Двамата с Корадо отворихме свои акаунт в ТикТок и смея да твърдя, че върви доста добре. Двамата качвахме танци във всеки един удобен момент и толкова много хора се опитваха да повторят нашите стъпки.
Когато достигнахме до 900 000 последователя реших, че е време да изляза от комфортната си зона и да изсвиря нещо.
Избрах песента на Skillet- Salvation. Това е една от любимите ми песни и е много близка до мен, защото я свързвам с татко. Той е огромен фен на Скилет, точно от него аз научих за групата. Ръката ми трепереше, докато натисках бутона ,,post". Ами, ако никой не хареса песента или моя глас?
Захвърлих телефона си настрани, за да не виждам какво се случва и се върнах към занинанията си ог преди това.
Беше Събота. Обикновено през уикендите почиваме, за това аз и Корадо звъннахме на приятелите си да излезем. Все някъде ще се намери нещо за правене, нали?
Аз, Корадо, Алекс и Каролина слязохме до булевард ,,Холивуд". Том все още не се е върнал в Америка, като си дойде ще се видя и с него. Разхождахме се спокойно и се смеехме, когато група ийнейджъри ни спряха и помолиха за снимка с нас. Аз и брат ми се спогледахме, след това се усмихнах ме и се снимахме с тях.
-Лина, имаш прекрасен глас.-каза едно от момичетата с усмивка.
-Благодаря.-отвърнах с усмивка.
След като ни подминаха, аз отворих телефона си, за да видя, че видеото ми има един милион харесвания. Това е най-харесваното видео в профила ни. Корадо ме прегърна силно и аз се усмихнах.
Идваше ми да заплача, докато четях всички мили коментари под клипа. Имаше и някои доста груби, но това е нормално.
"Прекрасен глас""Освен, че танцува може и да пее...Еха, аз не мога дори да ди завържа обувките".
"Продължавай все така".
Определено смея да твърдя, че малко от малко сниженото ми самочувствие се вдигна от пръстта, но не прекалено, разбира се. Умерено, като за мен.
След като се прибрахме вкъщи, Корадо влезе в банята, а аз се хвърлих на леглото си и продължих да чета коментарите.
За миг главата ми се замая, защото мириса на силния, мъжки одеколон на Тони все още седеше попил в завивките ми. Исках да го прегърна отново, да е тук с мен днес. Да мога да отпразнувам своя дебют с него.
След това се сетих, че имам номера му, а все още не съм му се обадила. Вече имам поне малко слава, няма да е странно да му пиша или нещо такова, нали? Само при мисълта, че ще чуя гласа му отново, краката ми се разтрепериха като на скелет. Затворих очи и набрах номера.
-Ало?-отвърна глас от съседната линия.
YOU ARE READING
На шега
FanfictionМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?