19~

352 38 3
                                    

Κεφάλαιο 19ο~

Jades POV

Τους βλέπω σε κοντινή απόσταση και νιώθω το αιμα να μου ανεβαινει στο κεφάλι ποια στο διάολο είναι αυτή σκέφτομαι και αγριοκοιτάζω έντονα και τους δυο αλλα πιο πολυ αυτη. Ο Nathan πάει να εξηγηθει μα τον εμπιστεύομαι. Οπότε αντί να δείξω την ζήλια που νιώθω κάνω κάτι αντίθετο. Βγάζω τα ρούχα μου και μενω με το μπικίνι μου ύστερα τον πλησίαζω και του κολλάω μπροστά της. "μωρό μου πάμε στην πισίνα". Του λέω και δάγκωνω το χείλος μου. Εκείνη φαίνεται ότι τα έχει πάρει από το βλέμμα της και το ευχαριστιεμαι. τον φιλαω και του βγάζω την μπλούζα τραβώντας τον προς την πισινα. Εκείνη χάθηκε από τα ματια μας. Έτσι τσούλα μακρυά. Αλλα μου χρωστάει να μάθω ποια ειναι και τι έγινε! Μπαίνουμε στην πισινα και εκείνος πάει να με φιλησει σαν να νόμιζε ότι όντως δεν ασχολούμαι. Τον σταματαω και πάμε σε μια γωνιά στο νερό μονοι πιο μακρυά από κόσμο. "ΠΟΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΗΤΑΝ;". φωνάζω αυτή τη φορά αφού αυτή δεν είναι μπροστά. Εκείνος φαινεται λιγο σοκαρισμένος απο τον τρόπο μου. "ηρεμησε" μου λεει και μου κρατάει το χερι. "όχι για πες". Λεω και περιμένω να πει. "αυτή που είδες ηταν η Bella". Μου λέει και νιώθω ότι θα πάθω εγκεφαλικό. " μάλιστα αυτός ήταν ο γαμημενος λόγος που ήρθαμε εδώ εξαρχής ε;". Λέω πάνω στα νεύρα μου και πάω να φύγω μα μου κρατάει το μπρατσο. "δεν ήξερα ότι θα ήταν εδω γαμω! Εγώ μόνο εσένα θελω!". Μου λεει με ένταση και με κοιτάει στα μάτια. Εχω νεύρα και δεν καταλαβαίνω τι λεω." παρατα με σε ειδα και όταν σαρεσα πως γαμαγες την καθε μια!". λεω και καταλαβαίνω οτι τα κανα πιο σκατα τα πράγματα. Λες και ξέχασα την ιστορία του... Όπου ήταν ο λογος. "ξέρεις κάτι έχεις δίκιο. Θα πάω σε καμία άλλη καλύτερα μιας και τέτοιος νομίζεις πως ειμαι! ". Φωναζει με θυμό και φεύγει γρήγορα απο την πισίνα. τα κανα χάλια ολα! Δεν σκεφτόμουν λογικά απο το θυμό και τη ζήλια παρασύρθηκα... Έπρεπε να τον εμπιστευτώ γαμωτο! Βγαινω και εγώ από την πισίνα μα κάποιος με σταματάει. Γυρνάω και βλέπω τον Noah." τι θες και συ;" λεω ακόμα σε ενταση. "ωπα ρε κούκλα νευράκια;". Ρωταει. "δεν είναι δουλειά σου να ξέρεις". Απαντώ και πάω να φύγω μα πάλι μπαίνει μπροστά μου. "υποθέτω ο Nathan σου ειπε οτι βλέπει την Bella εκτός από εσένα". Δηλώνει και κοκαλωνω. δεν μπορεί να λέει αλήθεια οχι οχι οχι. Λέω εκατό φορές στον εαυτό μου. Αρχίζω να κλαιω μπροστά του. Εκείνος με αγκαλιαζει. Δεν λέω τίποτα ούτε καν τον αγγίζω. Απλα κλαιω χωρίς σταματημό και νιώθω πως η καρδιά μου έγινε κομμάτια. Μακαρι να ήταν ψεμα.... Μα και εκείνος δεν θα χε λόγο να το πει οποτε δεν ειναι. Τον αφήνω και πάω στον Nathan ήταν στο μπαρ μονος. Η vasilikii και ο Chris χόρευαν λίγο Πιο Περα. Χωρίς να πω τιποτα του δίνω ενα δυνατό χαστούκι. Τα δάκρυα δεν σταματάνε να φεύγουν. "ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΥΆ ΜΟΥ. ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΜΕ ΦΛΩΜΩΣΕΣ. ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΑΖΙ". πάει να μιλήσει κοιτωντας σοκαρισμενος και φεύγω μακρυά. Βάζω τα ρούχα μου γρήγορα και η vasiliki με πλησιαζει αφού το πήρε είδηση. "ΤΙ ΈΓΙΝΕ;" λέει και εκείνη σοκαρισμένη. Βγάζω ένα τσιγάρο και καπνίζω. Αποψε ο Nathan χάθηκε για εμένα της λέω και πήγαινω προς τον Noah. Όπως παει με αυτη θα δει μια αλλη Μου πλευρά τωρα......

ΛΟΙΠΟΝ μην με σκοτώσετε η ιστορία αυτή θα χει περίπου 40 κεφάλαια όπως η πρώτη! Οπότε υπομονή θα ρθει και το καλο😐😐τα λέμε! ❤️
~S

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora