Двамата с Тони правихме секс. Това би трябвало да значи, че има чувства към мен, нали? Да, но не.
След като приключихме Тони просто стана, облече се и ме погледна виновно. Меко казано ми се плачеше в този момент. Събрах си нещата, облякох се и просто си тръгнах, а той не се опита да ме спре. Не мога да кажа, че не съм го очаквала или че съм си мислела за бъдеще с него, но имах една малка надежда, че може би между нас ще се получи нещо след това. Сега дори не знам какви сме, дали сме приятели или ще си остане само за секс. Не ми се иска да приключим точно така.
Споделих на Корадо какво се случи и той бе меко казано бесен. Както на Тони, така и на мен, за дето му позволих да ми го причини.
-Лина, как може?-питаше той пак и пак.
-На двадесет години съм,-отбелязах.-мога да правя секс, ако поискам.
-Но това не значи да те използват.
Обичам брат си повече от всичко, но винаги щом стане нещо с мен ми го натяква и ме обвинява, а точно сега не ми е до това.
-Корадо, спри да ме обвиняваш и ми кажи какво да правя. Имам нужда от съвет.
-Единственото, което ти остана, е да го питаш директно какво се случва между вас.
Не мога просто да му се обадя и да му кажа ,,слушай какво, искам да знам какво се случва между мен и теб". Нещата не работят по този начин.
Исках да забравя за него, да обърна гръб на случилото се, но не можех. Всеки път, в който затворен очи можех да усетя неговото парещо докосване по бедрата си. Целувките му и самодоволната му усмивка, не можех да ги забравя, нито него.
Поговорих и с Джейдън. Знам, че би могъл да ми даде някой добър съвет. Той ме изслуша без да ме съди, което ми хареса, но определено имаше капка разочарование в погледа му. Сините му очи говореха сами по себе си за каква ме мисли. И таз добра.
-Виж, Лина, трябва да го преживееш. Не можеш да върнеш времето назад.
-Знам, знам.-въздъхнах тежко.-Просто съм много объркана, Джей.
-Нормално е.-той седна до мен на леглото и ме прегърна през рамо.-Спокойно, ако имаш нужда от нещо-аз съм тук до теб.
Същата вечер:
Взех си душ и се отправих право към леглото. Двамата с Корадо делим една стая, защото сме близнаци и така сме свикнали.
Разглеждах си клипчета в ТикТок и случайно попаднах на нашето с Тони. Може да се каже, че създаваме добра илюзия за щастлива двойка.
Внезапно телефонът звънна. Погледнах в горния край на екрана и видях името. Тони. Какво по дяволите искаш от мен? Защо ми звъниш по това време? Плъзнах с пръст и вдигнах телефона.
-Хей.-каза той с треперещ глас.
-Ей.-отвърнах аз с безразличие.
YOU ARE READING
На шега
FanfictionМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?