-Nem tudom milyen kellett önnek Elena, ezért hoztam párat.- szórta le a kanapéra a különböző betéteket. Kicsit kellemetlenül éreztem magam. Össze fogtam azokat egy kupacba és berohantam vele a szobámba majd egy határozott mozdulattal rádobtam az ágyra.
- Marcus bement a KFC-be és onnan hozott különböző kajákat. Remélem kajás vagy.- mondta Harry és kezdte kicsomagolni az ételt.
- Remélem nem csak csípős kaját hozott.- mondtam és töröltem le a homlokomat, mert gyöngyözött már attól, hogy bele gondoltam abba, hogy nekem csípős ételt kell ennem.
-Nyugi, nem. Talán nem szereted?- töprengett el Harry.
- Valahogy képtelen vagyok megenni.- mondtam és ültem le az asztalhoz, kiválogattam az ételeket, hogy melyikeket fogom megenni, és melyikek azok, amiket Harrynek meghagyok.
- Na hát az fasza, mert én sem szeretem. Bíztam benne, hogy te majd megeszed azokat. - nevette el magát, s közben ő is helyet foglalt. - Viszont, kitaláltam valamit.
- Ez már rosszul kezdődik. - mondtam és húztam el a számat.
- Nyugi már, annyira azért nem rossz ötlet. Tehát, mivel te sem - mutatott rám, ezáltal pillantást nyerhettem gyönyörű kézfejére amin gyűrűk halmozódtak fel- és én sem szeretem a csípőset, így kitaláltam egy játékot.
- Valahogy érzem, hogy ez a játék valójában nem is játék. -mondtam tekertem meg a fejemet s közben szűkösen össze húztam a szemöldökömet.
- Felteszünk egymásnak merész kérdéseket, ezáltal jobban megismerhetjük egymást. Ha nem akarunk válaszolni a kérdésre, akkor eszünk csípős csirkeszárnyat. - mondta és ki készítette az asztalra azokat a csirkeszárnyakat.
- Ezt még megfogjuk bánni. Harry, miért kell mindenből játékot csinálni?- néztem rá komoylan. Tekintetem viszont megragadt ismét a kézfején.
- Tetszenek mi?- tette elém a kezét így jobban megnézhettem a kezét és a gyűrűjeit.
- H? S?- nevettem el magam.
- Majd lesz olyan is hogy E.- kacsintott rám és vékony, rózsaszín ajkait beszédre nyitotta ismét. - Első kérdésem hozzád...- kezdte el mondani Harry, de én nem bírtam ki, hogy nem szóljak valamit.
- Eskü félek.- húztam el a számat.
- Titkon szoktad énekelni Justin Bieber számait?- kérdezte Harry és kezét össze kulcsokat.
- Fuj nem- kirázott a hideg, mikor meghallottam ezt a nevet. - Randiztál már anyádnál idősebb nővel.- fogós kérdés.
Harry nem válaszolt semmit, hanem betömte a szájába az egyik csirkeszárnyat.
- Remélem tudod, hogy ez amúgy egy igent jelent. - nevettem el magam.
- Nem. Jelenthet bármit. Lehet hogy csak közben megkívántam a csípős csirkeszárnyat. - mondta és húzta el a száját.- Ehhez hoznom kell tejet.
Állt fel az asztaltól Harry és lépett oda a hűtőhöz. Fél percen belül már ott ült ismét előttem kezében a tejes üveggel s kortyolta a tartalmát.
- Erős.- nevette el magát, de egyből meg is bánta, ugyanis úgy jobban érezte a csípős ízt.- Én voltam a kedvenc tagod a bandából?
- Uhh, ez fizikailag fáj. Áucs.- tettem a szívemre a kezem.- El tudnád engedni az egódat egy pillanatra?- néztem Harryre aki a kezét a szívére tette és fájó arcal azt mondta, hogy nem.
- Tehát, várom azt a bűvös választ.
Nem mondtam semmit. Nem akartam ezt vele megosztani. Ha azt mondom, hogy igen,akkor ezen a válaszon fog lovagolni. Ha azt mondom, hogy nem,akkor viszont meg lesz sértődve,hogy miért azt mondtam. Megfogtam egy csirkét, mélyen Harry smaragd szemeibe néztem, és hatalmasakat harapva megettem az undorító ételt. Ajkaimhoz emeltem a tejet, tudva, hogy ugyanezt csinálta az előbb is Harry.A mozdulat soromat Harry szeme végig követte. Letettem a tejes üveget az asztalra és ajkaimat egy szalvétával megtöröltem. Harry viszont ismét ajkaihoz emelte a tejes üveget és egy hatalmasat kortyolt belőle. Jött az én bűvős kérdésem.
- Ki volt számodra a legkevésbé szeretett tag a bandába?- kérdeztem, de alig hogy feltettem a kérdést, Harry benyomta a szájába a csirkeszárnyat.
-Leizzasztassz!- mondta miután ivott a tejből.
- Épp ez a játék lényege, te akartad ezt.- mondtam és ittam bele én is a tejből.
- Elena! fejezd ezt be!- mondta és állt fel az asztaltól. Tudtam mire gondol, de azért húztam az agyát.
- Mire gondolsz Harry?- töröltem meg ismét szalvétával az ajkaimat.
- Erre az izére!- hadonászott a kezével és mért végig. Ahogy fel ál, láttam a nadrágjában, hogy férfiassága is eléggé merész lett hirtelen. Ahogy észre vette hogy oda pillantottam elfordult. - Na tessék. Ez kellett ide.- nevette el magát.
- Jajj Harold.- álltam fel és elnevettem magam. - Azt hiszem mára ennyi elég volt./Lol ma egész nap szar kedvem volt, mert ma jött volna Harry koncertre. De úgyse mentem volna ezért este meghallgattam a Fine Line albumot és sírtam egyet.:) /
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...