Κεφάλαιο 38ο~
Nathan's POV
Την εχω στην αγκαλιά μου και επικρατεί ησυχία ενώ ταυτόχρονα νιώθω και ανακούφιση. Σηκώνεται και απομακρύνεται λιγο από εμενα. "τι πηγές να κανεις...;". Λέω σοβαρος. Εκείνη κοιτάει την θάλασσα και την παρατηρώ που έχει βούρκωσει. "τίποτα δεν έχει νόημα πια.. Ήθελα να δώσω ένα τέλος ". Δηλώνει. "αν τελειώσεις εσυ θα τελειώσω και εγω..". Απανταω. Στρέφει το βλέμμα της προς το μέρος μου. Τα λαμπερά μπλε μάτια της φωτίζουν και φαίνονται πιο έντονα με τις ακτίνες του ηλίου... Θα θελα να την κρατήσω και να της πω ότι την αγαπάω μέσα μου.. Δεν μπορώ να ξέρω ότι πονάει." την αφησες έγκυος... ". Λεει ξαφνικά και σοκαρομαι.. Έτσι εξηγείται που τερματίστηκε η κλήση, γαμω! "δεν ήθελα καμία σχέση μαζί της.. Εαν με πίστευες δεν θα έκανα τιποτα". Της λεω σιγουρος. "είναι πολύ αργά για αυτο..". Συνεχίζει και την διακοπτω. "εγώ ακόμα σαγαπω-". Πάω να πω και εκείνη ολοκληρωνει. "προχώρησα με τον Noah...". Όταν το λέει αυτό σκοτεινιαζω και δεν συνεχίζω αυτό που θελα να πω.. Δεν έχει νόημα. Νιώθω μια οργή και έντονο πόνο ταυτόχρονα." μαλιστα. Θεώρησε το σημερινό ως την τελευταία φορά που με βλέπεις..". Ανακοινώνω χωρίς να δείξω κανένα συναίσθημα και φεύγω. Κοιτάω λίγο πίσω μου αν με σταματήσει... Ενώ ελπίζω μέσα μου μα τιποτα. Ο μπάσταρδος έχει την καρδιά της πλέον λογικά..
Jades POV
Φεύγει και σκέφτομαι να τον σταματήσω.. Μα δεν υπάρχει λόγος μόνος του είπε ότι είναι η τελευταία φορα που βλεπόμαστε. Πονάω πολύ και εύχομαι να εμενε... Και να ταν αλλιώς τα πράγματα..αλλα θα πρέπει απλώς να το δεχτώ. Μένω ακίνητη και τον παρατηρώ που φεύγει με το αμάξι του. Σου εσωσε την ζωή και θα λεγε σαγαπω λεει μια φωνή μέσα μου μα την αγνοω. Νιώθω τον κρύο αέρα να διαπερνάει τα βρεγμένα ρούχα μου και αντί να φύγω απλα κάθομαι στην άμμο να καπνίζω και να χαζεύω τη θαλασσα ενώ σκέφτομαι τι έγινε μόλις.. Αποφασίζω και στέλνω φωνητικο μήνυμα στον Noah. "λυπάμαι πολυ για αυτό που έγινε τις προάλλες.. Εύχομαι να μου δώσεις άλλη μια ευκαιρία θέλω πραγματικά να το προσπαθησουμε.. Σε θέλω". Του στέλνω και μπορώ να πω δεν το θέλω καν αλλα έτσι πως εξελίχθηκε αυτή η ιστορία πρέπει να έρθει σε ένα τέλος και να προχωρήσω και εγω. Όπως εκείνος με αυτη.. Ήχος από τις ειδοποιήσεις μου σταματάει τις σκέψεις μου. Απάντησε από ότι φαίνεται.
Noah
Σε συγχωρώ αν βγεις μαζί μου απόψε :)Εγω
Ναι.. Ωραία που θελεις;Noah
Θα σε παρω στις εννιά, ντύσου καλα θα σε πάω σε ενα καλό εστιατόριο που ξέρω!Εγω
εντάξει τα λεμε μεταNoah
Τα λεμε κουκλα❤️Διαβαστηκε ✔️
Αποφασιζω και δεν απαντάω στο τελευταίο.. Σηκώνομαι από την άμμο και οδηγω πίσω στο σπίτι μου.
Nathan's POV
Φτάνω σπίτι και μπαίνω από την πίσω πόρτα κρυφα. Εαν με δει η άλλη με βρεγμένα ρούχα θα αρχίσει να ρωτάει και δεν έχω όρεξη. Πηγαίνω γρήγορα στο δωμάτιο και αλλαζω. Ύστερα κατεβαίνω και την βρίσκω στο σαλόνι όπου ηταν λέγοντας ότι γύρισα μόλις. Σηκώνεται και μου δίνει ένα φιλι. Ανταποδίδω ελάχιστα χωρίς καμία θέληση. "λοιπόν τι θα κάνουμε απόψε;". Ρωταει. Κάθομαι μαζί της στον καναπέ και πίνω λίγο. "μπορούμε να πάμε να δειπνήσουμε εξω". Προτείνω. Θα μου κάνει καλό να βγω εξω να ξεχάστω και αν θέλω να δούλεψει μάζι της θα πρέπει να περάσω και ώρα με εκείνη... "και αναρωτιόμουν ποτέ θα το έλεγες αγάπη μου! Χαίρομαι πολυ". Απαντάει χαρούμενη ενώ εγω συνεχίζω να πίνω...
Απο ότι φαίνεται όλοι θα βγουν να δειπνήσουν τι μπορεί να συμβεί;... Λέτε να συναντηθούν;... Και είναι στα αλήθεια το τέλος του Nathan και της Jade; 🤔
Γεια σας τι κανετε ελπίζω καλύτερα από μενα πάντως 😶.. Εύχομαι να σας άρεσε το κεφάλαιο τα λέμε στο επόμενο ❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...