- Mit írtál?- kérdezte Harry s ismét szájához emelte a falatot.
- Verset. Ha akarod megmutatom.- mondtam és álltam fel az asztaltól, mentem be a szobába és kerestem meg a papírokat.- Tessék.- adtam oda Harrynek és ültem vissza a helyemre. Akkora csönd volt, hogy szükségét éreztem annak, hogy valami zajt csináljak. Így hát elkezdtem ropogtatni a fogam alatt a pirítóst.
- Hát ez… Nem találok szavakat.- mondta és dobta le az asztalra a lapokat.- Bele adod a beleegyezésed abba, hogy ezt is megzenésítsem?- kérdezte Harry és tette az asztalra a kezét.
- Hogyne.- nevettem el magam.- Hisz ezért vagyok itt..- mondtam és húztam meg a vállamat.
- Elena. Nem szeretném, ha úgy éreznéd, hogy egy tárgy vagy. Nem szeretném, hogy kétes érzelmeid legyenek itt, amíg együtt dolgozunk. Szeretném, ha közöttünk is jó kapcsolat alakulna ki.- fogta me a kezeimet, amik az asztalom pihentek.
- Szerintem azt már ki lehet pipálni a listáról.- mondta Marcus aki hirtelen megjelent és a hűtőhöz igyekezett.
- Köszönjük Marcus a válaszodat.- mondta Harry és nézett rá Marcusra.
- Ugyan, nincs mit. ’ Reggelt.- intett oda felém Marcus és közben kezében egy sajt szelet lógott.
- ’Reggelt.- biccentettem oda Marcusnak és húztam ki Harry szorításából a kezemet.
- Mikor értél haza?- kérdezte Harry és folytatta az étkezést.
- Nem tudom pontosan. Hajnali három után valamikor.- mondtam é haraptam én is egyet az ételből.
- Keveset aludtál, nem vagy fáradt?- érdeklődött Harry.
- Nem nagyon.
- Ja igen, ezt majdnem elfelejtettem.- állt fel Harry az asztaltól és hozott oda nekem egy borítékot.
- Ez kitől van?- kérdeztem és néztem fel Harryre.
- Nem tudom, nem bontottam ki. A te neved szerepel rajta.- mutatott a jobb felső sarokba, ahol a nevem díszelgett. Mikor megláttam, hogy kézzel írta valaki, akkor már tudtam, hogy kitől kaptam a levelet.
Ahogy kinyitom a borítékot, és elolvasom a sorokat amiket nekem írt a professzor úr, Harryhez fordulok és idegesen rá nézek.
- Baj van?- kérdezte és kezdte a kezét ide oda rakni az asztal alatt.
- Nem, nincs. Valószínűleg nélkülem kell majd menned abba a buliba. Vagyis én is itt leszek, csak tanulni fogok.- mutattam Harrynek a levelet.
- Mi a leadási határ idő?- kérdezte Harry.
- Péntek éjfél. Addig kéne megírnom egy esszét, amit mások két hónap alatt megírtak, nekem meg van rá pár napom.- mondtam és erőltettem magamra egy mosolyt.- Sajnálom Harry, de nem szeretnék elhalasztani egy szemesztert. Szeretném minél hamarabb leadni az esszét.- mondtam és ettem meg az utolsó falat ételt.
- Persze, ez természetes. Ne kérj elnézést. Tudok benne esetleg segíteni?- kérdezte bizakodva.
- Nem hiszem, de köszönöm.- álltam fel az asztaltól és mentem be a szobámba. Megfogtam a telefonomat és kifeküdtem a kanapéra a nappaliba. Kapcsoltam valamilyen zene lejátszási listát és elkezdtem a közösségieket böngészni. Harry ugyan ezt tette, és lefeküdt mellém.
- Elena!- lökött meg Harry és mutatta felém a telefonját.
- Hm?- kérdeztem és vetettem pillantást a telefonjára.
- Ez te vagy?- kérdezte és néztem meg egy képet amit tegnap csináltak rólam, miközben elhajtok a stúdiótól.
- Igen. Tegnap haza fele elég sok kérdésük volt, de nem válaszoltam semmire. Azt hitték szerintem, hogy én te vagyok.- mondtam és görgettem tovább az instagramot.
- Miket kérdeztek?- ült fel törökülésbe.
- Az új albumoddal kapcsolatban.- mondtam és néztem egy pillanatra Harryre.
- Csak azzal?
- Igen.- hazudtam Harrynek.- Elmegyek elkezdem írni az esszét. Ha van valami, tudod hol találsz. – mutattam a szobám felé.
Ahogy beléptem a szobába, Harry pulcsijának a kapucniát felhajtottam a fejemre, magam elé vettem a laptopot és elkezdtem írni az esszét. Sokkal könnyebben ment, mint gondoltam. Olyan témát választottam még év elején ami érdekel és ezáltal könnyen tudok írni róla.
Mikor már órák óta a szobába kucorgok és a laptopom felé görnyedek, nagy nehezen feltápászkodok és kinyitom az egyik ablakot, mert már teljesen lüktet a fejem. Vissza ülök az ágyra és folytatom az írást és próbálom az internet segítségét venni némely helyzetben. A szememet sokszor dörzsöléssel próbálom csillapítani. A szemem pár pixeleket lát, az agyam teljesen elzsibbadt. A fejem ismét lüktet. Ezt talán egy kávéval tudom majd csillapítani. Fel állok az ágyról és kisétélok a konyhába, ahol bele helyezek egy kapszulát a kávégépbe. Ahogy folyik le a kávé, egyszer csak valaki lehúzza a kapucnit a fejemről. Ahogy megfordulok a két smaragd szempárral találom szembe magam.
- Hogy haladsz?- kérdezte Harry.
- Eleinte úgy éreztem, hogy könnyen fog menni, de most teljesen szét robban az agyam. Gondolom egy kávé majd segít.- mondtam és fordultam meg, mert már nem hallottam a gép zúgását. – Cukrot hol találom?- kezdek el kutakodni
- Szélső szekrény, legfelső polc.- mondta és feküdt le a kanapéra kezében egy gitárral.
Nehezen de sikerült levennem a cukrot és beletenni a kávéba. Előkutatom a tejet a hűtőből, viszont túl sok tejet tettem bele a kávéba, ezáltal kicsit hideg lett a kávém. Oda megyek a mikróhoz, és beteszem a kávét. Kattan az ajtó. Elindul. Forog a bögre. Kész. Elindulok a szobám felé, de közben hallom, hogy Harry még mindig gitározik és énekel hozzá. Megállok a folyosón, és vissza fordulok. Leülök közvetlenül Harry mellé, és elkezdem inni a kávémat.
- Nem írni akartad a beadandódat?- kérdezte Harry, de a gitározást nem hagyta abba.
- Most csak azt akarom, hogy halljam hogyan gitározol és énekelsz.- mondtam és fogtam meg a combját. Harry rám nézett és egy mosoly hagyta el az arcát.
Folytatta amit eddig csinált. Kezei pengették a gitár húrjait és elkezdett énekelni. Ebben volt igazán jó. Nem akartam, hogy ennek a pillanatnak vége legyen. Ittam még egy korty kávét, és a kapucnimat ismét felhajtottam a fejemre. Harry combjaira hajtottam a fejem és onnan néztem, hogy mennyire koncentrál. Lassan, észrevétlenül próbáltam elővenni a telefonomat és lefényképezni, de észrevette. Ahelyett, hogy eltakarta volna az arcát, halványan elmosolyodott és folytatta tovább amit csinált. Megnyitottam az insagrammot és kiraktam a képet. Nem jelöltem meg a képen Harryt, mert mindenki tudja, hogy ki van rajta. Lezártam a telefonomat, lehunytam a szemem és hagytam, hogy Harry zenélése kikapcsoljon engem.🦋
YOU ARE READING
Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|
RomanceEgy húszas éveiben járó fiatal lány élete egyik napról a másikra megváltozik, mikor a Twitter falára egy híres pop énekes, maga Harry Styles üzen neki. 🌈2020.04.19.🌈 A történet nem mindenhol helyes fogalmazásilag, de ha ide tévedtél, akkor jó olva...