Harry meleg kézfejét éreztem a kihűlt, könnyektől áztatott arcomon.
- Hatalmas törés volt az életemben. Azóta nem tudok magamhoz közel engedni senkit.
- Nem fogom elsietni.- mondta Harry és ölelt meg. Keze a derekamra tévedt és elkezdte azt simogatni. – Sajnálom, hogy ez történt veled. Biztosan nem lehetett ezt könnyi egyedül átvészelni. – mondta Harry és végig simított egy határozott mozdulattal ismét a derekamon. – És te azóta senkit nem engedtél úgy magadhoz?- engedte el a derekamat és nézett bele a szemembe.
- Nem. Nem mertem. – mondtam és szemem ide oda cikázott.
- Soha senki nem szégyeníthet meg egy nőt sem. Nektek nem az a feladatotok, hogy a férfiak vágyait kielégítsétek. A múltat nem fogod tudni elfelejteni. Viszont egy kis dobozba bele tudod zárni és azt eltudod rejteni valahol a szíved mélyén. Ez egy örök heg lesz. Nem tudsz vele mit kezdeni.- mondta és fogta kezei közé az én kezemet.
- Tudom Harry és köszönöm. Viszont éhes vagyok.- mondtam neki és nevettem el magam.
- Akkor behozom a kajákat.- indult ki a szobából Harry.
- Meg ette Marcus.- nevettem el magam.
Harry nem válaszolt semmit, csak megáll az ajtóban és engem nézett. Mosolyra húzta száját.
- Marcus! Hozz nekem és Elenának valami kaját.- mondta és fordította el a fejét a nappali irányába. – Oh igen, és még betétet is.- zárta le a témát Harry.
- Hát ez kissé kínos volt.- nevettem el magam ismét.
- Inkább az volt kínos, amikor a boltban láttak minket betéteket válogatni.-zárta le a témát.- Egyébként pár nap múlva lesz egy baráti össze jövetel. Szűk parti lesz. Szeretném ha eljönnél velem. – mondta Harry és nézett bele ismét a szemeimbe. Kicsik feszültnek éreztem magam ezek után.
- Nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet. Senkit nem ismerek a barátaid közül. Nem tudom, hogy hogyan érezném magam. Azóta nem voltam semmilyen buliba és nem ittam semmit. – kezdtem el fészkelődni az ágyban és tekertem magam köré a takarót.
- Nem fogom rád erőltetni. Viszont én nagyon örülnék neki.- húzta mosolyra a száját.
- Azt valahogy egyből gondoltam. mondta és teljesen magamra tekertem a takarót.
- Most ügye tudod, hogy úgy nézel ki, mint aki bevan bábozódva?- mondta és hallottam lépteit közeledni. Keze megragadta a takarót, és egy nagyot rántott azon. Hatalmas lendülettel kigurultam a takaróból és leestem a földre. Ahogy földet értem, egy auch elhagyta a számat.
- - Juj ez fájhatott.- mondta Harry és húzta össze a szemöldökét.
- Nem csak szerinted, hanem szerintem is.- én is húztam össze a szemöldökömet és megpróbáltam fel állni azonban ez nem ment olyan könnyen. A kezem teljesen elzsibbadt és alig éreztem. Harry megragadta a kezem és felhúzott.
- Lehet nem ártana jegelni egy kicsit.- mondta Harry.
Kimentünk a konyhába és Harry keresett a mélyhűtőben olyan dolgot amit a kezemre tudott rakni. Végül egy lefagyasztott sárgarépát rántott elő a mélyhűtőből.
- Talán megteszi.- mondta és helyezte rá a kezemre a répát.
- Au- mondtam mikor a hideg zöldség érintkezett a bőrömmel.- A partira vissza térhetünk egy kicsit?
- Igen?- fogta még mindig a kezemet Harry.
- Mi alkalomból kerül megrendezésre?- kezdtem el feltenni a kérdéseket.
- Mint mondtam csak egy szűk baráti buli lesz, ha lehet majd bulinak nevezni. A számomra fontos embereket hívtam meg, akikkel nem tudok minden nap találkozni. 15 meghívót küldtem ki, de nem tudom pontosan mennyien jönnek majd el. Csütörtökön lenne, tehát 2 nap múlva. Itt lenne a helyszín ,mert minden szórakozó hely le volt már foglalva. Lesz alkohol is, de ha nem akarsz fogyasztani, akkor természetesen nem muszáj. Szeretném ha eljönnél, hisz ez által is jobban megismerjük egymást. Megismerheted a barátaimat.- szemeivel azt éreztette, hogy legyek az alávetettje.
- Jó, még meggondolom.- mondtam és tettetem a komolyságot. Harry úgyis tudja, hogy mi lesz rá a válaszom.
- Végül jól fogsz dönteni.- állt fel Harry és hagyta ott a kezemen a répát. Oda ment a tévéhez és el indított valami zenei adót. – Ne legyen már ekkora csend.
Ahogy bekapcsolta, villám csapásként pattantam fel és kezdtem el táncolni, elfeledkezve arról, hogy a kezem majdnem leszakadt a fájdalomtól.
- Illik a szituációhoz a dal.-nevette el magát.
- Slow, slow hands
Like sweat dripping down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know
Yeah, I already know that there ain't no stoppin'
Your plans and those
Slow hands (woo)
Slow hands- énekeltem Niall Horan sláger számát.
Harry közelített felém. Kézfejemet megfogta és egy lágy csókót lehelt rájuk. Testemet át járta a melegség, és mosolyra húztam aljaimat.
- Meghoztam a betéteket, meg a kaját is!- nyitotta ki a bejárati ajtót Marcus.
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...