Κεφάλαιο 18ο~
Jades POV
Ετοιμαζόμαστε με την Vasiliki έχει πάει απόγευμα και μας Απομένουν λίγες ώρες. Στο τέλος αποφασιζουμε και βάζουμε αυτα:
Εγω
VasilikiΜιας και είναι pool party φοράμε απλα σανδάλια και απο μεσα τα μαγιό μας. Απο βαψιμο βάζουμε αδιάβροχη μασκαρα και λίγο λιπ γκλος. Κοιταζομαστε στον καθρέφτη και χαμογελάμε. "ήμαστε θεες!". Λεει εκείνη και συμφωνώ μαζί της. παίρνουμε σε μικρά τσαντακια κινητό, κλειδια και χρήματα και περιμένουμε να περάσει η λίγη ώρα που μας έμεινε.
[...]
Βράδιασε και πηγαίνουμε στην πυλη ώστε να συναντηθούμε με τα αγορια. Περπαταμε και τους βλεπουμε. Φορούσαν και οι δύο σορτσακια για την πισινα και κολλητες μπλούζες. Βλέπω τον Nathan και παθαίνω σοκ ακομα και έτσι ήταν τοσο καυτός και μπορούσα να δω τους κοιλιακούς του με αυτη την μπλούζα. Και οι δυο τους μας υποδέχονται με ενα γλυκο φιλί. Ανταποδιδουμε και χαμογελαμε. "δεν αφήνουμε το πάρτυ να πάμε στο κρεβάτι λεω;". Μου ψυθιριζει ο Nathan στο αυτί και μου φεύγει ένα γελάκι. "αστα αυτά τώρα και παμε". Απαντάω. "εγω φταίω που μου φοράς αυτά; κανονισε να μεινεις με μαγιό! Μόνο εγώ θα σε έχω κοντά". Τονίζει και είναι πολύ γλυκούλης. επιτέλους φεύγουμε και πηγαίνουμε όλοι με ένα αμαξι. Ο Chris οδηγάει και ο Nathan είναι συνοδηγός ενω εγω με τη vasiliki ήμαστε πισω και συζητάμε για απόψε ενθουσιασμενες.[...]
Μέτα απο 2 ώρες φτασαμε. Ήταν μεσάνυχτα όπως είχε πει ο Noah να ρθουμε. Κατεβαίνουμε απο το αμαξι και τα αγόρια μας τραβανε κοντά τους εμείς γελαμε και τους συνοδεύουμε. Πηγαίνουμε στον πορτιερη και μας βρίσκει στην λίστα. Ύστερα μπαίνουμε μεσα. Ειχαμε μείνει ολοι καγκελο. Το μέρος ήταν τεραστιο και η πισινα πρέπει να ταν η πιο μεγάλη που έχω δει. Η μουσική ήταν στο τέρμα και υπήρχε και Dj ενώ όλοι χορευαν, βούταγαν στη πισινα η καθοντουσαν στο μπαρ όπου έπιναν. Πηγαίνουμε όλοι στο μπαρ και καθόμαστε για αρχη. Παραγγελνουμε κάποια ποτα και απο ότι φαίνεται ο Noah ήταν ενας απο τους barman. "Nathan! Ηρθες και έφερες και παρεα βλέπω". Λεει στον Nathan και κάνουν μια αντρική χειραψία. "Noah απο δω η Jade η κοπέλα μου και η vasiliki και ο Chris φίλοι μας". Μας συστήνει. "χαρηκα" λεω ευγενική και χαμογελάω και δίνουμε όλοι τα χέρια. Εκείνος για κάποιο λόγο ήταν περίεργος με κοιταζε εντονα και με καρφώνε απο πάνω προς τα κάτω. "εισαι ομορφη". Μου λέει και ο Nathan νευριαζει." εμ.. Ευχαριστώ ". Λέω ενώ καταλαβαίνω τι γίνεται." ελα ρε man χαλαρωσε ενα κοπλιμέντο εκανα". Λεει στον Nathan και του κλείνει το ματι. "Μωρό μου παμε να χορέψουμε". Μου λέει έντονα επίτηδες και παίρνει και τα ποτα στο χέρι. Χανόμαστε για λίγο με τους άλλους καθώς το μερος είναι γεμάτο από ανθρώπους και χορεύουμε αναμεσα. Ο Nathan βαζει τα χέρια του στην μέση μου και εγώ γύρω απο το λαιμό του ενώ χορεύουμε κολλητά. Γυρναω την πλατη μου προς τα εκείνον και κουνιέμαι αισθησιακά στο ρυθμό της μουσικής ενώ μου αφήνει υγρά φιλιά στο λαιμο. Και οι δύο πίνουμε πολυ και ζαλιζομαστε λιγο αλλα έχουμε τις αισθήσεις μας. "παω να πάρω άλλο ενα ποτο μεινε εδω". Του λέω και χαμογελάω.
Nathan's POV
Την περιμένω να έρθει ενώ την κοιτάζω απο μακρυά. Δεν θέλω κανενας να της ριχτεί αλλιώς τη γαμησε. Ενω την περιμένω νιώθω κάποιον να πέφτει επάνω μου απο πίσω. Γυρνάω και βλέπω το άτομο που δεν περίμενα." γεια σου μωρό μου σου έλειψα;". μου λεει η Bella..... "ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΆΝΕΙΣ ΕΔΩ;". Αρχίζω να της φωνάζω. "ωω έλα τώρα δεν σου λειψε το πως περναγαμε μαζι;". Λεει και κολλάει το σώμα της στο δικό μου και τραβάει τα χέρια μου στα οπίσθια της. Αμέσως τα παίρνω πίσω." έχω έρθει με την κοπέλα μου μην μας πλησιασεις". Λεω με θυμό. Παω να φυγω και με τραβαει. Εκείνη την ώρα η Jade επιστρέφει και έχει παγώσει να μας κοιτάει εντονα.....
Ηρθε η Bella😲γιατι αραγε;.... Η Jade πως θα αντιδράσει;.... Και ο Nathan τι θα πει;....
Ελπίζω να σας αρεσε ξέρω στο καλό πάλι το κοψα😌🔥τα λέμε στο επόμενο λοβς❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...