Κεφάλαιο 41ο~
Jades POV
"παμε να φύγουμε από εδω". Μου λέει ο Nathan αφού βρούμε τις ανασες μας. Δεν πιστεύω ότι γίνεται αυτό και απλα χαμογελαω. "και τι θα κάνουμε με τους άλλους;". Τον ρωταω. "δεν με ενδιαφέρουν καν.. Μόνο εσένα ήθελα εισαι η ζωή μου". Μου λέει και νιώθω δάκρυα χαράς. Με τραβάει στην αγκαλιά του. Σταμάτησε να βρέχει και έβαλε και το μπουφάν του γύρω μου μην κρυωνω. Το άρωμα του μου μυρίζει και κλείνω τα μάτια μου με ευχαρίστηση ενώ τον κρατάω σφικτά. Μου έλειψε τόσο πολυ γαμωτο. Με σηκώνει σε στυλ νύφης. "παμε μωρό μου". Μου λέει και με βάζει στο αμάξι του. Αρχίζει να οδηγάει και εγώ του κρατάω το χερι. Τον κοιτάω και νιώθω τα σπασμενα κομμάτια της καρδιάς μου να κολλάνε ξανα. Φτάνουμε σε ένα σπίτι που δεν έχω ξανά δει μάλλον το δικό του θα είναι σκέφτομαι. Κατεβαίνουμε γρήγορα και πριν καν μπούμε βυθιζόμαστε στο φιλί του αλλου. Ανοίγει την πόρτα βιαστικά και με πηγαίνει στον πάνω όροφο. Καταλήγουμε σε ένα υπνοδωμάτιο και με ρίχνει στο κρεβατι. Αφαιρούμε τα ρούχα μας και σταματάει για λιγο. Με κοιτάει στα μάτια "μου έλειψε αυτό μου έλειψαν τα πάντα σε σένα".
Ψιθυρίζει και με φιλάει σιγά αλλα με παθος. Βγάζουμε και τα εσώρουχα μας και μπαίνει με αργές κινήσεις μεσα μου. Βάζω τα χέρια μου στην πλάτη του και τον γρατζουναω προκαλώντας του ανατριχίλα. Μόνο οι αναστεναγμοι μας ακούγονται. Αυτή τη φορά είναι διαφορετικα.. Τον νιώθω με την ψυχή μου. Τελειώνουμε και οι δύο. "σε αγαπάω τοσο γαμημενα πολύ". Λέει και μου αφήνει ενα φιλί στο κούτελο μου. Χαμογελάω και παίρνω ανασες. "σαγαπαω". Απαντάω και με βάζει στην αγκαλιά του όπου μας βρίσκει ένας γλυκός υπνος.
Vasilikis POV
Εχω χάσει την Jade αρκετή ώρα και ανήσυχω. "έχεις δει την Jade και τον Nathan;". Ρωτάω τον Chris και αντί να απαντήσει χαμογελαει. "μην μου πεις ότι -". Πάω να πω ενώ καταλαβαίνω ότι τα βρήκανε και γνέφει καταφατικά. Χαμογελάω. "το ήξερα ότι θα βρει την αγάπη".μονολογώ. Ο Chris με τραβάει στην καρέκλα του μπαρ ανάμεσα από τα πόδια του και με φιλάει. "ας απολαυσουμε την βραδιά οι δύο μας". Λέει και χαμογελαει. Πριν πω κάτι άλλο εμφανίζεται η Bella με τον Noah. "που ειναι;!". Ρωτάνε και οι δύο ταυτόχρονα για την Jade και τον Nathan. Η Bella βγάζει το κινητό της από την τσάντα και καλεί τον Nathan αλλα δεν της το σηκώνει έτσι νευριάζει και από την ταραχή της, της πέφτει κατω. "άστο θα το πιάσω εγω-". Πάω να πω και όταν βλέπω στην εικόνα την τελευταία κλήση που είχε παθαίνω σοκ. Είδα τον καθηγητή του πανεπιστημίου μαζί της! Σηκώνομαι και της το δείχνω. "έχεις να δώσεις κάποια εξηγήση για αυτό;". Λέω με ύφος και φαίνεται να φοβάται." δεν σε αφορα.. Είναι απλά γνωστός". Λεει. "Μόλις το δει ο Nathan θα χαρεί πολύ". Λέω και πατάω αποστολή σε εκείνον πριν πάρει το κινητό. Καλα έλεγε η Jade μια πουτανα είναι.. Δεν της εφτασε που τους χώρισε αλλα τον απάτησε κιολας και με καθηγητή! ώστε έτσι κατάφερε και μπήκε χωρίς εγγραφή σκέφτομαι." ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ;! ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΈΣΕΙ ΠΟΤΕ!. ΞΕΡΕΙΣ ΚΆΤΙ ΓΑΜΑΤΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΌ ΘΕΛΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΆΤΣΩ ΣΕ ΆΛΛΟΝ ΓΙΑΤΊ ΕΚΕΊΝΟΣ ΟΎΤΕ ΔΊΠΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΜΆΤΑΙ". Αρχίζει να φωνάζει σαν υστερικη και εμείς γελάμε μαζί της ενώ απλα φευγει. Ο Noah κοιτάει φανερά απογοητευμένος. Πρέπει όντως να ήθελε την Jade σκεφτομαι.. Θα πονάει." λεω καλύτερα να πηγαίνω και γω.. Ευχαριστώ που καλέσατε και εμένα. ". Λεει ξερα και πριν πω τίποτα φεύγει. Αμέσως ενημερώνω την Jade στέλνοντας της πολλά μηνύματα. Μένω μόνη με τον Chris έτσι περνάω την βραδιά μαζί του.
Nathan's POV
Ο ήχος του κινητού μου με ξυπνάει. Άνοιγω τα μάτια και την βλέπω δίπλα μου αυτόματα χαμογελάω. Ποιος να είναι τώρα σκέφτομαι και αρπάζω με αργές κινήσεις το κινητό μην την ξυπνήσω. Βλέπω μήνυματα απο την Bella και πάω να το αγνοήσω μα μια φωτογραφία με κάνει να τα ανοίξω. Την βλέπω με εναν αντρα και από ότι φαίνεται είναι ο καθηγητής μας! Σηκώνομαι απότομα και πετάω το κινητό κατω. Η Jade ξυπνάει ενώ εγω χώνω μπουνιά στον τοίχο. Ταραγμένη έρχεται από πίσω μου. "ΤΙ ΈΓΙΝΕ;". φωνάζει. Κοιτάω κατω. "ΉΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΈΝΩ! ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΝΌΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΈΓΚΥΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΆΦΗΣΑ ΚΟΝΤΆ ΜΟΥ!". Φωνάζω ανεξέλεγκτος. Εκείνη βλέπει την φωτογραφία και σοκαρεται με τον ίδιο τρόπο. "δεν φταις εσυ.. Είναι ικανή για πολλά τι σκόπευεις να κάνεις;". Λέει και με γυρνάει προς το μέρος της." ξέρω ακριβώς τι θα κανω". Απαντάω και αμέσως αρπάζω μια βαλίτσα." φεύγουμε από εδω!". Της λεω...
Μεγαλες ανατροπές 😶... Η Bella τι θα κανει;... Και που θέλει να πάει ο Nathan με την Jade🤔;...
Δευτερο για σήμεραα☺️ελπίζω να σας άρεσε τα λέμε σύντομα ❤️
~S
ESTÁS LEYENDO
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...