Загубих

113 5 0
                                    

Ноен ме успокои, че всичко вече е наред, но аз не можех да му повярвам. Затворих се в къщата, отказах да се виждам с други хора, освен с Ноен и момчетата от Sway. Не ме вълнуваше, че някой искал да ме види. Аз не исках да виждам никого.
-Лина, хайде да излезем.-умоляваше ме Ноен.-Ще ти се отрази добре, повярвай.
-Не мога. Излез без мен.-отвръщах.
Тази параноя, в която бях изпаднала ми пречеше да живея пълноценно, но това не ме вълнуваше за момента. Исках само да се предпазя и не знаех от какво точно.
Продължих да снимам клипове за ТикТок, но в мой личен акаунт. Качвах само ковъри на песни и от време на време правех някои тренд, за да разнообразявам дните си.
Постепенно се отпуснах и малко по малко излизах от зоната си на комфорт. Излизах до магазина, изхвърлях боклука, седях на площадката близо до дома на Ноен. Да, повечето си време прекарвах около него, защото само на него разчитах да ме защити.
Стоки наближаваше ново турне и мисълта, че трябва да присъствам ме ужасяваше. Алекс, който е наш мениджър, се опита да ми обясни, че трябва да отида, ако искам да взема доход. Преглътнах страховете си и си стегнах багажа. Момчетата ще са там, брат ми ще е там, Ноен и Атикъс също. Няма какво да се случи, нали? Ще е пълно с охрана навсякъде и ако имам проблем ще се обърна към тях. Това им е работата.
Разбрах от Ондреаз, че Тони е изпратен на терапия и всичко върви добре, но нямах вести за Матиа. Всеки път, щом попитах някого за него, всеки свиваше рамене.
Значи е все още на свобода. Някъде там и чака да ме намери, за да ми го върне. Бях решена да разкажа всичко в полицията, но Алехандро ме разубеди. Каза, че ще стане двойно, дори тройно по-зле, ако реша да си отворя устата срещу Матиа.
-Разбери, той не иска нищо от теб, освен да си мълчиш.-обясни Алехандро.-Това е.
Звучи толкова просто, а всъщност не е, объркано е и сложно, защото тези хора ми нанесоха травма за цял живот. Причиниха ми физическа и психическа болка. Мисълта, че ще им се размине не ми дава мира.
Опитах се да говоря с Ноен и да го убедя, че трябва да проговоря, но той ми каза, че направя ли го оставам сама срещу Матиа, а аз нямам сили за това.
Турнето скоро наближава. Може би там ще успея да се отпусна повече. Защо се върнах, щом не искам да съм тук? Само това ми се върти в главата през цялото време.
Загубих битката срещу Тони и Матиа, това е положението в моя живот. Цял живот ще помня дните, в които аз се предадох.

На шегаWhere stories live. Discover now