Разговор

106 5 0
                                    

-Ало?-отвърна глас от съседната линия.
Сърцето ми прескочи няколко пъти в бърз такт. Гласът му звучеше заспал и уморен, по-нисък от обикновено. Явно го събудих.
-Тони, Лина е,-казах.-събудих ли те? Много съжалявам.
-Няма проблем, Лина.-той се засмя.-Кажи какво ти трябва.
-Обмислих предложението ти и реших да приема. Може да снимаме заедно.
-Чудесно. Ако искаш може да наминеш утре през вкъщи. Кога си свободна?
-Какво ще кажеш за 10 сутринта?
-Добре, идеално всъщност.-той ми изпрати адреса си.-Ще те чакам.
-Ще се видим утре.
Тони се засмя и затвори телефона, не можех да повярвам, че наистина се престраших да му се обадя. Какво се случва с мен?
                   ~на следващия ден в 10~
Взех колата на Алекс, тъй като все още нямах своя собствена. Адресът на къщата не беше лесен за откриване. Когато пристигнах едва не ми се откъсна ченето. Къщата бе огромна, като за 100 човека. Тони живее в нея сам? Невъзможно. Пред гаража бяха паркирани осем коли-няколко Рейндж Ролвъра и Тесла. Определено от ТикТок се вадели много, много добри пари.
Позвъних на звънеца два пъти. Вратата се отвори и пред мен се показа русото момче от онзи ден, мисля, че беше Ник. Явно Тони не живее сам в този замък. Ник ми се усмихна и направи път да вляза. Аз бавно преминах през прага и свалих обувките си.
Навсякъде по диваните бяха насядали хора, които дори нямах представа кои са и по реакцията им разбрах, че и те не знаят коя съм аз. Поздравих се с всички, запознахме се, двамата с Ондреаз си поговорихме малко, докато Тони не слезе по стълбите.
Изглеждаше доста добре. Усмихна ми се широко и определено можех да усетя онези пеперуди в стомаха.
-Някой се е нагласил.-отбеляза Ник и се засмя поглеждайки към Тони.
Бузите на горкото къдраво момче станаха червени като мак през пролетта, но моите бяха като домати. За мен ли се е гласил?
Одреаз хвана Ник за врата и го отведе в другата стая. Внезапно, докато се осъзная аз и Тони бяхме съвсем сами в стаята.
-Здравей.-засмя се нервно той.
-Здравей.-измърморих и се усмихнах.
-Обмислях няколко танца, които може да направим заедно, ако си съгласна.
Кимнах с глава. Тони извади телефона си и ми показа няколко клипа. Опитах се да внимавам, но божествения му одеколон се носеше във въздуха около мен. Накрая избрахме песента Savage, тъй като танца бе много лесен, а тренда известен.
Трябва да призная, че ми беше много забавно, докато снимахме клипа двамата, няколко пъти обърках стъпките, той също, но важното е, че ни беше супер весело.
Качихме видеото, след това снимахме и за моя профил. Общо взето взаимно си вдигахме точките един с друг.

На шегаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang