//14//

766 38 1
                                    

- Nem vagy kajás?- kérdezte Harry.
- De. Lesz a szokásos vagy esetleg most lesz valami más választásom is?- kérdeztem tőle és közben lehuppantam a kanapéra.
- Nem, nincs más választás.- mondta és indult meg a konyha irányába.
- Harrold, a gitárodat hol találom?- kérdeztem tőle és pillantottam hátra a kanapéról Harryre.
- Szobámba, menj érte nyugodtan. A tokjában van néhány dalom le kottázva.
Nem is kellett több instrukció egyszerre indultam meg a már ismert helyszínre.

Ahogy beléptem Harry szobájába, nem terveztem el időzni ott. Oda léptem a gitárjához, magamhoz vettem és megkerestem a gitár tokjában az említett lekottázott dalokat. Harry asztala mellett találtam meg gitár tokját, és így ahogy nyúltam érte láttam egy dalszöveget. Nem akartam elolvasni, mert ha Harry készen lesz vele, vagy csak meg akarja mutatni, akkor biztos meg fogja. Össze szedtem mindent amire szükségem volt és vissza mentem a nappaliba ahol helyet foglaltam a megszokott helyemen. Kezeim közé vettem a hangszert és végig simítottam rajta. Kerestem egy dalt, ami nem bizonyult annyira nehéznek. Only angel-en akadt meg a tekintetm. Elhelyezkedtem úgy, hogy kényelmes legyen, leültem török ülésbe, és magam elé lehelyeztem a papírt. Egy mély levegőt vettem és megpengettem az első akkordot. Ami nem ment úgy ahogy akartam. Ugyanis teljesen remegett a kezem és ezáltal teljesen más hangot adott ki a gitár a vártnál. Vettem ismét egy mély levegőt és ismét megpengettem az húrokat. Nem volt tiszta a hang, de határozottan jobb volt, mint az első próbálkozásom. Ahogy pengetem a gitár húrjait, úgy dúdolom ma szöveget is, de próbáltam ezt úgy tenni, hogy Harry ne hallja meg. Pengetem a gitár húrjait, néhol tiszta hang szólal fel, néhol félre csúszik néhány akkord.
- Open up your eyes, shut your mouth and see
That I'm still the only one who's been in love with me- hallom a szöveget a hátam mögül.
Nem nézek hátra, mert tudom, hogy akkor vége lenne ennek a tökéletes pillanatnak. Ahogy hallom Harry hangját a hátam mögül, úgy reagál a testem, hogy elkezd remegni a kezem, ezáltal néhány akkordot a gitáron elrontok. Hagyom, hogy Harry hangja elvigyen egy másik helyre, ami messze van a mostanitól. Ami nem a valóság. Ahol nem számít a múlt. Nem számítanak a tetteink. Egy dolog számít csak. Az, hogy kik vagyunk most, és milyen céljaink vannak. Az arcomon végig gördül egy könnycsepp, amitől homályosan látok és így az akkordokat a hangszeren elrontom. Ez feltűnt Harrynek is, ugyanis befejezte az éneklést és hallom, hogy közelít felém hátulról. Nem mond semmit. Nem kérdez semmit. Vár egy pillanatot és megölel hátulról. A 183 centijével nem lehetett könnyű ezt a folyamatot véghez vinni, ezért gyorsan felálltam a kanapéról és oda álltam Harry elé. Fél meztelen teste tökéletesen nézett ki. Nem akartam elrontani a pillanatot, ezért oda mentem hozzá és olyan szorosan ahogy csak tudtam magamhoz húztam a mellkasát. Az én 175 centimmel pont a vállára tudtam hajtani a fejemet és ő a derekamat magához tudta húzni. Rég nem tudtam magamhoz ilyen közel engedni bárkit is. Hallottam, hogy Harry levegőt vesz. Éreztem az érintését. Hallottam a szívének a dobbanását. Behunytam a szemem és egy utolsó szorítással bújtam ki Harry karjai közül. Arcomhoz érintette a kezét és letörölte a könnyeimet. Bele nézett a szememben, amitől a hasamban ismét életre keltek a pillangók.
- Szeretnék mutatni neked valamit.- mondta Harry és fogta meg a kezemet és indultunk el a szobájába.
Kicsit meg ijedtem, hogy vajon mi fog történni, mert én nem  vagyok rá felkészülve.Két napja ismerem, nem alakult ki bizalom. Nem tudom elmondani pontosan, hogy mit érzek. Mikor vele vagyok csak úgy rohan az idő, mintha egy másik dimenzióba lennénk.
Mikor beléptünk a szobába, elengedte a kezem és keresett egy papírt a fiókjába. Akkora lendülettel keresett valamit, hogy kiesett egy doboz. Ami számomra ismerős volt, láttam már korábban. Lassan mosolyra húztam a számat Harry pedig elkezdett mentegetőzni.
- Már rég óta ott van, ki se nyitottam.- mutatta felém a dobozt.
- Szép mentés.- mondtam neki és nevettem el magam.
- Megkérhetlek valamire?- nézett fel rám és haja bele lógott a szemébe.
- Kettőre is.- mondtam neki. Attól tartok kezdem átvenni Harry stílusát.
- Maradjunk most csak egynél.- mondta Harry és kacsintott egyet.- Be tudnád hozni nekem a gitárt ami kint van a kanapén?
Válasz helyett el indultam a nappaliba. Mikor kiértem, láttam, hogy Marcus keres valamit a konyhába.
- Oh kisasszony! Ez- mutatott két tál ételre ami a konyha pulton volt- az enyém?- kérdezte Marcus és simogatta közben a hasát.
- Nyugodtan meg eheti, igen. De csak akkor, ha Elenának szólít és nem kisasszonynak.- mondtam neki és néztem rá komolyan.
- Köszönöm Elena!- mondta Marcus és fogta meg mind a két tányért és leült a kanapéra és bekapcsolta a tvt.
Megfogtam a gitárt és vissza mentem Harry szobájába. Oda adtam neki. Kényelmesen elhelyezkedett a földön és kezébe vette a hangszert, maga elé helyezte a papírt. Megszólalt a hangszer. Nem sokkal később Harry is elkezdett énekelni.
,,Sunflower, Sunflower, My eyes, Want you more than a melody, let my inside, wish I could get to know you”
Hangja csodálatos. Ahogy pengeti a hangszert, elmerülve benne, előkapom a telefonomat és gyorsan csinálok róla egy kis videót, ahogyan ott ül és énekel. Ahogy hallgatom Harryt lefekszek az ágyra s behunyom a szememet. Hagyom, hogy az a hely, amit elképzeltem, megvalósuljon.

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now