//8//

841 41 2
                                    

Harry az ellenkezőjét gondolja rólam, mint ami a valóság. Vissza mentem a szobába, oda léptem a szekrény elé, és elkezdtem benne pakolni. Rengeteg inget és női szoknyákat találtam. Két kupacra szedtem a talált ruhákat. Harry ruhát össze gyűrve szórtam a földre, Gemma ruháit szépen össze hajtogattam és úgy helyeztem vissza a szekrénybe. Azonban a polc legsötétebb zúgába, találtam egy fekete pólót. Rá nézésre nem tudtam eldönteni, hogy az férfi póló-e vagy női. Így oda emeltem az orromhoz, és úgy próbáltam megbizonyosodni róla.  Nem volt nehéz eldönteni, mert magabiztos illata volt a ruhának. Férfias de egyben elegáns is. Ahogy próbáltam teljesen kibogozni a ruhát, úgy kiesett egy tasak a pólóból. Ahogy jobban szemügyre vettem, hirtelen eldobtam magamból ugyanis egy Durexes doboz volt, ami bontatlanul volt bele csavarba a fekete pólóba. Gyorsan vissza dobtam a szekrény legaljára a pólót. Gemma ruháit vissza helyeztem, Harry ruháit meg ott hagytam egy kupacban a földön. Sok időm volt még délutánig, amíg Harryvel megbeszéljük a dolgainkat. Nem tudtam mit csinálni, unatkoztam. Ezért kiléptem a folyosóra és lépteimet Harry szobája felé vettem. 
Ahogy benyitottam kellemes meglepetés ért. Minden szép rendben volt. Aztán rápillantottam az ágyára. Nem volt bevetve az ágya, a gitárja a tokjából félig kicsúszva, rengeteg papír meggyűrődve, alsó nadrágok százai hevertek ott, kis túlzással. Egy pillanatra ki léptem még a folyosóra, aztán meg bizonyosodtam róla, hogy nincs a lakásban rajtam kívül senki. Gyorsan vissza léptem a szobába és becsuktam magam mögött az ajtót.
Oda léptem Harry ágyához, és minden apró dolgot szemügyre vettem. Rengeteg zene szöveget találtam, volt köztük olyan amit még nem adott ki, de találtam közöttük olyat amit már kiadott. Ahogy kutakodok a papírok között, kezembe akad egy, amitől elállt egy pillanatra a lélegzetem.
Ott volt az én nevem a papír tetején, és a versem amit ki írtam Twiterre. Elolvastam és megbizonyosodtam róla, hogy néhol-néhol átjavított pár szót esteleg versszakot Harry. Gyönyörűen át írta, és a lap tetejére az volt írva, hogy ,,Fine line”. Tehát már címet is adott neki.
Ellépek az ágytól és az éjjeli szekrényéhez lépek, ahol találok egy képet róla. Mosolyog. A szemei sarkában ráncok húzódnak. Őszinte mosoly. Nagyon tetszik. Eddig még nem láttam így Harryt mosolyogni. Nem tudom kinek sikerült azt elérnie, hogy Harrynek ilyen őszinte és csodálatos  mosolya legyen. Kihúzom a fiókját ahol rengeteg értéktelen dolgot találtam. Ceruzát, üres papírt, öngyújtót. Láttam egy piros-lila dobozt is. Nem nyúltam hozzá, mert tudtam, hogy mi az. Harry ennyire aktív szexuális életet él, hogy a lakásban már kettő dobozt is találtam belőle? Vissza helyeztem mindent úgy a fiókban, hogy később ne vegye észre, hogy járt ott valaki és kutakodott a cuccai között. Az ágya fölött volt egy  parafa tábla amin rengeteg számára fontos dolgot helyezett el. Viszont a szemem megakadt egy fényképen. Ahol az X-faktorba egy emberként rohannak egymás felé a srácok. Ott derült ki, hogy tovább jutottak a mentor házba. Számára és számomra is gyönyörű emlék. Számos fénykép volt még kitűzve a családjáról és a barátairól is. Volt köztük kicsi Harry és nagy Harry is. Hatalmas változáson esett keresztül.  Oda sétálok a ruhás szekrényéhez. Kezeim közé veszem az egyik pólót amit találok és orromhoz emelem. Beszívom kellemes és szexi ám férfias illatot. Behunyom a szemem és csak Harry mosolya lebeg előttem. Elhessegetem ezeket a képfoszlányokat és vissza térek a jelenben. Pillanataimat az ablaka irányába szegezem. Szobája ablaka nem az utca irányába nézett, nem akár miért. Rá veszem magam, hogy Harry szobáját ott hagyjam, ugyanis már elég sok mindent át kutattam. Összegezve nem értem miért csináltam. Semmi okom nem volt rá, viszont kiváncsi voltam. Egy dologról viszont sikerült meg bizonyosdnom. Fine line című dalához, az alapot én adtam, és ez mosolyra késztette az ajkaimat. Kilépek a szobából, viszont Marcussal találom magam szembe.
- Akármi keresni valója is volt a szobába kisasszony, biztosíthatom róla hogy, Harry nem fog róla tudni. - mondta és mosolyra húzta a száját.
Egy köszönömöt préseltem ki ajkaim közül, és elindultam a konyhába. Bekapcsoltam halkan a tévét, elő kerestem egy papírt és egy ceruzát. És gondolataimat elkezdtem papírra vetni. Órakon át csak hagytam, hogy a zene magával ragadjon és gondolataimat papírra vethessem.
,, Kedves Harry! Elnézést azért a kellemetlenségért, ami a minap történt. Lehetséges, hogy elfelejtjük? Valami olyan érzés volt bennem, amit úgy éreztem, hogy jó ötlet lenne papírra vetni. Ha szeretnéd, olvasd el. "
Hagytam ott egy cetlit a konyha asztalon a leírt gondolataimmal együtt és vissza mentem a szobába, ahol lefeküdtem az ágyra, és csak vártam és vártam, hogy Harry haza érjen, és meg tudjuk beszélni, hogy mi lesz az én sorsom.

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now