48~

314 36 2
                                    

Κεφάλαιο 48ο~

Jades POV

Έχει περάσει μόλις μία βδομάδα Που έμαθα ότι είμαι έγκυος και ολα έχουν έρθει στο σωστό δρόμο. Οι γονείς μου όταν το έμαθαν έδωσαν τα συγχαρητήρια τους και φάνηκαν πολύ χαρούμενοι για εμας. Αλλα εκτός Αυτού αποφάσισαν να περάσουν αυτό τον καιρό εδώ στην Αμερική μέχρι να τακτοποιηθεί το θέμα του γάμου καθώς και η στιγμή της γέννησης του μωρού μας. Σήμερα εγώ η vasiliki και η μητέρα μου έχουμε έρθει σε ενα μαγαζί νυφικών ώστε να με βοηθήσουν να επιλέξω το καλύτερο μιας και η μέρα του γάμου Πλησιάζει και θέλω Να είναι ολα στην εντέλεια. Αφού λοιπόν η πωλήτρια πάρει τα μέτρα μου μας δείχνει τις επιλογές και μπορώ να πω είναι πολύ Δύσκολο να διαλέξω. Αρχίζω να τα δοκιμάζω ενας προς ενα και τελικά ενα είναι αυτό Που μας εντυπωσιάζει. Κοιτάζομαι στον καθρέπτη που ειχαν και αυτόματα χαμογελάω. Είναι ενα νυφικό που ονειρεύεται να έχει κάθε κορίτσι σκεφτομαι. Αμέσως δίνουμε το οφείλουμενο ποσο και κανονίζουμε την ημερομηνία να μας το έχουν έτοιμο.

[...]

Φεύγουμε και συνεχίζουμε τον δρόμο μας προς ενα άλλο κατάστημα με σκοπό να βρούμε φορέματα και για τη vasiliki και την μητέρα μου. Εκείνες αρχίζουν να ψάχνουν και να δοκιμάζουν ενώ εγώ κάθομαι σε εναν από τους καναπέδες Που Υπάρχουν περιμένοντας να πω την γνώμη μου. τελικά η vasiliki κατέληξε σε αυτό :

 τελικά η vasiliki κατέληξε σε αυτό :

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ενω η μητέρα μου σε αυτο:

Μένω έκπληκτη και με τις δυο! "είστε τέλειες"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Μένω έκπληκτη και με τις δυο! "είστε τέλειες". Ανακοίνωνω και χαμογελάμε ταυτόχρονα. Καταλήγουμε στο ταμείο όπου και τα αγοράζουν και ύστερα πάμε στον Τελευταίο προορισμό μας Που ήταν ραντεβού με την διοργάνωτρια του γαμου ώστε να βρούμε τον Κατάλληλο στολισμό και το Μερος.

[...]

Μετα απο πολλές ώρες ανακαλύψαμε ενα εξοτικο μερος περιτριγυρισμενο απο ενα καταπράσινο περιβάλλον και ακριβώς μπροστά η θάλασσα καθώς και μια απίστευτη θέα. "θα φροντίσω ολα να είναι εκπληκτικά βασιστείτε επάνω μου". Μας λέει γεμάτη καλοσύνη η διοργανώτρια και ο ενθουσιασμός μου έχει μεγαλώσει για άλλη μια φορά. Το μόνο που Σκέφτομαι είναι να αποκαλώ τον Nathan άντρα μου Και να τον παντρεύομαι σε αυτό το Μαγικό μέρος... Ενα όνειρο που γίνεται αληθινό. Συζητήσαμε και άλλο μαζί της για περισσότερες λεπτομέρειες και τώρα πια γυρνάμε στα σπίτια μας.

[...]

Έφτασα σπίτι και αφού χαιρετήσω τη vasiliki και τη μητέρα μου Μπαίνω μέσα. Ήταν μια όμορφη αλλά και Αρκετά κουραστική ημερα. Κοιτάζω γύρω μου και δεν βλέπω πουθενά τον Nathan. Ίσως είναι ακόμη στην Δουλειά του σκέφτομαι. Πηγαίνω στην κρεβατοκαμαρα και τελικά τον βρίσκω εκεί και πριν προλάβω να πω Κάτι μου δίνει ένα φίλι και έπειτα με αγκαλιάζει. "μου Λείψες μωρό Μου". Μου λέει κάι χαμογελάω. "και μένα". Απαντάω. είναι γλύκας. "πήγαινε στην τουαλέτα". Μου λέει και αναρωτιέμαι γιατί θέλει να πάω εκει. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μια μπανιέρα γεμισμένη με το αγαπημένο Μου αφρόλουτρο καθώς και αναμενα αρωματικά κεράκια γύρω γύρω.

"ποτέ θα σταματήσεις να με εκπληζεις;"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

"ποτέ θα σταματήσεις να με εκπληζεις;". Λέω χαμογελώντας και τοποθετώ τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. "ποτέ". Απαντάει και αφαιρεί τα ρούχα του. Κάνω το ίδιο και μπαίνει πρώτος μεσα ενώ εγώ κάθομαι ανάμεσα στα πόδια του. βάζει τα χέρια του γύρω μου και μου αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμό και στην πλάτη. Κλείνω τα μάτια από ευχαρίστηση ενώ ένα χάμογελο είναι μονυμα σχεδιασμένο στο πρόσωπο Μου. "το χρειαζόμουν αυτό". Ανακοινώνω και εκείνος μου κάνει μασάζ στην πλάτη. ξαφνικά νιώθω έναν πόνο στην Κοιλιά μου και την αγγίζω. "νομίζω πως κλωτσάει". Λεω στον Nathan και βάζει τα χέρια Του στην κοιλιά μου ενώ χαμογελάει. "ζοηρο σαν εσενα θα βγει". Μου λέει και αφήνω ενα γελακι.....

Ενα απλό κεφάλαιο γεμάτο από χαρά και προετοιμασία για τον γαμο🙃περιμένετε μέχρι το Επόμενο για τα ακόμα καλύτερα! ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ