Ноен и Джейдън ме изпратиха до летището в черна кола без номер. Полетът ми е чак в полунощ, така че имах време да се сбогувам с тях двамата. Джейдън ми обеща, че щом тура свърши Корадо също ще се върне и това ме успокои да някаква степен.
Прегърнах силно Ноен. Не можех да му се отблагодаря за всичко, което направи за мен, никога няма да мога. Не ни беше лесно особено сега, когато знам какво изпитва към мен и той знае какво изпитвам към него. Целунах го. Той ми отвърна.
Качих се в самолета и им помахах за последен път преди да отлетя. Не съм си мислела, че ще е толкова трудно да кажа чао на тези хора. Сърцето ми се сви.
Кацането:
Мама и татко ме чакаха на летището в София. Прегърнах ги силно, а те нежно ме вкопчиха в орегръдките си. Много ми липсваха, хубаво е пак да съм си вкъщи.
Когато се прибрах на село, където мама и татко бяха стегнали къщата, баба ме чакаше с огромна тава с баница и лютеница, тъй като обичам да ги комбинирам. Приятели от детството също дойдоха да се видим.
За известно време бях забравила през какво преминах тези седмици. Успях да се чуя и с Корадо. Оказа се, че двамата с Тони са в една стая и няма възможност да ми звъни.
-Кой знае, че съм отвлечена?-попитах.
-Всички.-отвърна той.-За сега е по-добре да остане така. Никой да не разбира.
-А кой знае, че съм спасена?
-Аз, Ноен и момчетата от Sway, тъй като заедно измислихме плана.
-От къде разбрахте, че съм при Тони?
-Алехандро се свърза с Ноен, след това Ноен дойде при нас в Sway да ни моли за помощ.
-Срах ме е, Корадо, може да ви се случи нещо заради мен. Тони работи с Матиа, а с него шега не бива. Пазете се.
-Не се тревожи за нас. Имаме план.
Чух през телефона как вратата в стаята на Корадо се отваря. Чух и гласа на Тони далеч от телефона. Цялата настръхнах.
-Добре, мамо, ще се чуем пак утре.-каза Корадо и затвори телефона.
Не знам какъв план имат, но дано не е нищо опасно. Обадих се на Ноен да го чуя. Не звучеше много весел, липсвах му. Той на мен също, но какво да се прави. Скоро ще се видим, Ноен. Търпение.Бележка от автора:
Добре, историята се стече в много различна посока, но я намирам за по-интересна така. Какво мислите?🤔
ВЫ ЧИТАЕТЕ
На шега
ФанфикМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?