21~

369 36 1
                                    

Κεφάλαιο 21ο~

Jades POV

Ξημερωσε δεν έχω κοιμηθεί ολο το βράδυ και το ίδιο και η vasiliki αφού ήθελε να με ηρεμήσει. Είναι τέλεια φίλη....αφού δεν προκειται να κοιμηθω έτσι και αλλιώς παω και ετοιμαζομαι. "που πας;". Με ρωτάει. "θα πάω στο νοσοκομείο του Noah". Ανακοινώνω. "γιατί; τι έγινε ξαφνικά σημαίνει κάτι αυτός;". Λεει με απορία. "οχι αλλά πρέπει να μάθω τι εννοούσε, θα σου εξηγήσω αργότερα". Της λεω με λίγα λογια. "περίμενε θα έρθω μαζι". Λεει και γνέφω καταφατικά. Ετοιμαζόμαστε τελικά και οι δύο και φεύγουμε. Ο Chris περνάει απο την διαδρομή μας και μας ενημερώνει ότι πάει να βγάλει τον Nathan απο το κρατητήριο. Εγω δεν το σχολιάζω καν τα αισθήματα μου έχουν παγωσει. Συνεχίζω και περπατάω και αφού τον χαιρετήσει η vasiliki ακολουθεί. Πηγαίνουμε στο αμάξι μου. Μπαίνουμε μεσα και ξεκινάω να οδηγαω. Το νοσοκομείο είναι αρκετά μακρυά οπότε οδηγαω για ωρες.

[...]

Τελικά φτάνουμε και παρκάρω. Κατεβαίνουμε γρήγορα και μπαίνουμε στο νοσοκομείο. Πηγαίνω στην γραμματέα και της λεω ότι είμαι μια φίλη του. Μας αφήνει να περάσουμε και πηγαίνουμε στο δωμάτιο που τον ειχαν. Μπαίνουμε μεσα. "Jade!". Λεει με ενα ύφος λες και περίμενε οτι θα ερθω. "δεν ήρθα για επίσκεψη. Θέλω να μάθω την αλήθεια". Λέω ξερα. Εκείνος γελάει παλι με τον ίδιο τρόπο. Ναι δεν είναι καλα.. Και τον άφησα να με φιλήσει κιόλας μαρεσει. "λεγε". Συνεχίζω. "πες στη φίλη σου να περάσει έξω για να μιλήσω". Η vasiliki περνάει εξω χωρίς δισταγμό και μας κοιτάει περιμένοντας."λοιπόν;". Ρωτάω σοβαρή. "εισαι πολύ αθωα πάντως". Λεει και αρχίζω να νευριαζω. "οτι είπα για τον Nathan ηταν ψεμα". Είπε χωρίς να τον νοιάζει. Νιώθω ολα μου τα αισθήματα να μου έρχονται κατα κουτελα. Αυτή την στιγμή κρατιέμαι μην τον σκοτώσω εγω! Παίρνω ανασες." γιατι...;". Λέω μόνο τελικά καθώς νιωθω απαισια. "η Bella εκανε εγγραφή εκεί και τώρα μάλιστα θα είναι μαζί του...".συνεχιζει. ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΦΛΩΜΩΣΕ ΣΤΟ ΨΈΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ. ΜΕΤΑΝΙΏΝΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΆΦΗΣΑ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΠΉΓΑ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ. "οτι σου έκανε ο Nathan σου αξιζε. Εισαι ακαρδος". Είναι το μόνο π λέω και φευγω. Δεν με νοιάζει ο λόγος που έγινε αλλα πρέπει να το αλλαξω. Τα λέω όλα στην vasiliki και έχει μείνει να με κοιταει. Επιστρέφουμε στο πανεπιστήμιο οσο πιο γρήγορα γίνεται. Λογικά ο Chris θα έχει φέρει τον Nathan σκεφτομαι. Φτάνουμε και τρέχουμε μέσα. "που ειναι;" ρωτάω τον Chris. "μας κάλεσε ο προπονητής". Δηλώνει. Αμέσως πάω στο δωμάτιο και φοράω την στολή της μαζορετας. Αμέσως αναμνήσεις μου έρχονται εκείνη την ημέρα είχα φυγει... Απο τοτε είχα να τη βαλω. Την βάζει και η vasiliki και πάμε στην προπόνηση σαν να μην συμβαίνει τιποτα. Κοιτάζω γύρω μου μην εμφανιστεί η σκυλα! Ξεκινάμε την χορογραφία και τα αγορια το ματσ. Πανηγυρίζουμε κλασσικά. Παμε να κάνουμε την λεγόμενη πυραμιδα και με σηκώνουν ψηλά. Πηδαμε στον αερα και χορεύουμε. Είναι η στιγμή που θα με κατεβάσουν κατω και βλέπω το ένα κορίτσι να πέφτει μετα το αλλο. Αμέσως πεφτω και εγω και νιώθω πως χάνω τις αισθήσεις μου το τελευταίο άτομο που βλέπω ήταν αυτή.....

Χαμουλης👀😶... Ποια είδε για πείτε... Τα λέμε στο επόμενο! ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Where stories live. Discover now