Новата глава е вече качена! За следващата ще се постарая да я кача пак до петък. Нещата стават вече сложни, дали ще се разбере кой е мистериозния обирджия? Продължавайте да четете историята ми, за да разберете! И да не забравите да гласувате за главата и да напишете по един коментар. Няма да ви бавя повече...
Приятно четене! ❤️Гледната точка на Калоян
Разговарях с Джак в колата, докато чаках Тиана да се появи. Реших да я оставя насаме, трябваше й време. Но дали ако й го дам, ще го вземе? Дори ако й дам цялото време на света? Но дали аз ще бъда толкова търпелив, за да преосмисли всичко.
- Брато, чуваш ли ме? Нещо млъкна. - отвърна приятеля ми. Проверявах часовника си за втори път през последната минута - нямаше я от пет минути. Сигурно оправяше тоалета си или други женски работи, които не е нужно да разбирам.
- Просто се замислих.
- Усетих щом се съгласи да дойдеш с мен на мача в петък. - отвърна смеейки се. Мамка му бях хванат в крачка.
- Няма начин да ме накараш да отида при неудачниците. - казах. Знаех че щях да го разгневя. Относно темата футбол, той надделява представите за истински фен.
- Това че ти нямаш вкус, не значи че трябва да обиждаш Манчестър Юнайтед. - отвърна с раздразнение. От години сме в спор кой е по-добрия отбор - Манчестър Юнайтед или Пари Сен Жермен. Като отиваш да гледаш футбол поне да бъде зрелищно, не да се разиграваш да ги гледаш докато в последната минута се сетят да вкарат един гол. Нищо лично, но всеки има избор макар не всеки да го харесва.
Нещо много се забави Тиана, не съм лунатик но ставаше нещо. Иначе досега да бяхме потеглили към работата й, която впрочем започва след няколко минути. В "Rosé" имат строга политика спрямо закъсняването, която тя със сигурност отлично знае. Щях да изчакам точно две минути иначе лично щях да я сваля.
- Май си нещо зает. Къде си, обикновено по това време си в ресторанта?
- Ще намина през Darker по някое време. - без да дочакам, прекратих разговора.
Отдавна бяха изминали двете минути, но къде по дяволите се задяна Тиана?
Гледната точка на Тиана
Бях благодарна на леля Стояна и на нейния фризьорски салон. Тя живееше на първия етаж, а под нея се намираше известния за квартала салон. Тя нали каза ако имам нужда от нея да я помоля? Затова го направих.
KAMU SEDANG MEMBACA
Неговата слабост
RomansaТиана Димитрова току-що е завършила модния колеж в Милано. Нейната страст са дрехите затова е решила да работи в известната модна къща "Rosé" в Лондон. Впечатлени от нейните скици й предлагат стаж заедно с нейна позната от миналото. Единственният на...