Част 1

3.5K 83 6
                                    

Казвам се Тиана Димитрова, на 23 години от България. Завърших модната академия "Domus" в Милано с отличие. След 4 години бъхтене най-сетне можех да кандидаствам за работа в модна къща "Rosé" в Лондон. От дете мечтая да шия дрехите си по свой вкус. В училище ме мислеха за луда, че си правя сама дрехите а не да си ги купувам. Направих си първата блуза от останалите платове на баба, тя имаше шивачески магазин и за повечето материали тя ми ги даваше. Точно след седмица всички искаха да им направя същата, естественно отказах, защото това си беше лично мое творение, а аз не обичам да деля. Разочаровани от отказа ми, ме попитаха дали мога да направя нещо за тях, а в замяна те ще ми плащат. Направих голям бизнес, но изведнъж поръчките станаха много, а бях сама. Най-добрата ми приятелка Велислава ми помагаше, но нейната най-голяма страст беше журналистиката. В един момент й писна затова зарязахме бизнеса.

Намирахме се на летището и си взимахме сбогом с леля й - Светла. Тя ни приюти след като общежитията и съквартирантите ни не ни харесваха. Заминавахме за Лондон, за да започнем мечтаните ни работи - тя да работи в "Stateman" - списание, а аз да работя в модна къща "Rosé". Тя подаде по-рано документите си и получи работата, но аз ги подадох едва вчера....надали ще ми изпратят отговор скоро, но ще стискам палци. Държах два куфара и една чанта до граничния контрол. Ако трябваше да обикалям още с този багаж, щях да се побъркам.

След всичките изминати проверки, седнахме на металните пейки, докато гейта ни се отвори. Гледах към табелата и още не можех да повярвам, че ще сбъдна мечтата си заедно с Вели. Една жена отвори вратата и всички пътници се насочиха към самолета. Щом всички се настаниха по местата си, за последно гледах италианската земя. Чао, чао Милано - здравей Лондон.

След първия час, Вели заспа и пропусна целия скандал на двойката пред нас. Накрая, докато всичко затихна, те се изчукаха в тоалетната и се наслаждаваха, даже целия самолет ги чу, докато не се появи турболенция. Стюрдесата блъскаше по вратата, но нищо докато не излязаха с разрошени коси и обърнати на обратно дрехи. Всички се пукнаха от смях, включително и аз. Явно хората обичаха приключенията, но да правиш секс в тази малка кабинка е голямо изтезание. Но коя съм аз да им убивам кефа, която дори не може да задържи поне един мъж до себе си за месец. Всички искаха едно нещо - секс без обвързване, даже един ми открадна слушалките.....беше пълен провал. Вели ми се подиграва, че не съм се опитвала да дам шансове на мъжете затова още съм девствена. Да правилно разбрахте, но не съм от тези които чакат чаровния принц на бял кон или пък някой за проста забежка. Аз съм нещо по средата. Да не говорим, че имаше мъже които ме използваха за пари. Искаха да се докопят до баща ми, защото е собственик на хотели "Кристал" в цяла Европа и Азия. Мислеха си, че щом излизат с дъщеря му - ще получат пари. Какви смешници! Няма значение вече съм ги зачертала от живота си, важното сега е да получа работата в "Rosé". Ще направя всичко възможно да получа това, което искам а както казах не обичам да деля.

Неговата слабостDove le storie prendono vita. Scoprilo ora