Новата глава е вече качена! Надявам се да ви хареса. Искам да ви благодаря за цялата подкрепа, защото без вас нямаше как да стане всичко! Ще се зарадвам на един коментар или едно гласуване, защото в новата глава има интересни неща за обсъждане. Няма да ви бавя повече затова...
Приятно четене! ❤️Гледната точка на Тиана
- Няма нужда от подробности. - отвърнах на приятелката си, която се събуждаше с първото си кафе за деня.
- Определено няма да мръднеш оттук, докато не ми разкажеш защо цели два дни те няма никаква вкъщи?
Рано сутрин. Слънчево време и топло кафе на масата. Това бяха едни от малкото неща, които се срещат в ежедневието ми. Но беше чиста и нечестна игра от страна на Велислава, пусни примамката и чакай на какво ще попаднеш. Нейното предимство беше взаимното ни работно време, което се случваше за първи път да бъде променено. Сега имаше перфектната възможност да си навакса всяка изпусната информация, и повярвайте няма как да минеш лесно при журналист.
- Е? Слушам те. Имаме на разположение цяла сутрин, докато ме вземат за работа.
Нямаше да се изненадам ако не я водеше шефът й на работа. Горкият мъж, жена му го напусна затова сега опява мъките си на Вели. Но тя не можеше да казва нищо, защото в замяна получаваше дълги и приятни обедни почивки в любимия си ресторант.
- Нали ти споменах за сватбата, на която ме поканиха? - в отговор тя кимна без да издава никакъв признак за любопитство. - Оказа се, че съм присъствала на сватбата на бащата на Калоян с новата му съпруга.
Очаквах да реагира по-шокирано, или поне изненадано от чутото. Това беше странно, точно от нея да не започне да задава допълнителни въпроси. Само заради тайната ни почивка със семейството ми, ми наду главата за всяка една подробност. Като се имаше предвид, че това беше просто едно пътуване до вилната ни къща.
- Няма ли да кажеш нещо? Все пак го чуваш за първи път.
- Грешиш. През последната седмица нашето списание беше заето да събира информация за тази сватба, но ти като не се появяваш вкъщи, няма как да разбереш. Свързах две и две след като фамилията Петрович не се среща всеки ден.
- Защо не ми каза? Защо си мълчеше през цялото време?
- След като няма никакви снимки на Николай Петрович и Калоян заедно, се досетих че има нещо гнило. Оказах се права, защото един от служителите ни беше присъствал на една тяхна конференция. Баща му беше обидил публично тогавашните близки хора за Калоян, отделно съботирал негова сделка с много известен кулинарен критик.
YOU ARE READING
Неговата слабост
RomanceТиана Димитрова току-що е завършила модния колеж в Милано. Нейната страст са дрехите затова е решила да работи в известната модна къща "Rosé" в Лондон. Впечатлени от нейните скици й предлагат стаж заедно с нейна позната от миналото. Единственният на...