Няма да ви бавя освен, че искам вотове и коментари. Приятно четене! ❤️
Следващата глава ще е в петък.Гледната точка на Тиана
***Събота***Седяхме си вкъщи с Вели и разпускахме на дивана със сериал от Нетфликс. Бяхме по пижами и си направихме убилна закуска. Беше ни като традиция, да си направим гофрети или палачинки докато се забавляваме на дивана по пижами. Все пак седмицата за нас двете не беше никак лесна затова се нуждаехме от малко спокойствие.
Бях решила да си сложа хидратираща маска, но на вратата се чу почукване. Тъй като бях станала, отидох да отворя. Обаче явно човека зад вратата изглежда беше нетърпелив щом започна да удря по вратата. Когато открехнах вратата, образа на гневния ми брат връхлетя в апартамента.
- Ооуу...уу няма ли здравей, как си? - попитах като за малко щях да се хлъзна на мокрите стъпки оставени след него. Той седна на дивана и спря телевизора като се обърна към Вели.
- Знаеше ли?
- За какво? - попита объркано.
- Пак ще попитам, но този път по-ясно.... - обърна се и към двете ни, но продължаваше да гледа в очите й. - знаеше ли за случката с Павел? - отвърна като удари юмрук по масата. Обстановката беше напрягаща, но едно нещо ме мъчеше.
- Откъде разбра?
- Няма значение откъде съм разбрал. Повече с този извратеняк няма да се срещаш! - този път се обърна към мен.
- Мога да се справя сама, не е нужно да си ми детегледачка.
- Затова за малко щяха да те изнасилят?! - извика. - Как можа да не ми кажеш? Защо трябваше да разбирам от други?
- Значи Калоян ти е казал. - извиках. Значи е изпял всичко на брат ми. Какъв подлец, а аз мислех да му се обадя, да се отблагодаря, но явно съм направила прибързани заключения.
- Няма значение от кого съм разбрал. - каза, но хвана ръцете ми и се опитваше да ми покаже болката и гнева, които има. - Боли ме, че собствената ми сестра не ми се довери. - каза с пресипнал глас и се изправи като Вели се довлече след него. Отвори вратата на стаята й, и повече не се появи.
Бях ядосана за постъпката на Калоян, но не можех да отрека болката в очите му. Изпитвах гняв, защото исках да се справя сама със ситуацията, не отново някой да го играе на моя детегледачка. Влязох в стаята си като търсех номера му в контактите си. Плъзнах пръст по екрана и набрах номера му. Още на третото позвъняване ми вдигна.
YOU ARE READING
Неговата слабост
RomanceТиана Димитрова току-що е завършила модния колеж в Милано. Нейната страст са дрехите затова е решила да работи в известната модна къща "Rosé" в Лондон. Впечатлени от нейните скици й предлагат стаж заедно с нейна позната от миналото. Единственният на...