Egy pillanatra meg állt az idő. És csak én voltam meg a gondolataim. Az a gondolat játszódott le újra és újra a fejembe, hogy találkozni fogok Harryvel, azt tudom csinálni amit szeretek. Kell ennél több?
- Szerinted anyu, mit kéne vissza írnom Harrynek? - kétdeztem és intettem a kezemmel az emelet felé.
- Na mutasd csak meg nekem először is azt a fontos üzenetet vagy mit. - nevetett anyukám, és indultunk meg az emelet felé.
Ahogy sétáltunk fel a szobámba, elhaladtam a gyerekkori posztereim mellett. Telis tele Harryvel, Niallel, Liammel, Louissal meg persze Zaynel. Film kockák ezrei peregnek le elöttem, hogy milyen volt a gyerekkorom. Mikor csak abból állt a napom, hogy újra és újra elindítom a One Direction számait.
- Hát kislányom, ez csak egyet jelent. Elutazol Londonba.- anyám ezt úgy mondta, mintha valami hatalmas távolságot kellene ahhoz megtennem, hogy találkozzak Harryvel.
- Anya, nem megyek messze. Oxford és London között nincs nagy táv.- mondtam és mosolyt varázsoltam az arcomra.~
Csak ültem az ágyamon és azon kapom magam, hogy elküldtem Harrynek privátban az üzenetet.
,, Szia Harry. Én vagyok az a lány, aki írta a verset, amit szeretnél megzenésíteni. A közeljövőben elutazok Londonban, esetleg akkor tudnánk talalkozni, ha neked is megfelel."
Ujjaim iszonyat nagy görcsbe voltak, ugyanis nagyon sokszor kitöröltem és pötyögtem újra az üzenetet. Mire észhez kaptam magam, arra jött is az üzenet.
,, Rendben, megtudjuk ez beszélni telefonon?"
Mit akar? Nem, nem. Ez nem velem törtétik. Velem akar beszélni? Mormoltam magamnak valamit és vissza írtam neki, hogy igen. Ekkora feszűltségben mostanában nem volt részem. Csak nézem a telefonom kijelzőjét s szugerálom azt, hogy villannyon fel Harry neve. De nem láttam a nevét. Percek teltek el, de még akkor is csak a fekete képernyőt láttam. A percekből végül órák lettek.
Hajnalban arra ébredek hogy valaki hív. A szememből egyszerre eltűnt a fáradtság és kapkodva veszem fel a telefont?
- Halló itt Elena Cooper beszél, miben segíthetek? - mondtam éles hangon, de a mondat végére elcsuklott a hangom.
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...