Κεφάλαιο 8ο~
Jades POV
Επιστρεφω στο δωμάτιο μου και βλέπω τη vasiliki πρέπει να κατάλαβε ότι είχα φύγει απο τα μαθήματα. Ειχα κάποιες μελανιες και μια γαζα. Ενώ προσπαθούσα να τις κρύψω τις ειδε. "ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ;". φωνάζει και την πιάνει τρέμουλο απο το σοκ. "ηρεμησε ειμαι νταξει τώρα...". Της λεω με ηρεμία. "ο Nathan με εσωσε." συνεχίζω και μόλις το αναφέρω το λεω με ένα κενο. "μην μου πεις κάτι άλλο θα πάω να τον βρω!". Λέει με εμφαση." ΟΧΙ ΟΎΤΕ ΚΑΝ "." JADE ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΝΑ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΑΩ ΤΏΡΑ!. Πριν προλάβω να κάνω κάτι έχει φύγει ήδη μα είμαι πολύ αδύναμη να την ακολουθήσω. Έτσι αρχίζω να την παίρνω τηλέφωνα να την σταματήσω αλλα αγνοεί τις κλήσεις μου. Εκτιμώ αυτό που κάνει μα ο Nathan δεν φτιάχνεται.... Και ούτε θα αλλάξει κάτι και το νιώθω.
Vasilikis POV
Εχω νευριάσει πολύ άσχημα αρκετό πόνο περασε δεν θα την βλέπω άλλο έτσι για εκείνον τον μαλακα ποσο μάλλον χτυπημενη παρόλο που δεν ξέρω τι έγινε. Χτυπάω την πόρτα του με ενταση. Αρχικά δεν ανοίγει και εγώ επιμένω. "ΑΝΟΙΞΕ" φωνάζω. Ακούω το χερουλι και μου ανοιγει. Βρωμάγε αλκοολ απο μακρυα και τα μάτια του ήταν βουρκωμενα χωρίς να πέφτει δάκρυ. "τι σκατα θες εσυ;". Λέει και φαίνεται ότι είναι ζαλισμενος ενώ συνεχίζει και πίνει απο ενα μπουκάλι βοτκα μπροστά μου. "μείνε Μακρυά της". Λέω χωρίς να το αναλύω πολύ αφού δεν έχει νόημα. Εκείνος γελαει ειρωνικα. "την εχω ξεπεράσει ηδη". Απαντάει και ανοίγει λίγο την πόρτα δείχνοντάς μου μια τσούλα στο κρεβάτι του. "Ξερω ότι έχεις περάσει κάτι δύσκολο και δεν γνωρίζω τι ακριβώς μα με τις μαλακιες που κάνεις δεν την κερδιζεις". Του λέω κατάματα και φεύγω. Εκείνος άργησε να μπει ξανα μεσα, κοίταζε κάτω παγωμενος. Γύρισα πάλι στο δωμάτιο και εκείνη με ρωταγε ασταμάτητα τι έκανα και τι έγινε." πρεπει να τον ξεπερασεις οσο δύσκολο και αν σου φαίνεται και μη πεις οχι κλπ σε ξερω". Της λεω με ηρεμία. Και εκείνη καταλήγει όπως εκείνον παραμένει ήσυχη και κοιτάει αλλού. "ας αλλάξουμε θέμα". Λεω. Με κοιτάει ερωτηματικά. "σήμερα είναι η πρώτη μας προπόνηση για μαζορετες και θα ειναι πολυ διασκεδαστικα να μαστε εκεί μαζι". Συνεχιζω και της χαμόγελαω να της φτιάξω τη διαθεση.Jades POV
Είναι πολύ Καλή φίλη και νοιάζεται πραγματικά έτσι δεν θα την απογοητεύσω. Χαμόγελαω ψεύτικα." εννοείται " δηλωνω. Εκείνη με επεξεργαζοταν να καταλάβει αν το εννοώ." απλα ξεκούρασου για τώρα και θα παμε και θα φροντίσω να περάσεις ωραια!". Συνέχισε ενώ φάνηκε να κατάλαβε ότι δεν το εννοώ. Εγω ξάπλωσα και εκείνη έμεινε δίπλα μου για αν την χρειαζομουν.
*απόγευμα *
Ανοίγω τα μάτια και την βλέπω να έχει αποκοιμηθει αφού δεν με άφησε καθόλου οσο κοιμόμουν. Χαμογελάω αληθινά αυτή τη φορά που την έχω. Την ξυπνάω. "παμε να ετοιμαστουμε!". Της λεω και σηκώνομαι. Πονάω ακομη μα θα το ξεπεράσω όπως ολα άλλωστε. Σηκώνεται και εκείνη κατευθείαν και βάζουμε τις στολές μας. Κατεβαίνουμε στο γηπεδο και συναντάμε την υπόλοιπη ομάδα με την προπονητρια. Μας βάζει σε σειρές και αφού μάθει λίγα για εμάς μα δείχνει κινήσεις τις οποίες πρέπει να ακολουθήσουμε. Αρχίζουμε και κάνουμε ότι μας δείχνει και μπορώ να πω δεν είναι εύκολο. Εκείνη την ώρα περνάει και η ομάδα ποδοσφαίρου όπου εμείς θα έπρεπε να πανηγιριζουμε για εκείνους. Περνάει ο Chris που τραβάει το βλέμμα της. Και ύστερα ο Nathan.... Δεν έδειχνε σαν εκείνον αλλη μια φορά και έτρεχε σαν μεθυσμένος που πρέπει όντως να είναι σκέφτομαι.. Παιζουνε και εμείς κάνουμε την χορογραφία. Ανταλλάζουμε ματιές και του στέλνουν την μπάλα εκείνη τη στιγμή. Όλοι του φώναζαν να παίζει και απλα με κοιταζε με απογοήτευση. Είχε αρχίσει να νευριαζει με τους άλλους και εγω έφυγα μα έτρεξε πίσω Μου. "μην τολμήσεις" ακούω την vasiliki να του φωναζει και εκείνος την αγνοεί. Γυρίζω στο μέρος του "φυγ-.. Φυγε" παω να πω μα με φιλάει. Ανταπέδωσα για λιγο και σταμάτησα οταν κατάλαβα ότι έχει απλά πιει. "φύγε είσαι μεθυσμένος!". Λέω με ένταση. "ΤΙ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ". λεει και πέφτει στα γόνατα βάζοντας τα χέρια του στο κεφάλι του. Πριν προλάβω να πω κάτι πέφτει ξερός και φωνάζω γρήγορα την ομάδα για βοήθεια......
Πάει και αυτό το κεφάλαιο τα πράγματα όλο παίρνουν άλλες στροφές να δούμε τι θα γίνει! 🤔 Τα λέμε❤️
~S
ESTÁS LEYENDO
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...