Част 8

1.2K 70 11
                                    

Гледната точка на Тиана 
***Четвъртък***

През цялата седмица всички решиха да ми възлагат задачи на моя гръб. Симона - колежката ми излезе в майчинство затова поемам и нейните задачи. През останалите дни не беше толкова натоварено, но явно днес всички имат зор за нещо. Вчера дойде жената от втората ми поръчка и е доволна от изпълнението, само му трябваше леко скъсяване на панталона и всичко щеше да е наред. Също съм много благодарна, че Калоян не се е мяркал тези дни, защото ако и той ми се качваше на главата - щях да полудея. Звънях му, но ми даваше или заето, или гласова поща....странно но вчера ми писа, че е имал съвещание до късно, и не можел да ми отговори. Разбрахме се, да намине по някое време, за да каже дали му харесва и дали всичко е наред с мерките, защото крайният ми срок е утре. Лошото беше, че утре имам да довършвам една поръчка за Симона, и то не каква, а кучешки тоалет?! Не исках да оставям за последно, така че щях да си помогна малко. Нямам си друга работа на главата, а сега и това да правя....нямам нищо против но стопанката на "клиента" ми иска невъзможни неща от мен. От типа дали мога да добавя сини и зелени лампички, за който трябва да ходя до другия край на града и как ще ги сложа, че и да светят? Умът ми не го побираше. На всичкото отгоре утре е откриването на родителите ми, и им обещах че ще отида по-рано. Като казахме откриването, трябваше и да си довърша роклята тъй като вчера излизах с колегите и не ми остана време. Но сама съм си виновна затова....няма да се оплаквам въпреки че го правя в момента, но.....разбрахте ситуацията, в която се намирах, не ме винете.

Тъкмо довършвах костюма за жената, когато Елица влезе в офиса ми. Забелязах я едва след като седна на стола пред мен.

- Виждам, че си заета затова поговорих с Кайра да наемем временно човек на мястото на Симона. - отдъхнах си. Честно да си кажа обичам предизвикателствата, но явно колежката ми ги обичаше повече щом е приела някои откачени поръчки. Един човек в повече няма да попречи на работата, а точно обратното ще свършим чудесна съвестна такава. Надявам се само да си върши съвестно задачите, защото не мога да се занимавам с чуждите глупости вместо да си върша задълженията.

- Това ще бъде чудесно. - възкликнах, но явно рано се зарадвах щом ми съобщи така наречения заместник.

- Надявам се, защото ще си партнираш с конкурентката ти Далия Кръстева. Единственно тя беше свободна да започне в понеделник. - отвърна радостно. - Не се ли радваш? - направо изгарях от радост да работя рамо до рамо с тази усойница, направо не мога да си намеря място от вълнение. Нямаше ли в цял Лондон друг да поеме работата, че са повикали нея? Умът ми не го побираше, но нищо не можеше да кажа щом Кайра я е избрала.... Най-много да ми пречи и да изгубя работата си заради някаква парцалена кукла, защото ме е съботирала. Щях да си държа езика зад зъбите и толкоз....все пак Симона се връща след 5 месеца....5 шибани месеца!!! Как щях да я изтърпя пък камо ли да се разбирам с нея, без да й оскубя фалшивите кичури.

Неговата слабостDonde viven las historias. Descúbrelo ahora