Новата глава е вече качена! Надявам се да ви хареса. Ще откриете нови емоции, характери общо взето от всичко по малко. Последните глави ще се разкрият много новости и наистина нямам търпение да ви ги покажа така че не пропускайте глави. Ще се зарадвам ако гласувате или напишете по един коментар. Няма да ви бавя повече....
Приятно четене! ❤️Гледната точка на Тиана
Точно навреме се появиха така наречените гости, докато се разправях с досадни хора по телефона. Решихме да поканим наши стари приятели, защото само двете ни беше скучно пък и не сме се събирали от години. Вели се притесни, че не изглеждаме подобаващо затова се преоблякохме. Но ако питате мен, много ми беше удобно облечена в пижамата си но.....Първото нещо, което награбих от гардероба беше една стара моя рокля в цвят шампанско, но проблемът беше че само един път съм я обличала преди две години на едно парти. Не знам защо я пазя, но не обичам да мисля по сто часа какво да облека затова нея ще бъде.
За последно погледнах в огледалото крайния си вид, и отидох да отворя вратата. Като я знам Вели ще се забави поне още пет минути. Нейното лутане понякога край няма.
Щом открехнах вратата, стари спомени избистриха пред полезрението ми. Забравих да спомена, че малко се съвзех след като наплисках с вода лицето си в банята. Горе-долу изтрезнях, но като ги познавам няма да е за дълго. Още с влизането ме посрещаха с любимото ми уиски, и не толкова предпочитана руска наслада - водка.
- Нещо много тихо стана, хайде да вдигнем малко шум! - извиках. Няма да ви заблуждавам, аз обичам да купонясвам но вече по-умерено. Не искам да повтарям сутрините, които нищо не си спомням от предната вечер. Белите петна още седят, и никога нямат да излязат наяве спомените така че....Нека да не мислим за колежанските ми години, а да се насладим на тазвечерното преживяване.
Разговаряхме си за най-странните си напивания, когато Том се провикна.
- Дайте да върнем времето назад! Ще се играе пий и осмели! - той си беше луда глава дори след като се ожени за училищната си любов Тифани Скот. Не можех да присъствам на сватбата, защото се състоеше чак в родния й град Мелбърн. Нямаше да издържа 12 часов полет без да кацнем някъде за почивка. Да не говорим, че е чак в другия край на света. Абсурд! Но все пак им изпратих един много авантюристичен подарък за медения месец - скачане с парашут. Звучи екстремно или страшно за някой, но отлично знам че искаха да го направят но всеки път се отказваха. Но нека се върнем към играта. Той си я измисли по случай купона за 18-тия си рожден ден в къщата на родителите си. Правилата са много прости - всеки трябва да каже нещо, каквото и да е - ако си го правил трябва да изпиеш алкохола пред теб. Но след това трябва да разкажеш случката, която ти си преживял. Но и ако не искаш да я споделяш пред останалите, трябва отново да пиеш. Толкова просто, но винаги се случваше да попрекалявам с количеството алкохол поставено пред мен.
VOUS LISEZ
Неговата слабост
Roman d'amourТиана Димитрова току-що е завършила модния колеж в Милано. Нейната страст са дрехите затова е решила да работи в известната модна къща "Rosé" в Лондон. Впечатлени от нейните скици й предлагат стаж заедно с нейна позната от миналото. Единственният на...