Гледната точка на Джейдън:
За да изпълним плана срещу Тони ни трябва нещо повече от сила. Трябват ни реални доказателства, че той е отвлякъл Лина против нейната воля. Цялата идея, която имаше Ноен в главата си е да отиде лично да се разбере с Тони, но двамата с Грифин знаехме, че е твърде опасно.
-Ноен, не забравяй, че Матиа е зад гърба му, не можеш да отидеш сам.-обясни Грифин.
-Искам да си плати.-Ноен удари по масата.
Разбирахме, че е твърде ефектиран от цялата случка, за това се заехме сами да си свършим работата. Повечето от нас бяха в добри отношения с Тони, за това просто ще извадим информацията от него, ще го запишем и така ще го пратим в затвора.
-И как ще стане, Джейдън?-попита Брайс, все още не вярващ, че ще успеем.
-Както направихме при Матиа. Пращаме вътрешен човек и го записваме.
-Никой от нас не му е толкова близък, за да може Тони да му сподели.-отбеляза Джош.
И това е вярно, но аз знаех какво да правя и с кого да се свържа. Ондреаз. Само той може да ни помогне. В началото не се съгласи да прати малкия си брат в затвора, но след като му обясних колко опасно е за Лина, той се примири с идеята. И предложи нещо.
-Вместо да го вкарваме в зарвора,-каза ни Ондреаз.-защо не го пратим на лечение?
-Няма да се съгласи.-отвърна Грифин.-Не е толкова глупав сам да се предаде.
-Нека поне опитам.
-Искам го мъртав,-обади се Ноен.-а не в затвора, кое не схвана?
Решихме да опитаме с идеята на Ондреаз, но бях доста скиптичен. Свързах се с Корадо, за да съм сигурен, че Лина не се е разубедила да се върне в Лос Анджелис.
Планът влезе в действие. Двамата с Ондреаз подадохме документи в определен отдел и трябваше да чакаме да ни одобрят. Това ни загуби ден и половина, но в края на деня казаха ,,да" на случая ни.
Двама мъже се появиха в дома на Тони и го отведоха с огромна кола Бог знае къде. Не съм се интересувал повече, защото не Тони е големият ни проблем, а Матиа.
След отвличането на Лина никой не е чул за него. Свързахме се с Алехандро, но и той нищо не знаеше. Има вариант да е напуснал града, но има и такъв да се крие. Полицията все още му диша във врата, в скоро време няма да се покаже. Поне се надявахме.
-Ами, ако разбере, че Лина се е върнала?-попита Грифин и ме погледна.
-Има вариант дори да не знае, че си е тръгнала.-обясни Алехандро.-Него не го вълнува момичето, а свободата. Ако тя си държи устата затворена, той ще я остави.
-А ако реши да говори?-попитах.
-Подозирам, че Матиа ще се опита да се свърже с нея, но само за да е сигурен, че ще си мълчи. Проблемът е друг. Сега, след като Матиа не зависи от никого може спокойно да заплаши живота на Лина. Имайте го в предвид. Убедете я да си мълчи, ясно?
YOU ARE READING
На шега
FanfictionМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?