//35//

845 52 10
                                    

Egy évvel később...

Ott vagyok, ahol lennem kell. Azzal vagyok a tökéletes helyen, akivel kell lennem. Harry ül mellettem a széken, és a kezemet szorítja. Oldalra fordítottam a fejemet és látom, hogy Harryt mardossa az izgalom. Pillantásomat végig vezetem rajra, és eszembe jutnak az elmúlt év csodálatos emlékei. Az első csókunk, az első komolyabb nézeteltérésünk, az első szeretkezésünk. Gondterhelten éreztük magunkat, de a kapcsolatunk hihetetlenül szoros lett, ezalatt az egy év alatt. Megpuszilom Harry arcát és büszke tekintetemmel bele nézek a szemébe.

- Harry, nem kell izgulnod. Minden úgy fog történni ahogyan annak lennie kell. Én büszke vagyok rád.- vettem a szabad kezembe Harry állát és érzékien megcsókoltam.

- Tisztelt hölgyeim és uraim. Üdvözlök minden kedves jelöltet és a kísérőiket. Micsoda meglepetés számomra, hogy én konferálhatom fel ezt a rendezvényt. Mint azt önök is tudják a kategóriákban megannyi jelölt van, azonban minden kategóriában csupán csak egy nyertes lehet. Öt kategória, öt nyertes.- szólt a vastaps Taylor szavai után.

- Izgulok...- tördelte az ujjait Harold.

- Az idei év legjobb debütáló albuma, nem más mint...- kapta kézbe a borítékot és idegeket őrlő másodpercek következtek ez után- tapsoljuk meg... Harry Styles Fine Line cimű albumát.- mondta mosolyogva Taylor és szempilláit rebegtette.

- Micsoda?- nézett rám Harry kikerekedett szemekkel.- Most akkor ki kellene mennem?

- Menjél már- lökdöstem- te nyertél.- álltam fel először, fogtam meg Harry kezét és húztam fel.

- Először csókolj meg, hogy ezt eltudjam hinni.- nevette el magát közvetlen azelőtt, hogy magához húzott volna.

- Szépen kérem, hogy Harry Styles fáradjon fel a színpadra, hogy, hogy átnyújthassam neki a díjat. - köhintett Taylor.

- Jól van már te lúvnya.- nevette el magát Harry miközben megjegyzést tett az exére.- Köszönöm szépen mindenkinek ezt a hihetetlen díjat, miközben írtam, pontosabban írtuk, az albumon szerepelő számokat, nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz. Imádlak titeket, de külön kiszeretnék emelni egy embert, akire különösen hálásan nézek. Köszönöm Elena, hogy itt vagy mellettem, hogy engeded, hogy életed részese lehessek. Hogy beengedtél az életedbe. Köszönök mindenkinek mindent, vigyázzatok egymásra, magatokra és legyetek kedvesek az emberekkel. Köszönöm.- mondta és lépett le a dobogóról.

- Harold...- nem hiszem, hogy sokáig kellene ülnöd.

- A következő kategória nyertese- nyitotta ki ismét Taylor a borítékot- az év dala nem más mint, Harry Styles Falling.- vette kezébe a díjat és várta visza Harryt.

- Köszönöm...- nézett rám én pedig itt tudtam igazán, hogy nekünk ez így volt megírva. Mint egy család, mint lelkitársak. A hasamra teszem a kezem és megsimogatom.

- Igen, téged is szeretni fog, nem leszünk egymásra féltékenyek...- töröltem meg a könnyes szemeimet.

/ Köszönöm szépen, aki végig olvasta a könyvemet, remélni tudom csak, hogy tetszett nektek a befejezés. Még nem tudom, hogy lesz-e másik könyvem, bizakodok benne, hogy engedi majd az időm. Legyen csodás napotok!<3 X /

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now