Valahogy mindig vonzódtam a zenéhez. A dalszöveghez. Az íráshoz. Nem tartom magam jó íronak, de szeretem amikor egyedül vagyok és papírra vethetem a saját gondoltaimat. Vonzódom a papírhoz és a tollhoz.
~
Tegnap történt. Nem tudtam felfogni, hogy mégis miért kaptam én pont Tőle üzenetet. Feltöltöttem Twitterre egy verset amit írtam, tele érzelemmel és fájdalommal. Mit sem sejtve elmegyek aludni, erre ma reggel arra virradok, hogy rengeteg választ kaptam, követést és szép szavakat. És megtaláltam a kommentek között az övét. Harry Styles írt a Twitter falamra. Kikeltem az ágyamból és elsétáltam a fűrdőbe. Meg kellett mosnom az arcomat, hogy teljesen felébredjek és ne higgyem azt, hogy ez egy álom. 10 éves voltam, mikor követtem az One Direction munkásságát, és fájdalmas pillanatokat éltem meg, mikor felbomlott. Utána mindenkinek a munkásságát követtem, hihetetlen tehetségesek. És most egyszerűen felfoghatatlan, hogy írt a tweetem alá. Remegve nyitom meg, és olvasom el az üzenetet.
,, Szia Elena, nem szoktam csak úgy írni rajongóknak vagy ismeretlen embereknek, viszont szembe jött velem a versed a minap. Újra és újra elolvastam, és mindig ugyan arra jutottam. Ezt a verset én szeretném meg zenésíteni. Ha esetleg valamikor Londonban jársz, kérlek üzenj nekem, és találkozzunk."
Hogy micsoda?
-Anya! - futottam le az emeleten és a konyhába vettem az irányt. -Anyaa!- eltelt egy kis idő mire anyu észrevette, hogy akárcsak egy őrült rohanok le a lépcsőn.
El, vigyázz mert még a végén ELesel!-tette a hangsújt az Elre, s közben nagyokat nevetett.
- Anya, nem hiszem, hogy most ennek itt és most van az ideje.- förmedtem rá, és anyám kérdőn nézett rám. - Tudod tegnap este kiraktam egy Twitter posztot, amiben az egyik versem szerepelt.- magyarázom el anyának a helyzetet és közben a kezemmel hadónászok, ennek következtében levertem anyám egyik kaspóját.
- El!- förmedt rám.
- Na igen és ott tartottam, hogy kiraktam egy versemet, és kaptam egy ajánlást. - mondtam neki, és közben nem tudtam levakarni a mosolyt az arcomról. - Bocsi!- pillantottam a levert kaspóra.
- Mégis milyen ajanlást kaptál?- indult ki konyhából közben keresve a seprűt.
- Harry Styles keresett meg azzal a lehetőséggel, hogy találkozhatnánk, mert szeretné meg zenésíteni a vesemet.
- Hogy micsoda?- anyám szava elakadt és a seprűt azonnal eldobta. - El! Mondtam én neked angyalom, hogy tehetséges vagy, és sose add fel az álmaidat. - indult meg felém és szorosan karjaiba zárt.
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...