Новата глава е качена с малко закъснение, но нямах време да я напиша. Надявам се, да ви хареса. Лично не знам защо ми хрумна да я напиша по този начин, но ми хареса как се получи. За да не стане като миналия път, още от сега започвам със следващата глава. Ако има грешки, извинявам се. Няма какво друго да ви кажа освен, че искам вотове и коментари.
Приятно четене! ❤️Гледната точка на Тиана
***Сряда***Съвместната ни работа с Далия за мое голямо очудване вървеше чудесно. Изпълняваше всичко, което й се нареждаше включително и моите заповеди. Съвсем различен човек.
Днес трябваше да отида при една клиентка, защото племенницата й скоро има рожден ден. Тя е латиноамериканка и при тях има обичай, при който момиче навършило петнадесет - годишна възраст се прави голямо тържесто. На това тържество се чества превръщането на момиче в млада жена пред обществото. За това, което говоря се нарича quinseñera. Знам колко е важен този ден за племенничката й, защото в класа ни имаше момиче от Венецуела. Тогава тя покани почти всички от другите класове освен познайте....Далия. Тъй като непрестанно я обиждаше заради произхода си, и заради разведените й родители. Тя се казваше Мария, и беше далеч от бедността. Заради кавга между родителите й, с майка й са се преместили в Лондон. Там разработили чудесно бизнеса си, с който се прочули в страната. Но естествено мис надути претенции не знаеше този факт, докато семейството й не направили съвместна сделка с родителите на Далия. Трябваше да я видите, на следващият ден говореше само хубави неща по нейн адрес.
Имах малка представа каква трябваше да представлява роклята й. Бях си нахвърлила няколко идеи по обясненията, които получих. Най-харесвах клиенти, които нямаха почти никакви ограничения. Така ни позволяваха да развинтим въображението си до големи предели. Можех да си поиграя с цветовете, защото по мои спомени роклята на Мария не беше традиционно бяла както трябва, а ярко червена. Ако не си изберат традиционното, ще бъде доста интересно за правене. Само се надявам всичко да мине добре, защото не съм правила нещо подобно от университета. Това че спрях с начинанието си или малкият ми бизнес в гимназията, не означаваше че трябваше да не се опитам отново. От театралният клуб ми предложиха да направя костюмите за представленията до края на годината, защото шивачката родила. Аз не отказах, защото се познавахме и знаех че тя не я страх от малко работа. Това го доказа през първата ми работна седмица, когато не спираше да ми звъни. Тревожеше се, че нещо може да се случи, но аз я уверих че всичко върви по мед и масло.
YOU ARE READING
Неговата слабост
RomanceТиана Димитрова току-що е завършила модния колеж в Милано. Нейната страст са дрехите затова е решила да работи в известната модна къща "Rosé" в Лондон. Впечатлени от нейните скици й предлагат стаж заедно с нейна позната от миналото. Единственният на...