Двамата с Корадо се качихме на самолета и потеглихме към Лос Анджелис. Цялата треперех като мишка. Толкова изплашена не съм била през живота си, не и до този момент. За двадесет години съм видяла много неща, но никога не съм изплашена от нещо, освен сега. Едва успях да заспя.
Когато кацнахме на летището в Л.А ни чакаше специална кола, а зад волана седеше Атикъс. Прегърнах го силно, много се зарадвах да го видя отново. Той ни откара до къщата на Sway и си тръгна. Навън е доста късно, не очаквах момчетата да са будни, за това изчаках Корадо да отключи.
Влязох през вратата, за да заваря Ноен, момчетата и Алехандро. Пуснах сака на земята и замръзнах, когато видях лицето на Алехандро. Притиснах ръцете си до тялото и просто го гледах като каменна статуя.
Ноен притича към мен и ме вкопчи в прегръдките си, започна да ми повтаря, че всичко е наред и не е тук да ме нарани.
-Успокой се, Лина.-прошепна той.
Аз обвих тялото му с ръце и се сгуших в него, а лицето си скрих в гърдите му. Не исках да го виждам. Мигновенно не се почувствах добре, за това Ноен ме придружи до стаята ми и ми предложи да остане с мен тази нощ. Съгласих се.
-Ноен.-наведох глава, докато вадех дрехи от сака си и ги стисках в ръце.
-Да.-той се обърна към мен.
-Безопасно ли е за мен?-погледнах го.
-Да, мила.-той се изправи от леглото и ме прегърна целувайки челото ми.-Никога няма да позволя нещо да ти се случи отново. Запомни думите ми.
В ръцете му се чувствам в безопасност и спокойна. Мога да му вярвам. Мога да вярвам на всички в тези къща.
Внимание:сексуално съдържание в тази част на историята.
Ноен целуна нежно устните ми. Аз се надигнах на пръсти и му отвърна по същия нежен начин. Той ме вдигна и внимателно ме пусна на леглото, застана над мен и целуна врата ми близо до сънната артерия.
Затворих очите си и нежен, тих стон се прокрадна между влажните ми устни, докато Ноен бавно сваляше черната риза, с която беше облечен. Прокарах ръцете си през косата му, докато той беше между краката ми. Стенех тихо, за да не ме чуят останалите. Ноен бавно се изправи към мен и двамата се задвижихме в ритъм. Бе много по-нежен от Тони и ми хареса повече.
Постепенно ставаше все по-груб. Прокара ръцете си по голата ми, настръхнала кожа и се подсмихна с крайчеца на устата си.
-Обичам те.-прошепна той, докато забързваше тласъците си към мен.
-И аз те обичам.-отвърнах между стоновете.
VOCÊ ESTÁ LENDO
На шега
FanficМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?