Κεφάλαιο 20ο~
Nathan's POV
Μετα απο οσα μου είπε την ψάχνω παντού και δεν την βρίσκω. Τι σκατα!? Γιατί να πει έτσι γαμω δεν έκανα καν τιποτα με την άλλη την πουτανα!. Στο δρόμο μου έρχεται η vasiliki φαίνεται πως με ψάχνει αρκετή ωρα. "ΜΗΝ ΠΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΊ". μου φωνάζει εννοώντας προς τις τουαλέτες. Το πε σαν προειδοποίηση και έρχεται και ο Chris και προσπαθεί να με σταματήσει μα τους αγνοώ και τους δύο και μπουκαρω στις τουαλέτες. Βλέπω τον Noah μαζι με την Jade. Ειναι σαν να ζω το ίδιο οταν έπιασα την Bella μαζί του. με βλέπουν και εκείνη συνεχίζει να τον φιλαει. Χωρίς να το σκεφτώ τρέχω κατα πάνω του και τον βάζω στο πάτωμα. Του ρίχνω μπουνιές χωρίς σταματημό το πρόσωπο του έχει γεμίσει αιμα. Όλοι προσπαθούν να με σταματήσουν Και δεν ακούω. Εκείνη βάζει το χέρι της στο δικό μου Και με τραβαει. Σταματάω να τον βαράω και φαίνεται ότι χρειάζεται νοσοκομείο ο πουστης. Σε εκείνη ρίχνω το χέρι μακρυά απο το δικό Μου. "τελικά όλοι ίδιοι είστε". Είναι το μόνο Που Λεω και βγαίνω πηγαίνοντας στο μπαρ. Πίνω χωρίς σταματημό και φάσωνω οτι θηλυκό μου κάτσει.
Jades POV
Νιώθω πως τρέμω με οσα συμβαίνουν. Δεν τον είχα ξανά δει τόσο άγριο. Άλλο λιγο και θα μπορούσε να τον σκοτωσει... Ο Noah είναι στο πατωμα και είναι μες τα αιματα. Η vasiliki καλεί ασθενοφόρο ενώ εγώ είμαι δίπλα του. Ο Chris έχει πάει να βρει τον άλλο. Ο Noah ξαφνικα αρχιζει να γελάει. Τον κοιτάζω με απορια. "έγινε κάτι;". Ρωτάω σοβαρή. "ειναι Πολυ νωρίς για να σου πω". Λεει και χαμογελάει. Πριν πω κάτι άλλο τον παίρνει το φορείο στο ασθενοφόρο. Φαίνεται πως κάποιος ειδε τι έγινε και κάλεσε και το 100.... Ολα έχουν Γίνει άνω κατω. Νιώθω κενή μέσα μου. Μα ταυτόχρονα αναρωτιέμαι τι εννοούσε ο Noah και που είναι εκείνος.... Βγαίνω με τη vasiliki έξω απο τις τουαλέτες και βλέπουμε τον chris να προσπαθεί να διώξει την αστυνομία. Το μέρος είναι άδειο ήμαστε μόνο εμείς. Τελικά οι προσπάθειες του Chris απέτυχαν και παίρνουν τον Nathan στο περιπολικό προς το κρατητήριο για βίαια συμπεριφορά.... Η vasiliki με αγκαλιάζει και ανταποδίδω χωρίς να πούμε πολλα. Νιώθω το βλέμμα του Nathan μεσα απο το περιπολικό να με καρφωνει... Και ήταν ενα βλεμμα θλίψης και μίσους που δεν έχω ξανά δει σε εκεινον. Μπαίνουμε στο αμάξι και πηγαίνουμε πίσω προς το πανεπιστήμιο. Είναι 03:00 τα ξημερώματα. Στην διαδρομή δεν λέει κανείς τίποτα ήμαστε όλοι σοκαρισμενοι.
[...]
Φτάνουμε στο πανεπιστήμιο ο Chris παρκαρει και κατεβαίνουμε. Εγω το μόνο που κάνω είναι να κλαίω η να μένω ήσυχη. Η vasiliki με κρατάει μέχρι το δωμάτιο μας. Μπαίνουμε μέσα και το τηλέφωνο μου χτυπάει. "σήκωσε το εσυ". Της λεω χωρίς να με νόιαζει ποιος είναι τέτοια στιγμή. Το σηκώνει ενώ εγώ είμαι στο κρεβάτι καθιστή και παρακολουθώ. "Nathan..;" την ακούω να λεει και προσπαθώ να ακούσω. "υποθέτω δεν θέλει να μου μιλήσει αλλα δεν με ενδιαφέρει καν. Μου παν να πάρω κάποιο τηλέφωνο και μόνο εκείνης ηξερα. στο δωμάτιο μου υπάρχει ενα συρτάρι γεμάτο λεφτά ο Chris ξέρει ποιο, παρτε τα και βγάλτε με απο δω". Τον ακούω να της λεει. "μαλιστα... Οκευ". Απαντάει ξερα εκείνη και του το κλεινει......
Ναι έχει γίνει χαμός ξερω😳.... Τι λέτε τελικά να γίνει με το ζευγάρι...ο Noah γιατί ειπε ολα αυτα;.... Και τωρα πια μισούν ο ένας τον άλλο; 🤔 θα μάθουμε στο επόμενο τα λέμε! ❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...