Част 53

764 48 0
                                    

Новата глава е вече качена с малко закъснение, за което съжалявам. За да ви се реванширам съм написала доста шокиращи за някой моменти. Четете бавно, за да няма неразбрали! Също така можете да напишете по един коментар, и да гласувате за главата, ще значи много за мен. Няма да ви бавя повече затова....
Приятно четене! ❤️

Гледната точка на Тиана

- Всичко е планирано идеално, но не мислиш ли че е малко прекалено? - през усмивка казах, подавайки първият от многото следващи подаръци на малкия Джейсън. Симона както обикновено се опитваше да бъде на сто места едновременно, докато придържаше малкия в ръцете си, и ме посрещаше заедно с останалите гости. Истинска фурия, само дето днес беше една идея по-притеснена. Но от какво? Всичко изглеждаше чудесно като се има впредвид, че тя го беше направила сама. Не искаше чужда помощ. Според нея трябвало да изпита целия вълнуващ стрес от рождения ден на детето си. Нямаше по-развълнуван човек от нея, стане ли въпрос за сина си. 

- Когато дойдеш на мое място, ще ме разбереш, дотогава си вземи една чаша от бялото вино и се настанявай. - заповеднически рече тя, и ми посочи масата на която ме беше разпределила.

В малкият лондонски ресторант можеше да усетиш уюта и топлотата на дома както никой друг. Никога не бях го посещавала, но напоследък доста се прочу заради култова сцена в нашумял драматичен сериал по телевизията. Не беше нищо сериозно, но издяланите с богата орнаментика маси и столове, ти създаваха един старовремски моден стил. Музиката не беше пусната от някаква станция по радиото, а се извисяваше в помещението от построената сцена в средата, където жена с красива медена кожа ни омагьосваше с класики от 90-те. 

********

Както очаквах само близки хора се бяха събрали на празненството, а малкият беше повече от щастлив когато се появи тортата с различни животни като на централно място беше сложен лъв. Царят на животните както царят на сърцето на майка си, така разбирах символиката с това животно. Друга символика беше липсата на определена мъжка фигура сред гостите. В първият момент си помислих, че партито е само женско с присъствие на един малък мъж. Но после се появиха колеги от работата, от което падаше голям смях, но не това целях да кажа. Смятах, че след толкова криене щях да видя бащата на малкия тъй като нямаше нито една снимка в апартамента й. Не ме взимайте за луда обаче беше леко странно да държиш в тайна толкова важен човек, като се има предвид колко близки станахме за това кратко време. 

Неговата слабостOnde histórias criam vida. Descubra agora