Ноен и приятелите му ме отведоха до една малка къща, и по-малка имам предвид на три етажа, но за тях това е малка къща.
Аз седнах на стола срещу Ноен. Другите ни чакаха пред стаята. Той ме погледна право в очите със самодоволната си усмивка и се облегна бавно на мекия, кожен стол.
-Защо искаш толкова силно да идваш тук?-попита той.-Тук няма нищо за теб.
-Напомня ми за моята страна.-отвърнах.
Ноен се изправи от стола и бавно започна да обикаля около мен. Стъпваше плавно и тихо, ако не бях в една стая с него нямаше да чуя стъпките му. Спря се край дървената маса срещу него и извади две чаши, наля малко от изключителното скъпо уиски и се върна на стола подавайки ми чашата. Аз отпих, макар че алкохола не ми е сила.
-Знаеш, че е сключена сделка. Не може да правя изключение само за теб, Лина.
-Ясно ми е, че можеш, но искаш нещо в замяна, нали така?-засмях се.
Ноен се подсмихна и затропа с връхна на пръстите си по дървената плоскост на масата, явно успях да го спечеля.
-Много умно момиче, браво.-плесна с ръце.
-Казвай цената.-извъртях очи.
-Аз те пускам тук, когато пожелаеш, дори ще ти осигуря предпазване.
-Предпазване?-попитах объркано.
-О, сладка, аз не съм най-лошия тук, аз съм най-милия в този квартал.-той се засмя.
-А какво трябва да направя аз?
-Трябва да ми носиш информация за тези мухльовци от Sway. Работи за мен.
-Няма начин!-заявих твърдо.
-Тогава няма сделка.
Ноен свали усмивката от лицето си и сложи сериозната гримаса, след това бавно вдигна ръката си и ми посочи вратата зад мен.
-Не може ли да поискаш нещо друго?
-Нищо друго не ме интересува, Лина.
-Моля те, измисли нещо.
За момент го видях как сериозно потъва в мисли и колебания. Изплаших се, когато самодоволната му усмивка отново се появи на лицето му, но този път бе някак зла.
-Виж, за нас да запазим квартала си е много важно и ти трябва да ми дадеш нещо също толкова важно за теб.-обясни той.
-Какво точно искаш да кажеш с това?
-Ще ми помогнеш да се издигна в онова глупаво ТикТок общество, като играеш мое гадже, но има и две допълнителни екстри.
-Слушам те.-погледнах го.
-Мога да правя с теб и тялото ти, каквото пожелая, и второто е не можеш да кажеш на никого, че това е лъжа. Сделка?
За момент се поколебах, но и без това нямах какво да губя. Това място беше наистина важно за мен, а не искам да предавам момчетата заради лични нужди.
-Е, какво ще кажеш?-той се подсмихна.
-Приемам сделката.-отвърнах твърдо.
-Чудесно.Бележка от автора:
Знам какво си мислите. Това е фенфик на Тони Лопез, но Лина се събира с Ноен? Спокойно, обещавам жестока развръзка.☺️💛
YOU ARE READING
На шега
FanfictionМладата 18 годишна Лина се премества да живее в Л.А със своя брат близнак. Двамата откриват приложението ТикТок и решават да заснемат видео на шега. Какво ли ще стане после?