//23//

692 32 5
                                    

Kezem a hűtőben megragadta az egyik boros üveget. Ahogy a meleg bőröm hozzá ért a hideg felülethez, a hideg végig futott az ereimben. Határozott mozdulattal kiemelem a hűtőből és a megfordítom arra az oldalra, ahol írja, hogy hány százalék alkoholt tartalmaz az üvegben levő folyadék.
- 10,5 százalék most akkor soknak vagy kevésnek számít?- kérdeztem és húztam össze magam.
- Attól függ. Egyedül iszod vagy nem?- kérdezte és nyúlt a brospoharakhoz.
- Ez most egy kérdés volt, vagy egy kijelentés, hogy együtt iszunk?- nézek rá kérdőn.
- Az utóbbi.- lerakja a pultra a boros poharakat és kiveszi a kezemből a bort. Elkezdi csavarni az üveg tetejét és az erő kifejtés hatására hamar sikerül kibontania azt. Elkezdi kitölteni a palack tartalmát először az ő poharába, aztán az enyémbe.
- Egészségedre Harold!- gyengéden neki érintem a poharamat az övéhez.
- Mondanám azt, hogy neked is, de az előbbi reakciódnál nem várok jobbat.- ivott bele a borba és ezt követtem én is.
Ajkaimhoz emelem a bort és egy határozott, ámde nem nagy lökettel, bele iszok a pohár tartalmába. Amilyen gyorsan csak tudtam úgy nyeltem le. Melegség töltötte be a gyomromat miután lenyeltem az italt. Harry kíváncsian néz rám és várja a reakciómat.
- Hát ez határozottan.... Jobb.- mondtam és ittam bele ismét a borba.
- Ne olyan mohón kislány.- indul meg felém Harry.
- Ez nem mohóság.- hajtottam végre az ismétlődő a mozdulatot. Hagytam, hogy a hideg folyadék a meleg, felhevült testem el lazítsa. Vártam a hatást, hogy mikor fogom magam úgy érezni, mint egy fapicsa. Egy nagy léc, aki nem tud ellazulni.- Most úgy érzem magam, mint egy faléc. Aki csak áll, és nem csinál semmit.
- Faléc?- nézett rám kérdön Harry és ivott egy kortyot az italából.- Ez meg hogy a viharba jött?- nevette el magát, és akkora lendülettel tette ezt, hogy a pohara tartalma egy része a padlón végezte.- Bassza meg!- siklott ki a káromkodás ajkain.
- Na várjál, hozok valami ízét... Ami az a bigyó, tudod. - mutogattam a kezemmel.- Az a cucc....
- Felmosó?- segített ki Harry.
- Igen!- mondtam és ahogy nyúlnék a poharamért, sajnálattal veszem tudomásul, hogy nincs benne semmi.- Töltesz nekem még?- indultam megkeresni a felmosót.
Ahogy vissza érek kezemben a felmosóval, Harry újra töltötte a poharamat és most az övé volt soron. Kezemből kicsúszott a felmosó, mikor megláttam, hogy Harry testét, csak a nadrágja takarja, közben a pólójától meg vállt.
- Na azért ennyire nem lehet rossz a helyzet...- komolyodott el.
- Csak csuszik a kezem, nyugi.
- Reméltem is.- mondta és indult meg felém, kezében a pohárral.
Forrott a levegő kettőnk között. Lépteit lassított felvételben láttam. Éreztem a melegséget, amit közelsége ad. Mikor fölém tornyosul, egyik kezét arcomra helyezi és a gyomrom ismét elkezd mozogni. Rájöttem az utóbbi időben, hogy a gyomrom nagyon izgága. Kezeit az arcomról a hajamba futattja és akjait az enyémhez közelíti. Mikor már csak centik választják el egymástól ajkainkat, szép lassan ajkához emeli a boros poharat.
- Mert nem akarom elsietni ...- fordult meg, de én megrakadtam a pólóját. Megfogtam a poharamat és magamhoz húztam Harryt. - Elena...- mondja és hajol közel hozzám. Kezeimet a meztelen mellkasához nyomom és végig vezetek a kulcscsontján ujjaimat. Derekamhoz nyomja ágyékát és érzem, hogy teste hogyan reagál erre. Mikor már lehelletét érzem ajkaimon, egy határozott mozdulattal a számhoz húzom a poharat, és bele iszok.
- Ki mondta, hogy el kell?- nevettem el magam.- Játszani akarok.- mondtam és kezdtem el kutakodni a hűtőben és emeltem ki egy tequilát.
- Én benne vagyok...-mondta Harry és éreztem, hogy hihetetlen nagy lendülettel, mi szinte már futva közelít felém. Hallottam, hogy a poharát sietősen lerakja az asztalra. Egyszer csak hátulról megfogja a pólómat és magával szembe fordít. Hasamban a pillangók mire eltűntek, újra elő hozta őket ez a mozdulat. Harry a fülemhez hajol és ajkait hozzá érinti na fülcimpámhoz.
- Nem így te szerencsétlen.- hajolok el tőle. - Tequilázni akartam te nyomorék.- nevettem el magam és tértem ki Harry érintése alatt.
- Ja hogy úgy. - Harry feje egyszerre váltott át rák vörösre.- Akkor keresek feles poharakat.- kezdett el kutakodni az egyik szekrénybe.
Kínosan elnevettem magam és kinyitottam a tequilát.
***************************************
- A játék lényege, hogy minél hamarabb kell meginni három tequilát.- mondtam és öntöttem ki a poharakba az italt. - 3... 2... 1...-indotittam el az első játékot. Amilyen gyorsan csak tudtam öntöttem magamba az alkoholt, ami szét marta a torkomat. Forróság töltötte be a szerveimet. Lassú voltam.
- Na mivan Elena? Ez már sok?- nevette el magát, és a maró alkohol után öblített egy korty borral.
- Bazdmeg.- izzadság jelent meg a homlokomon.- Jó, nem akarok többet inni, mert akkor az úgy befog ütni, hogy lesz akkor ne mulass.- tápászkodtam fel az asztaltól és indulok meg a szobám felé, viszont a folyosón arra leszek figyelmes, hogy egy hatalmasat taknyolok.- Hogy a jó isten sugalmazzon meg!

/Ma instant síró görcsöt kaptam az autóba, ugyanis srácok, 16 kibaszott nap és július 23!!!! Csak úgy mellékesen mondom, hogy rohadtul nem vagyok rá fel készülve, és foggalmam sincs, hogy mire számítsak. 10 éve itt voltak/vannak nekünk a srácok, és nem hinném, hogy cserben tudnának minket hagyni 🥺/

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now