- Hogy a jó isten sugalmazzon meg!- terülök el a földön. Nagy nehezen sikerül felkelnem és bemennem a szobába, viszont valahogy éreztem, hogy az elfogyasztott tequila nem kívánkozik a gyomromban maradni. Gyors léptekkel, szinte már futva siettem a fürdő felé, ahol a wc-be ürítettem az elfogyasztott alkoholt. Undorral néztem a wcben landoló hányásom s gyorsan eltávolítom onnan azt. Felállok utána pedig a meleg ágyamba bújok be, ahol gyorsan lecsukódnak a szemeim.
**************************************
Tegnapi nap folyamán nem húztam be a függönyöket, így a napnak égető sugaraira kelek. A szemem majdnem kiesik a helyéről ahogyan kinyitom és bele nézek a napba. Magamra húzom a takarót, keresek egy nyílást és a kezemmel elmezdek kutakodni az éjjeli szekrényem, hátha ott van a tefonom. Heuréka! Magamhoz veszem a telefont és a takaró alatt elkezdem bújni a közöséggi oldalakat. Az első észrevételem az, hogy Harry mostanában sokat használja a Twittert. Elég sok gondolatát meg osztja, és az a baj, hogy néhányan érzik azt, hogy nem tiszta ez az egész." Játszani akarok! - Ha tudnád, hogy én is mennyire szeretnék játszani. Kirakósat. Megnézzük, hogy a darabjaink passzolnak-e. "
Rengetegen retweetelték, és mentek ismét a találgatások, hogy vajon kinek írhatta. Megnéztem én is a Twitter profilomat, és csodálkoztam, hogy mennyien követnek és mennyire tetszik az embereknek az, amit csinálok. Rávettem magam, és ki írtam valamit én is, ahogy azt Harry is tette.
" 🧩"
Nem fogok magyarázatot nyújtani, akinek szánom ezt, úgy is megérti. Ez után a folyamat után, ki mászok az ágyból és veszek egy forró fürdőt. Hagyom hogy a víz teljesen feltöltse a kádat, és csak utána mászok bele és hagyom, hogy a testem minden porcikájához érjen a forró a víz. A telefonomon el indítom a gyapára hallgatott lejatszási listámat. Hagyom, hogy a zene és a forróság meg nyugtasson és el lazítson. Azonban egyszer csak Harry hangja szólal meg a telefonomból és kezdi el énekelni , Sweet creature-t-t. A forró víz ellenére kiráz a hideg a hangja hallatán. Hagyom az ereimben is érezzem Harryt.
Kis idő elteltév már a konyhában készítem a reggelimet és folytatom ott a zene hallgatást. Nagy nehezen sikerült a tévére rácsatlakoztatnom a telefonomat. Lássuk be, nem vagyok egy nagy zseni e téren. Miközben készítem a zabkásámat, figyelve arra, hogy ne égessem le, a zene ritmusára elkezdek egy kicsit táncolni. Dúdolom a Somebody That I Used To Know sorait. Hatalmas feszültség van bennem, de hála ennek, sikerült veszítenem a súlyából. Kevergetem a zabkásámat, mikor már úgy érzem, hogy kész van, előveszek egy tányért aminek az oldalára az volt írva, hogy You bring me home. Remélem Harry nem fog kiakadni, hogy az ő cuccait használom egyfolytában.
- ' Reggelt!- köszönt Marcus mély, rekedtes hangján.
- Neked is.- mondtam és fordultam felé. - Hogy sikerült a vacsora Clarissával?- mosolyodok el.
- Csodás volt. Nagyon jól éreztük magunkat. Nyíltak tudtunk lenni és gátlástalanok. Látszik, hogy bízunk egymásban.
- Ennek nagyon örülök Marcus! Lesz valamikor ismétlés?- kérdezem és közben benézek a hűtőbe, hátba találok valamilyen hasznos gyümölcsöt a zabkásám mellé.
- Igen. Még nem egyeztettünk, de hétvégen szeretném elvinni még egyszer vacsorára.
- Ez most vacsora vacsora, vagy randi féle vacsora?- kezem közé veszem a málnás tasakot, és rakol bele egy keveset a zabkásámba.
- Szerintem az utóbbi.- jött zavarba Marcus.-Nem is én vagyok a lényeg... hogy haladsz a beadandóddal?
- Ma még kellene vele dolgoznom és akkor pár napon belül letudom adni, remélhetőleg határ időn belül.- kezdtem el kanalazni az ételt.
-Ha kell val...
- Be se fejezd!- nézek rá komolyan. - Nagyon rendes tőletek, hogy próbátok segíteni, de ezt egyedül kell megcsinálnom.
- Kitartást kislány! Ha jól tudom, ma lesz az buli, ami valójában csak egy össze jövetel. - indította be a kávé gépet.
- Hát igen, én is attól félek.
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...