωτιέμαι που ειναι. Μετά από λίγη ώρα φτάνουμε και μπαίνουμε μεσα. Δεν έχω ξανα έρθει εδώ σκέφτομαι. Είναι όλα πολύ κομψα. Κοιτάζω τον χώρο και το βλέμμα μου πέφτει πάνω σε εκείνον που δεν περιμενα. Ο Nathan! Λέω από μέσα μου. Εκείνος με κοιτάει επίμονα και φαίνεται ότι και η άλλη το προσεξε. καθόμαστε με τον Noah σε ενα τραπεζι. Νιώθω το βλέμμα του σε μενα και με καιει.Nathan's POV
Είναι πανέμορφη.. Και έχει φορεσει το κολιέ που της πηρα. Κοιτάω τον μαλακά απέναντι της και τα χαρακτηριστικά μου αλλαζουν. "μμ αγάπη γιατί δεν τους λέμε να κάτσουν μαζί μας έτσι για να ηρεμήσουν τα πράγματα!". Λεει η Bella και συμφωνώ. Θα χαρώ να μιλήσω με αυτον! Σκέφτομαι. Εκείνη πάει στο τραπέζι τους και βλέπω την Jade να με κοιτάει με Νοημα. Τελικά τους φέρνει εδώ και κάθονται μαζί μας." καλως το ζευγάρακι". Λέω ειρωνικά." γεια Nathan.. ". Λέει άβολα αυτος και τον αγριοκοιτάω. Εκείνη δεν ανταλλάσει κουβέντα μαζί μου και απλα κοιταζομαστε. Η Bella και ο αλλος παραγγέλνουν. Την τραβάω πιο κοντά μου και η Jade φαίνεται να κοκκινίζει από τα νευρα." λοιπόν τελικά ολα έγιναν όπως έπρεπε χαίρομαι που προχωρησες Jade!". Λεει η Bella σε εκείνη. "και εσύ φαίνεται προχωρησες σε αλλα θεματα!". Την ειρωνεύεται εκείνη. "αχ ναι θα γίνουμε γονεις ίσως σας καλέσουμε στον γαμο μας". Συνεχίζει η Bella.
Jades POV
πουτανα σκέφτομαι από μέσα μου." ο Noah και εγω ήμαστε ήδη πολυ δεμένοι!". Λέω και Κοιτάω τον Nathan." Η Bella είναι η καλύτερη τελικά και μου έχει εμπιστοσύνη!". Συνεχίζει εκείνος και κοιτάει με τον ίδιο τρόπο." ας κάνουμε μια πρόποση, στις νέες σχέσεις μας!". Προτείνει ο Noah. Ρολάρω τα μάτια μου. Παμε να τσούγκρισουμε τα ποτήρια και εκείνη ρίχνει το ποτό της πάνω μου." συγνώμη δεν το ηθελα! ". Συνεχίζει και προσποιείται την αθωα. Κρατιέμαι μην την αρπάξω και σηκώνομαι από την καρέκλα μου." Μωρό μου πάμε σπίτι!". Λέω στον Noah. "μα ούτε καν δειπνήσαμε άκομα" λεει και τον τραβάω να σηκωθεί. "έχασα την όρεξη μου" λεω. Παω να φύγω και πρώτου έρθει εκείνος με ακολουθεί ο Nathan και με πάει σε μια γωνια. "τι νομίζεις ότι κάνεις;". Λεω απότομα. "ότι κάνεις και εσυ". Απαντάει ειρωνικά. Παω να φύγω και με κολλάει στον τοίχο. "τον αγαπάς;". Ρωτάει ενώ βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοης. Κοιταω αλλού. "ναι". Απανταω. "τότε γιατί δεν με κοιτάς στα μάτια;". Λέει αφού με ξέρει όταν λέω ψέματα.. Τον κοιτάω στά ματιά και νιώθω να βουρκωνω. "ναι.." λεω ξερα και νομίζω ήταν το μεγαλύτερο ψεμα που έχω πει.. Με αφήνει και βλέπω την απογοήτευση στο προσώπο του. Μόλις φεύγει αμέσως δακρύζω.. Βγαίνω από το εστιατόριο και βρίσκω τον Noah. "τι εγινε..;". Λεει και με αγκαλιάζει. "απλα πάμε να φύγουμε... ". Απαντώ χώρις να εξηγήσω.
απο ότι φαίνεται η Jade προτίμησε να πει ψέματα... Τι πιστεύετε θα ακολουθήσει; 🙃αφήστε σχόλιο!
Αντε και δεύτερο 😌τα λεμε αγάπες ❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...