Κεφάλαιο 16ο~
Jades POV
Φιλιομαστε αρκετή ώρα ενώ είμαι ανάμεσα στα πόδια του στην χρυσή αμμουδια. Σταματαμε και βρίσκουμε τις ανάσες μας. Τον αγκαλιάζω σφικτά να ηρεμήσει γιατί ξέρω ότι ήταν δύσκολο για εκείνον να μου ανοιχτεί για αυτό το θεμα. "σαγαπω" Μου λεει και με πιάνει απροετοιμαστη. "Ξερω είναι νωρίς δεν χρειάζεται να το πεις και συ-". Πάει να πει και τον διακόπτω. "και γω σαγαπω και ηλπιζα να το πεις". Απαντώ και χαμογελάμε. "ας επιστρέψουμε στο πανεπιστήμιο". δηλώνω. "οχι ακομη". Απαντάει και αναρωτιέμαι γιατί. Πριν προλάβω να ρωτήσω με σηκώνει και αρχίζει να τρέχει προς τη θαλασσα. Αρχίζω να φωνάζω όταν συνειδητοποίησα τι κανει." NATHAN ΟΧΙΙΙ". Λέω και γελάμε ενώ εκείνος μας βάζει ήδη μες στη θάλασσα και ήμαστε κάτω από το νερο. Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω βάζω τα χέρια μου στα μάγουλα του και τον φιλαω. Ανταποδίδει και με φιλάει μέχρι που δεν αντέχουμε άλλο και βγαίνουμε έξω." πάντα ήθελα να το κάνω αυτο". Λεει και χαμογελάμε. αρχίσω να τον πιτσιλαω και γελαω. "ΤΗΝ ΈΒΑΨΕΣ". Φωνάζει και τρέχω έξω από το νερο. Μα εκείνος είναι πιο γρήγορος και με πιανει. Έρχεται απο πίσω μου και μου φιλαει τον λαιμό. Ήμαστε και οι δύο βρεγμένοι. παρόλα αυτά νιώθω πολύ όμορφα. "τώρα πάμε". Λέει και μου κρατάει το χέρι μέχρι το αμάξι. Μπαίνουμε μέσα και με βάζει πάνω του. Κλείνει την πορτα. "σε θέλω εδώ και τώρα". λέει και με φιλαει βαθιά. Του δάγκωνω το κάτω χείλος και του ανοίγω το τζιν με γρήγορες κινήσεις. Παει να πάρει τον έλεγχο εκείνος και εγώ παίρνω τη ζώνη του και του δένω τα χέρια πίσω από το καθισμα. χαμογελάει πονηρα και μας γδύνω με γρήγορες κινησεις. του βαζω τις προφυλαξεις και τον καβαλαω αρχικά αργά και μετά αποτομα. Ακούγονται μόνο οι αναστεναγμόι μας και δεν είναι κανεις γύρω. Εκεινος καταφέρνει και λυνεται και με φιλάει στο λαιμό και στο στήθος ταυτόχρονα αφήνοντας πιπιλιες η δαγκωματιες. Σταματαω και τελειώνω. Εκείνος με γυρνάει μερια και τώρα είμαι εγώ στο καθισμα το ρίχνει πίσω και έρχεται από επάνω μου τοσο κοντά μου που ήμαστε ένα. "δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό μωρό μου". Μου λέει πονηρα εννοώντας που τον έδεσα και κάνει παιχνίδια με την περιοχή μου. Αναστεναζω και νιώθω πιο ευάλωτη μπορεί άνετα να με κάνει ότι θέλει. Σταματάει και μπαίνει μέσα μου άγρια χωρίς σταματημό. Τον κρατάω γερα και πλέον δεν έχω ανασα. Με φιλάει με γλωσσα. Και μετά από αρκετά λεπτά σταματάει. Τελειώνουμε και οι δύο αυτοί τη φορα. Κοιταζομαστε. "άλλη φορα μην μου κάνεις τετοια γιατί θα σε κάνω μουσκεμα". Λέει πονηρα στο αυτί μου και μου δαγκώνει το λόβο μου. χαμογελω πονηρα και καθεται δίπλα μου βάζοντας με στην αγκαλιά του. Χωνω το κεφάλι μου κάτω από το λαιμό του. Και κοιμόμαστε αγκαλιά στο αυτοκίνητο....
Ξέρω μικρό αλλα καλό δεν μπορείτε να πειτε😌τα λέμε στο επόμενο λοβς❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...