Κεφάλαιο 44ο~
Jades POV
Περασανε παρα πολλές ώρες και τελικά φτάσαμε στον προορισμό μας. Παρατηρώ την περιοχή και βλέπω πως ήμαστε στο λιμάνι της Californias! Γεμάτη ενθουσιασμό παίρνω τις αποσκευές μου και το ίδιο κάνει και ο Nathan. "λοιπόν πως σου φαίνεται;". Λέει και χαμογελαει. "πως μου φαίνεται;! Είναι παραδεισος". Δηλώνω και χαμογελάω με τον ίδιο τροπο. "παράδεισος γίνεται μόνος του αφού είμαι με σενα εδω". Μου λέει και για άλλη μια φορά μου αγγίζει την καρδιά. Μου δίνει ένα φιλί και αφού κατέβουμε από το Yaught αρχίζουμε να περπατάμε προς το κέντρο της πόλης." και τώρα που θα παμε;". Ρωτάω περίεργη καθώς δεν έχω ξανα έρθει ποτέ. Εκείνος γελάει." τα παιδικά μου χρόνια εδώ τα περασα οπότε ηρεμησε!". Με καθησυχάζει. Φαίνεται να χε ζήσει πολύ ωραία με εξαίρεση οσα ακολούθησαν μα είμαι σίγουρη θα φτιάξουμε ακόμα καλύτερες αναμνήσεις μαζί όπου και να παμε. Σταματαμε ένα ταξί και ο Nathan λεει στον οδηγό μια διεύθυνσή στα αγγλικά. Τοποθετώ το κεφάλι μου στον ώμο του και εκείνος μου κρατάει το χέρι ενώ χαζεύω έξω από το παράθυρο το πανέμορφο περιβάλλον. Είναι μοναδικό σε σύγκριση με της Ελλάδας σκέφτομαι.
Μεσα σε λίγη ώρα φτάνουμε έξω από ένα σπιτι. Ο Nathan πληρώνει τον οδηγό και εμείς κατεβαίνουμε. Το σπίτι ήταν απομάκρυσμενο απο ολα το μόνο που υπήρχε γύρω ήταν μεγάλοι φοίνικες και σε κάποια απόσταση μπορούσες να δεις την παραλία.
Οσο προχωράμε μεσα μια υπέροχη πισίνα κάνει την εμφάνιση της. "ουαου.. Είναι εκπληκτικό μας πως το βρήκες αυτό το μερος;". Λέω μαγεμένη με τα πάντα γύρω μου. "εκείνη η περιουσία που μου μεινε από παλιά... Την έδωσα για αυτό το μέρος γιατί ήξερα ότι μια μέρα θα ερχόμουν εδώ με το κορίτσι που θα αγαπούσα και μόλις σε γνώρισα ήμουν πια σίγουρος". Ανακοινώνει αφήνοντας με έκπληκτη ξανα. "τι έκανα για να σε αξιζω" είναι το μόνο που ξεστομίζω ενώ τον αγκαλιαζω σφικτά. Νιώθω ευγνώμων που γνώρισα κάποιον σαν τον Nathan.. Είναι όλα όσα ήθελα και με το παραπάνω. Με σηκώνει και με πηγαίνει στην κρεβατοκαμαρα μας. Με φιλάει έντονα και ανταποδίδω ενώ ήμαστε στο κρεβάτι. Ο ήχος του κουδούνιου μας διακόπτει. Εκείνος κατσούφιαζει. "σε θέλωω". Λέει παραπονιαρικα και γελαω ενώ κολλάει επάνω μου. "θα με έχεις δική σου ας πάμε να δούμε πρωτα ποιος ειναι". Απανταω. Σηκονομαστε και ανοίγω εγώ την πόρτα. Βλέπω την Vasiliki με τον Chris και η χαρά μου αμέσως διπλασιαζεται. Εκείνη με αγκαλιάζει και ανταποδίδω. "πόσο χαίρομαι που σας βλέπω!". Φωνάζει ενθουσιασμενη."και εγώ! Περάστε ". Ανταποδίδω με τον ίδιο τρόπο. Ο Chris χαιρετάει τον Nathan και όλοι περνάμε στο σαλόνι. Καθόμαστε στον καναπέ και αρχίζουμε να συζητάμε για οσα συνέβησαν. "είστε φτιαγμένοι ο ενας για τον άλλον καιρός ήταν να τελειώσει ολο το δραμμα με τη Bella". Λέει η vasiliki και χαμογελάω. "λοιπόν που θα μένετε;!". Ρωταω. "ο Chris έχει βρει ένα ξενοδοχείο εδώ κοντά και έχουμε ηδη τακτοποιηθεί". Δηλώνει και συνεχίζουμε να συζητάμε μέχρι που βραδιάζει. Αποφασιζουμε και παραγγέλνουμε πιτσες ενώ βλέπουμε μια ταινία.
[...]
Οι ώρες πέρασαν πολύ εύκολα και τελικά είναι ώρα να φύγουν. Τους χαιρεταμε και πλέον μένουμε μόνοι.....Ολα προχωράνε πολύ καλα για τα ζευγάρια μας... τι εξέλιξη θα έχει και πως θα περάσουν τις υπόλοιπες μέρες τους στην Αμερική; 🤔 🙃
Γεια σας τι κάνετε ελπίζω καλα.. Συγνώμη εαν δεν ανεβαζα μα έγιναν πολλά και η ιστορία είναι προς το τέλος οπότε παίρνω το χρόνο μου για να βγει καλη😊τα λέμε στο επόμενο! ❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...