//27//

705 44 2
                                    

-Nem kérsz még egy italt?- kérdezte Harry már az ötödik vodka narancs után amit elfogyasztott. Féltem, hogy túl sokat fog inni és akkor túl fog majd pörögni. Féltem, hogy akkor olyan dolgokat fog a fejemhez vágni amiket még nem mondott. Olyan információkkal fog ellátni, amik meglepetést okozhatnak nekem  vagy akár nekünk. Bizarr és titkos információkat fog megosztani. De a félelem mellett ott van a kíváncsiság is. Kíváncsi vagyok, hogy úgy is az igazat mondjuk egymásnak, ha be vagyunk rúgva.
- Tequila?- kérdeztem félve de Harry mozdulataiból sikerült határozottan megállapítanom, hogy benne van. Kiveszi a poharat a kezemből és eltűnik a konyhába.
Én viszont el indulok a szobája felé és elkezdek ismét nézelődni a szobájába. Biztosra veszem, hogy most a reakciója nem lenne negatív. Sőt. Örülne neki, ha itt találna. Az asztala mellett találok egy hatalmas hangfalat. Elindítok egy számomra kedves lejátszási listát. Bízom benne, hogy Harry tetszését is elnyeri. Félve kinyitom az ismerős fiókot. Kiveszem azt a dolgot amit keresek. És a zsebembe csúsztatom.
- Örülök, hogy ide találtál.- mondta és csukta be maga mögött az ajtót.  Kezembe adta a tequilat aminek elég erős szaga volt.
- Hát ennek elég erős bukéja van.- mondtam és tettem úgy mintha ennek a szónak lenne valamilyen értelmes jelentése.
- Hogy micsodája?- kérdezte és értetlenül nevette el magát.
- Bukéja.- mondtam és közben koccintottunk, egy gyors mozdulattal leöntöttem az italt ami csak úgy marta a torkomat.
- Tanultam ma is valami újat. - egy hatalmas nyelés után fejezte be a mondandóját. Kivette a kezemből a feles poharat és megcsókolt. Hatalmas kézfején a gyűrűk érintkeztek az én bőrőmmel amitől libabőrős lettem.- Mit szólnál hozzá, ha én is tanítanék neked valamit?- mondta és cirógatta meg az arcomat.
- Te lettél az én tanárom, vagy esetleg kollégák is lehetünk?- a zene ritmusára kezdtem el kigombolni Harry sárga ingét. Nem kellett sokat jatszadoznom a gombokkal, mert Harry mellkasának egy része már nem volt takarásban.
- Tanítsuk egymást.- mondta és húzta le közben rólam a pólót. Karjaival ölelésbe zár és ez a mozdulata megnyugvást sugalmazott. Olyan érzés volt, mintha féltene, hogy valaki kiragad a szorításából.
Gyengéden lefektet az ágyra és úgy csókol tovább. Nyelve mintha egy betörő lenne, ami egy kapun akarna bejutni. Keze teljesen máshol jár. A fiókjában matat.
- Ezt keresed?- vettem elő a zsebemből az óvszert.
- Jajj hogy te kutakodtál, és az egész dobozt el raktad? Tudod Elena, előbb járj aztán fuss.- szexi hangjahoz hozzá társult egy szexi mozdulat is ahogyan lehúzta rólam a nadrágot.
- Te ezt a folyamatot vissza fele szoktad csinálni.- nyelvem a szájában eltévedve kirándult és közben a kezem az övénél járt.
- Megtanítalak futni.- csatolta ki a melltartómat és tekintetét egy pillanatra oda vezette aztán vissza. - És utána megtanítalak járni. - hajolt fölém és húzta le a bugyimat.
- Ejjha, ebben majd meg kell téged néznem.- nézte meg a fehérneműmet.
- Hagyd már.- ragadtam meg és dobtam el. Karomat a hátára vezettem és közben a hasamban éreztem egy bizonyos érzést. - Mit tettél velem Harry?- tettem fel a költöi kérdést.
Harry a szájába vette a csomagot, és a szélét leharapta utána pedig olyan gyorsan ahogyan csak tudta kiköpte.
- Ne haragudj.- hatolt belém.
*********************************************
Reggel Harry mellett ébredek,hallom hogyan szuszog mellettem. Ugyan olyan nap volt mint a tegnapi, ugyan úgy indult. Ugyan olyan szép idő volt. Azonban én más voltam. Minden megmaradt úgy ahogyan az korábban volt. Egy dolgot kivéve. Harrynek oda adtam valamit, remélem azt hogy jól
döntöttem és nem fogom megbánni. Körbe nézek a szobába és az ajtó mellett van a bugyim amit a tegnapi este folyamán oda hajítottam. Az asztalon van a nadrágom, nem messze attól pedig Harry boxere. Mikor próbálok felkellni akkor Harry keze a mellkasomra talál, és a mellemet érinti meg.  Harry nyög egyet én viszont gyorsan kicsúszok szorítsa alól és magammal rántom a takarót, de így viszont Harryt nem takarja semmi. Egész ágyéka mintha reflektor fénybe lenne. Gyorsan össze szedem a cuccaimat és kifutok a szobából.

/ Ha olvastad, akkor kérlek hagyj nyomot:))/

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now