Κεφάλαιο 46ο~
Έναν χρόνο αργότερα
Jades POV
Έχει περάσει ενας χρόνος και ολα έχουν αλλαξει προς το καλύτερο. Η Vasiliki με τον Chris παντρεύτηκαν και όλοι μαζί μετα τις διακοπές μας στην California αποφασίσαμε να μετακομίσουμε εκεί μόνιμα. Εγω και ο Nathan παραμειναμε στο σπίτι που αγορασε και εκείνοι βρήκαν ενα στην ιδια γειτονιά. Τελικά μεσα σε αυτό το χρόνο συνεχίσαμε τις σπουδές μας εδώ και βρήκαμε και οι δύο τις δουλειές που ονειρεύομασταν. Σήμερα ο Nathan και εγώ έχουμε επέτειο και λείπει αρκετές ώρες που από όσο τον ξέρω θέλει να ετοιμάσει κάτι! έτσι με τον χρόνο που μου έμεινε ήρθα στα μαγαζιά για να του κάνω ένα δώρο. Κοιτάω αναλυτικά ολα τα ενδύματα και τελικά ενα κουστούμι μου τραβάει την προσοχή. Ρίχνω μια κοντινότερη ματιά και αμέσως σκέφτομαι ότι αυτό θα του παρω. Ήταν μπλε σκούρο και μοναδικό τον φαντάζομαι να το φοράει με αυτά τα μπλε του τα μάτια και γοητευομαι.
Χωρίς δεύτερη σκέψη το παίρνω και ζητάω να μου το βάλουν για δώρο. Το αγοράζω και κατευθυνομαι πίσω στο σπίτι.
Nathan's POV
Έχω έρθει στο αγαπημένο μας μέρος με την Jade με σκοπό να ετοιμάσω κάτι ρομαντικό για την επέτειο μας αλλά και κάτι άλλο που δεν θα περιμένει... Ύστερα από πολλές ώρες τελικά τελείωσα και το μέρος έγινε ακόμη πιο μαγικό από πριν. Κοιτάζω το αποτέλεσμα και χαμογελάω είμαι σίγουρος θα το λατρέψει. Οδηγαω γρήγορα προς το σπίτι να ετοιμάστω και αφού φτάσω και μπω μέσα δεν την βλέπω. Παίρνω μια ανασα και κάνω ενα γρήγορο μπανιο. Τα θέλω όλα τέλεια για εκείνη. Ντυνόμαι και αφού φροντίσω να πάρω όλα τα απαραίτητα μαζί μου της αφήνω στο κρεβάτι ένα γραμμα. Αμέσως επιστρέφω στο μέρος και περιμένω απάντηση της.
Jades POV
Εφτασα στο σπίτι και πηγαίνω στην κρεβατοκαμαρα για να αλλαξω. Ο Nathan είναι ακόμη εξαφανισμενος και αποφασίζω να του τηλεφωνήσω μέχρι που ένα γράμμα μου τραβάει την προσοχή. Το παίρνω και αφού το ανοίξω με προσεχτικες κινήσεις το διαβάζω.
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...