//26//

688 33 1
                                    

Szívem ezerrel dobog és ereimben forr a vér. Kezét a csípőmről szép lassan levezeti a fenekemre. Ajkait hozzá nyomja a nyakamnak és lassan csókolni kezdi azt. Puha ajka felmelegíti a bőrőmet. Csikizni kezdi a nyakamat a nyelve ezért elnevetem magam és össze ugrok.
- Mondtam már Elena, ne provokálj.- szorítja meg a kezemet és ajkait lágyan a homlokomnam nyomja.
- Harry...- préselem ki a szavakat az ajkamon és kezeit a fenekemre vezeti és felhelyez a konyha pultra. Lábaimat a teste köré kulcsolom és kezemet a nyaka köré vezetem. Kezeit ajkaimra helyezi és puha kezével elkezdi simogatni azt.
- Biztos akarod?- kérdezte és néz mélyen a szemembe.
Hatalmas gát van bennem. De biztosra szeretnék menni.
- Szerinted szeretném?- kérdeztem és vezettem be a kezem a kusza hajába.
- Ez most nem a játé....- mondta de nem tudta befejezni mert ujjaimat az ajkára helyeztem. Megrakadtam a pólóját és lassú mozdulattal segítettem neki eltávolítani azt. Hallottam,hogy a háttérben megy még a zene és ez teljesen tökéletessé tette a helyzetet. Kezem a mellkasán pihent.
- Fedezz fel. Adok térképet is, csak kérlek, fedezz fel.- mondta és fogta meg a kezemet.
Lassan a kézfejem az oldalán pihent és úgy simítom végig minden centiméterét. - Úgy érzem, hogy engedélyt kell kérnem, hogy megcsókolhassalak.
Válasz helyett, puha ajkaira helyeztem az enyémeket. Nyelve önálló életre kelt, és engedtem, hogy minél bátrabb élete legyen. Keze először még az arcomon volt aztán a derekamra vándorolt. Később segített megszabadulni a polómtól. Ajkait közben mosolyra húzta és feltette azt a bizonyos kérdést.
- Biztos?
- Félek, de szeretném úgy érezni, hogy igen, biztos.- mondtam és csokoltam meg. Bement a szobámba, addig egyedül maradtam. Kezében volt az a fekete póló, amit még régebben megtaláltam.
- Félek...- mondtam ismét és néztem rá félénken.
- Én is. - mondta és láttam, hogy komoylan gondolja. - Nem szeretném el sietni. Nem akarom, hogy az első alkalom rossz legyen neked,- hajol oda hozzám és csókot nyom az ajkaimra- azt szeretném, hogy emlékezetes legyen és csodálatos.
Hajítja el a dobozt, és karjaiba zár engem.
- Sokkal többet jelentesz nekem, mint egy pillanat. Akarlak érezni.- mondta és simította meg az arcomat.
- Ez kedves tőled.- mondtam és hajtottam bele az arcomat atenyerébe. - Azt hittem, hogy a nőket te sorra fogyasztod.
- Kicsi Harry bátor volt.- mondta és nevette el magát.- Hál'mostanra már fel nőtt.- csókolta meg lágyan.
- Elkéne kezdeni pakolni a bulira.- mondtam és simítottam meg az arcát.

**********************************************

- Szia, Elena Walsston vagyok.- üdvözöltem Harry egyik barátját, akit már korábban láttam az egyik falra kiakasztott képen.
- Gemma Styles.- ő lenne Gemma?
- Sokat hallottam már rólad. Örülök, hogy tudtunk találkozni.- mosolyogtam Gemmára.
- Remélem csak jókat.- gyönyörű arcát mosolyra húzta és láttam, hogy az őszínteség beszél belőle.- Harry is említett párszor téged.
- Ez a Harry.Be nem áll a szája.- nevettem el magam. Harry hátulról megölelt és lágyan megcsókolt. Kezeit a derekamra helyezte és határozott mozdulattal maga felé fordított.
- Persze, be nem áll a szám, csak akkor ha tiéddel vetekszik.- mondta és közben ölelte meg Gemmát. - Szia Gem, hiányoztál. Tudod mi merre van, fel találod magad.- karolt át és vezette a kezét a fenekemre.
- Harry! Mások is vannak is.- szorítottam
meg a kezét.
- Jól van na, befejeztem.- keze a derekam köré fonódott. - Gyere, válasszunk valami italt.
Elvezetett a konyhába és a kezembe adott egy pohár pezsgőt.
- Igyunk a közeljövőben debütáló albumomra.- koccintottunk és halkan hozzá tette, hogy "Ránk is". Ahogy a poharaink koccannak,úgy érzem,hogy megváltozott az életem. Végre valakit magamhoz mertem engedni.  Tudok valakit szeretni feltétel nélkül. Harry arcára meglepődség kerül mikor Marcus jön oda hozzánk.
- Sziasztok, Clarissa vagyok. Örülök, hogy meg ismerhetlek titeket.- fogtunk kezet mind ketten Clarissával.
- Én is örülök hogy itt vagytok, kettem, együtt.- mosolyogtam rájuk és erre a kijelentésre Marcus mefogta Clarissa kezét.
- Mit szólnál hozzá Clarissa, ha most körbevezetnélek ebbe az icike picike oduba?- kérdezte Marcus legfőképpen Clarissától, de Harry nem tűrtőztedte magát.
- Mégis mit hiszel rólunk Marcus? Mókusok vagyunk, akik oduba laknak?
Ennek a vicces kijelentésnek meg is lett a következménye, Marcus és Clarissa hatalmasat nevettek.  Hozzá kell szokni Harry humorához. Pláne mikor bele kezd azokba a viccekbe, hogy ,,Mi az...."

Vonzalom | •Harry Styles ff. & •Befejezett•|Where stories live. Discover now