Κεφάλαιο 24ο~
Jades POV
Με φιλάει χωρίς σταματημό το χρειαζόμασταν και οι δυο. Σταματάμε και βρίσκουμε τις ανασες μας. Κοιταζομαστε και με τραβάει στην αγκαλιά του. Κλεινω τα μάτια μου, μυρίζω το άρωμα του μου είχε λείψει. "Δεν θα σε ξανα αφήσω ποτέ". λεει γλυκά και μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο. "και εγώ θα σε εμπιστεύομαι, παντα.". Ανταποδίδω. Χαμογελάμε. "Ας φύγουμε απο δω μέσα". Δηλώνει και μου κρατάει το χέρι ως εξω. Το μάθημα φαίνεται να τελείωσε όσο ήμασταν εδω, και όλοι είναι εξω. περπατάμε μαζι και πολλοί παραξενεύονται. Μα το καλύτερο.. Περνάμε μπροστά απο την Bella. Μας αγριοκοιτάζει και φαίνεται ξεκάθαρα η ζήλια στο πρόσωπο της.
Bellas POV
Πως στο διάολο ξανα είναι μαζί αυτοι!?. Σκέφτομαι όταν τους βλέπω να περνάνε και αηδιαζω. Εκείνος ο μαλακας ο Noah αυτός το επέτρεψε. Τον παίρνω τηλέφωνο.
Noah
Τι θες;Me
ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΕΣ ΟΛΑ!Noah
ΕΓΩ; ΚΑΤΈΛΗΞΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΈΔΙΟ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΦΤΑΊΩ ΕΓΏ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΆΧΡΗΣΤΗ.Me
Αλλαγή σχεδιου. Δουλεύω μόνη μου.End of call
Του το κλείνω και νιώθω το αίμα να μου ανεβαίνει στο κεφάλι. Χωρίς αυτόν τον ηλιθιο δεν θα είναι χωριά ο Nathan και αυτη... Αλλα δεν θα το αφήσω έτσι! μπορώ να τους καταστρέψω μόνη μου.
Jades POV
Πηγαίνουμε ως το ντουλάπι μου να αφήσω τα πράγματα μου. Το ανοίγω και τα μάτια του Nathan πέφτουν στο ημερολόγιο μου. "έχεις γενέθλια αυριο! Γιατί δεν μου το πες;". Ρωταει σοκαρισμένος. "Ε δεν το θεώρησα σημαντικό". Απαντάω και κλείνω το ντουλαπι. "αύριο είναι η μέρα που το κορίτσι που αγαπάω γεννήθηκε και όμως ειναι!". Συνεχίζει και μου δίνει ένα φιλί. "σαγαπω". Λέω και χαμογελάω." Ας μην παμε στα άλλα μαθήματα σήμερα μου χεις λείψει". Δηλώνει και με σήκωνει αγκαλιά σε στυλ νύφης. Γελαω. "δεν μπορώ να σου αρνηθώ ". Απαντάει και πάμε να φύγουμε. Στέλνω γρήγορα ενα μήνυμα στη vasiliki οτι θα λείπω και τι έγινε. Παίρνουμε την μηχανή του αυτή τη φορά. Με βάζει μπροστά του και κάθεται πίσω μου. Τοποθετώ τα χέρια μου στο τιμόνι και εκείνος βάζει τα δικά του απο πάνω. Χαμογελάω και βαζω το κεφάλι μου στο στήθος του. Ξεκινάει να οδηγάει και νιώθω πολύ ωραία. "που πηγαίνουμε;". Ρωτάω χαμογελώντας. "α δεν σου λέω". Λεει και ρολάρω τα μάτια μου.
[....]
Μέτα από αρκετή ώρα φτάνουμε σε ένα εμπορικό κέντρο. Δεν το περίμενα ότι ο Nathan θα ερχόταν εδώ αλλα χαίρομαι. Με κατεβάζει με την βοήθεια του. "Ήμουν σίγουρος οτι θα σαρεσε.". Λεει κρίνοντας από την έκφραση μου. Βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο του και τον φίλαω. Είμαι ήδη τόσο χαρούμενη ξανα. Μπαίνουμε μεσα είχε πολύ κόσμο. Πηγαίνουμε μαζί στα μαγαζια. "παω ένα λεπτό στις τουαλέτες". Δηλώνει και γνέφω καταφατικά. Εγω κοιτάζω ρούχα και μάλιστα για εκείνον. Θα του κάνω ένα δώρο!
Nathan's POV
Της ειπα ψέματα ότι πάω τουαλέτα μα στην πραγματικότητα θέλω να της πάρω ένα δώρο για τα γενέθλια της χωρίς να το ξερει. Πρέπει να είναι κάτι τέλειο όπως εκείνη. Μπαίνω μέσα σε ενα μαγαζι με κοσμήματα. Τελικά θα μου είναι χρήσιμα τα χρήματα που έχω σκεφτομαι. Τα ματια μου πέφτουν πανω σε ενα σετ με ενα κολιέ και ενα ζευγάρι σκουλαρίκια. Χωρίς να το σκεφτώ διαλέγω αυτα. Λάμπουν και είμαι σίγουρος θα τα λατρέψει. "θα είναι για κάποιον ξεχωριστό". Λεει η πωλήτρια και χαμογελαω. Είναι πολύ ακριβό καθώς είναι διαμαντένιο μα δεν με νοιάζει καν αξίζει ολα τα λεφτά αφού είναι για εκείνη. Έτσι το αγοράζω και το κρύβω στην τσέπη μου. Πηγαίνω να την βρω.....
Το ζευγάρι ξανά είναι μαζι!... Μα η Bella σχεδιάζει και αλλα🤔τελικά θα τα πραγματοποιησει;... Και τι θα γίνει στα γενέθλια της Jade;
Γεια σας! Ξέρω έχω σταματήσει να ανεβάζω οσο ανέβαζα μα δεν έχω πολύ έμπνευση και προσπαθώ ελπίζω να σας αρεσει! ☺️Τα λεμε❤️
~S
STAI LEGGENDO
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
Storie d'amoreBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...