Κεφάλαιο 42ο~
Jades POV
Τον κοιτάω σοκαρισμένη. "τι;! Και που θα παμε μες τη μέση της νύχτας;". Ρωτάω. "απλα εμπιστεύσουμαι πήγαινε σπίτι να πάρεις όλα τα απαραίτητα και φυγαμε". Μου λέει και γνέφω καταφατικά. "Nathan περίμενε". Λέω και στρεφει το βλέμμα του προς εμενα.
Τον αρπάζω και τον φίλαω. Ανταποδίδει και δεν σταματάμε για αρκετή ώρα. Παίρνω ανασες και χαμογελάμε. "το χρειαζόμουν αυτο". Του λέω ενώ ακόμα ήμαστε σε απόσταση αναπνοής. "πήγαινε μην σε ρίξω και για άλλο γύρο". Λέει και γελαω. Ντύνομαι γρήγορα και παίρνω το αμάξι του μιας και το δικό μου είναι σπίτι μου. Πηγαίνω με ταχύτητα και όταν φτάνω βλέπω το αμάξι του Noah απέξω. Ίσως ήρθε η ώρα να δώσω εξηγήσεις και σε εκεινον.. Λέει η φωνή μέσα μου. Παρκάρω και μπαίνω μεσα. Εκείνος ήταν ήδη στον καναπέ και με περιμενε αφού του χα δώσει αντικλείδι. Με κοιταει απογοητευμένος. "να υποθέσω ήσουνα μαζί του...". Λεει και σηκώνεται καθώς πλησιάζω. Κοιτάω κατω. "απλα να είσαι ειλικρινής μαζί μου". Μου λέει και αυτή τη φορά τον κοιταω. "τον αγαπαω..". Βρίσκω το θάρρος και παραδέχομαι. Εκείνος βουρκωνει και μπορώ να πω δεν περίμενα τέτοια αντίδραση, νιώθω άσχημα. Τον αγκαλιάζω.
Noah's POV
Με αγκαλιάζει και νιώθω έναν έντονο πόνο στο στήθος μου. Την σταματάω και την φέρνω κοντά μου. Την φίλαω για τελευταία φορά. Εκείνη δεν ανταποδίδει αλλά το χρειαζόμουν.. "Noah εγω λυπάμαι... -" πάει να πει και την σταματάω. "δεν χρειάζεται.. Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπησα και ελπίζω να σε κάνει χαρούμενη". Της λεω με πονο. Της αξίζει η ευτυχία δεν φταίει εκείνη που δεν με αγάπησε εγω την έκανα να μην με θέλει με τις αρχικές πράξεις μου. Βάζει το χέρι της στον ώμο μου στοργικά." μπορούμε ακόμα να επικοινωνούμε.. Ως φίλοι θα με εδώ για σενα". Λέει και χαμογελάω λιγο. "ευχαριστώ.. Απλα θα χρειαστώ λίγο χρόνο μόνος μα ναι φυσικα.. Σε κάποιο καιρο". Της απανταω.
Jades POV
Είναι καλός μεσα του μα η καρδιά μου ανήκει σε αλλον. Είμαι σίγουρη θα προχωρήσει με καποια. Αλλα θα προσπαθήσω να παραμείνω φίλη του. Τον ενημερώνω γρήγορα για ότι γίνεται και αρχίσω να μαζεύω τα πράγματα μου βιαστικά μιας και ο Nathan με περιμενει. "εγω λεω να πηγαίνω σου εύχομαι τα καλύτερα Jade θα τα ξανα πουμε..". Είναι τα τελευταία λόγια του πριν προλάβω να πω κάτι παραπάνω και φεύγει . Ετοίμασα τα πράγματα και αφού κλειδώσω το σπίτι μπαίνω στο αμάξι του Nathan. Αρχίζω να οδηγαω πισω. Αμέσως φτάνω και κατεβαίνω από το αμάξι. Εκείνος περίμενε απέξω. Κατεβαίνω και όταν τον βλέπω χαμογελάω. Μπαίνει μέσα στη θέση του οδηγού και αρχιζει να οδηγαει.
Bellas POV
Φτάνω στο σπίτι του Nathan. Μπαίνω μέσα και αρχιζω να τον ψάχνω και να φωνάζω το όνομα του μα τίποτα δεν απαντάει. Πηγαίνω στην κρεβατοκαμαρα και παθαίνω σοκ. Ήταν όλη άδεια. Τα ρούχα του τα πράγματα του όλα έλειπαν. Πάω να του τηλεφωνήσω και φαίνεται ότι με έχει μπλοκαρει. ΤΕΛΕΊΩΣΕ ΤΟΝ ΈΧΑΣΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. αρχίζω να φωνάζω και να σπάω πράγματα. Ψάχνω για ποτό και αρχίζω να πίνω ασταμάτητα όταν το βρω. Θέλω να πεθανω δεν με νοιάζει αν είμαι έγκυος. Βάζω και χάπι μέσα στο ποτό και χάνω τις αισθήσεις μου.
[...]
Ανοίγω τα μάτια μου και βρίσκομαι σε ενα λευκό δωματιο. Κοιτάω γύρω μου και καταλαβαίνω ότι είμαι νοσοκομείο. Πάω να σηκωθω. "κυρία μου πρέπει να παραμείνετε ηρεμη αλλιώς θα βάλετε σε κίνδυνο το παιδί. Είστε σε κρίσιμη κατασταση". Μου λέει μια νοσοκομα. Γνέφω καταφατικά και όταν φύγει ζητάω εξιτήριο. Νιώθω αδύναμη και δεν έχω που να πάω πια. Παίρνω τον Mathew (ο καθηγητής) "σε παρακαλώ βοήθησε με δεν έχω που να πάω! ". Αρχίζω να του λέω όταν το σηκώσει και κλαίω. Ακούω γυναίκες μαζί του και απλα πετάω το κινητό σε έναν καδο. Παω σε μια στάση λεωφορείου και περιμένω για κάποιο να περασει. Θα φύγω από εδώ τελείωσαν ολα....[...]
Το λεωφορείο φτάνει και από ότι φαίνεται πάει κάπου πολύ μακρυά από εδω. Κοιταζω πίσω μου μια ακόμα φορά και μπαίνω μεσα...Η Bella έφυγε από την πολη από ότι φαινεται🙃.... Ο Noah θα παραμείνει φίλος με την Jade;.. Και τα πράγματα για τον Nathan και εκείνη θα φτιάξουν;... Που θα πάνε τώρα;...
αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα ☺️και μπορώ να πω η ιστορία φτάνει στο τέλος και δεν θελω😶πείτε μου την άποψή σας σε αυτά που εγιναν! Τα λεμε❤️
~S
YOU ARE READING
ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ~ {Sequel}
RomanceBOOK 2 -σταματα.. Σταματα πια να φεύγεις της λεω και της κρατάω το χερι σφυκτα. -οπου και αν πάω είσαι εκει. Λεει ψυχρά. -η μοίρα μας θέλει μαζί υποθέτω.. Απαντάω με τον ίδιο τρόπο. -και τι θα κανεις;... Περιμένεις παιδι με αλλη και εγώ έχω σχεση...