//15//

739 32 0
                                    

Hallom, hogy Harry befejezi a gitározást és az éneklést.
- Ne!- keltem fel az ágyról és szóltam Harrynek.- Kérlek játssz még!- kérleltem tőle.
Nem mondott semmit, hanem elkezdte pengetni újra a gitár húrjait. Egyszerre fel ismertem a ritmust és újra elkezdtek könnycseppek lehullani az arcomon. Sign on the times ritmusa szólalt fel. Harry belenézett a szemembe. Látta, hogy sírok, ezért elkezdett nekem énekelni.
- Just stop your crying
It's a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you're wearing your best clothes
You can't bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here
But you ain't really good….
Mikor meghallottam Harry hangját még jobban elkezdtem sírni. Feltörtek olyan emlékek, amiket jó mélyre évekkel ezelőtt eltemettem. Behunyom a szemem, és hallgatom a szöveget. Csak Harryre koncentrálok, minden más zavaró tényezőt kizárok. Hagyom, hogy Harry hangja meggyógyítson. Hagyom, hogy lágy hangja át járja a testemet, lelkemet.
- Mi történt?- kérdezi Harry. Erre a kérdésre én felé fordulok, kinyitom a szemem és tekintetét keresem.
- Mármint?
- Velünk? Miért érzem úgy, hogy pár nap alatt valaki olyat találtam, aki megnyugtat ha vele vagyok? Miért érzem úgy, hogy a szívem egy kis része érez valami vonzalmat? Miért érzem, azt a kínzó és maró érzést mikor bele nézel a szemembe? – nézett rám, és tette le a gitárt a kezéből és lefeküdt mellém az ágyra. Melegség töltött el, amikor éreztem testét közel az enyémhez.
- Harry! Ezekre a kérdésekre neked kell megtalálnod a válaszokat.- mondtam neki. Mélyen a szemébe néztem, mert tudtam, hogy ettől hogy fogja magát érezni.
- Régen éreztem bármi ehhez foghatót. Nem mertem érezni, az internet miatt. Féltem, hogy hamis tényeket vagy állhíreket fognak kreálni. – közelebb húzódott hozzám.
- Harry, szerintem most jött el az ideje annak, hogy elmondjam, mi történt velem a múltban.- nézte komolyan Harryre, de egész végig az ajkaimat nézte. Toltam el egy kicsit magamtól a felső testét, de ellenkezni próbált. Megfogta a kezemet és nem engedte el. Megijedtem, de egyben vonzó is volt, hogy irányítani akar. Hosszasan a szemembe nézett és mikor ajkaimon érezhettem volna az övét nyitodott a szoba ajtaja és Marcus dugta be kíváncsian a fejét.
- Uhh, akkor nem jöttem jókor.- és ment is ki az ajtón. Kellemetlenül éreztem magam, mert Harry félig rajtam feküdt félmeztelenül és ajkainkat egy centiméter választotta el.
- Hát nem…- mondta Harry halkan és közelített felém ismét.
- Csak annyit akartam kérdezni…- dugta vissza fejét Marcus.
- Marcus, én ezt nem hiszem el!- száll le rólam Harry és bezárta az ajtót. Vissza feküdt az ágyba, látta rajta, hogy folytatni akarja azt amit elkezdtünk, de én beszélni akartam vele.
- Harry! Tudnod kell néhány dolgot a múltamról.-néztem rá komolyan, de meg akadt a tekintetem felsőtestén. – Előszőr is vegyél fel valamit kérlek, mert így el terelődik a figyelmem.- mondtam és nevettem el magam. Harry magára tekerte a takarót és kínosan elnevette magát. – 17 éves voltam, mikor gimnáziumban volt egy osztálytársam. Zack volt a neve, és a suli egyik nagy arca volt. Mindenki istenítette, mindenki oda volt érte. Ez a tipikus menő, fasza gyerek volt. Egyszer, mikor volt az egyik  barátnőm születésnapja, elkezdett felém közeledni. Furcsán viselkedett. Kereste a társaságom, beszélgettünk és ittunk. Az egyik piámba keverhetett Mollyt, a legerősebb szex drogot.  Viszont nem úgy reagált a szerre a testem, ahogy kellett volna. Hányingerem lett tőle és lelassúltam. Nem érte el a drog a várt hatást. Viszont Zack nagyon le akart velem feküdni és őt nem érdekelte, hogy milyen állapotban vagyok. Felrángatott a szobába, de én próbáltam ellenkezni. Erősebb volt nálam, ezáltal esélyem sem volt. Egy pillanat volt az egész. Csinált egy képet az aktus közben, kirakta az internetre és utána ott hagyott a szoba kellős közepén. Ott feküdtem az ágyon részegen, teljesen megszégyenülve. Senki nem látta a történteket. Csak egy kis részébe láthattak betekintést, amit kirakott Zack a netre. Később látta a képet is az igazgató és leszedette Zackkel, de addigra már mindenki látta. Ezek után mindenkit elveszítettem magam körül, egy barátnőm maradt meg, Deby. -görbült le egy újabb könnycsepp. Harry meleg kezét éreztem az arcomon.

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora