Част 6

1.4K 69 1
                                    

Новата глава е качена така че искам вотове и коментари! Тази глава ми е една от любимите досега и за нея ми отне два часа да я напиша, защото ми спираше тока два пъти. Затова съм я запомнила много добре.
Няма какво друго да кажа освен ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ! ❤️

Гледната точка на Тиана 

- Май сте сбъркали човека, г-н Петрович. - засмя се той.

- Защо така си мислите, г-це Димитрова?

- Защото не е професионално да излизам на вечеря с клиент. - отвърнах. Той взе една химикалка от моливника и започна да си го подхвърля в ръцете.

- Една вечеря ще подобри....работата ни. - остави я на масата като застана зад стола ми. - Ще те взема след работа.

Без да ме остави да възразя, излезе през вратата като не забрави да поздрави г-жа Симънс. Останах без думи, нямаше да излизам с него, камо ли с някого друг. Обикновенното сваляне чрез изнудване, не минаваше при мен. Не обръщах внимание на това и си продължих скицата от преди малко. Чудех се какъв цвят да го направя и тогава ми светна....ще използвам един от неутралните цветове. Отдавна не бях включвала бежавото затова се захванах с него. Ще бъде леко прилепнала със страничен ръкав на едната ръка и щеше да си отива с бежовите ми токчета. Ще го измисля все някак, все пак имах много време до петък. Докато мислех, Елица ме навести с цяла папка.

- Имам новини за теб. Първо вършиш си работата много добре, особено с клиент като г-н Петрович. Затова ще ти възложа втора задача именно втория ти клиент. Клиентката има лист с предпочитания, които трябва да изпълниш. Разчитам на теб ако се нуждаеш от помощ в съседство съм при Нина. - кимнах и веднага се заех с поръчката. Жената искаше костюм, но и едновремено рокля. Цветът трябваше да бъде зелен, което ме озадачи, защото не на всеки му стой този цвят. Някои ги прави твърде слаби, други закръглени. Но щом това искаше клиента, това ще направя. Хубавото е, че е ми предостъпила разнообразие от цветове, които мога да използвам. Имаше една страница пълна с мостри, но най ми беше любопитно дали ще си отива ментовото. Тя го е посочила в графата, нямаше лошо до опитам, ако й хареса още по-добре но ако не - ще направя нов тоалет. Най-шокиращото беше, че имам много кратък срок. Най-късно до сряда, това означава че тя ще дойде във вторник за да го премери. Имах четири дни за скициране и евентуално правенето на костюма. Ще бъде предизвикателство, но кой не приема рискове в живота?

Неговата слабостWo Geschichten leben. Entdecke jetzt