Благодаря ти

84 4 0
                                    

Останах в дома на Атикъс, но Джейдън и Ноен остана също за всеки случай. Полетът ми за България е утре вечерта, до тогава трябва да ме крият главно от Матиа.
-Корадо знае за плана,-обясни Ноен,-също така и семейството ти знае, че ще се върнеш временно при тях. Съжалявам, че не дойдох по-рано, но беше трудно да те открия.
-Благодаря ти,Ноен.-усмихнах се.
Той се усмихна и ме сгуши в себе си, за пръв път от седмици се чувствам спокойна и можех да поспя за малко. Джейдън ми донесе храна, Атикъс ми осигури легло, но Ноен остана при мен да ме пази през нощта.
Слава Богу, че вече съм в безопасност, но Тони все още е на свобода. Толкова е луд, че може и до България да дойде да ме търси.
Притеснявах се за Корадо също. Може нещо да му се случи заради мен. Как ще го оставя сам в Лос Анджелис за Бог знае колко време. Толкова много неща ми предстой да видя, да изпитам. Не съм виждала мама от две години, най-накрая ще я прегърна.
Ще ми се да се бях прибрала при други обстоятелства, но пак е нещо.
На следващия ден:
Оставаха няколко часа до полета ми и аз реших да прекарам време с Ноен, тъй като ми липсваше много и щеше да ми липсва.
Помолих го да излезем, защото не исках да бъда затворена повече, но той отказа. Все пак Матиа живее наблизо. Ако ме види ще каже на Тони, че съм избягала.
Двамата останахме вътре в къщата, докато Джейдън и Атикъс обмисляха как да ме заведат до летището без да бъда забелязана.
-Алехандро работи за Матиа.-казах.-Никога не е напускал, Ноен.
-Знам.-той се усмихна.-Именно от него разбрах къде си и какво става?
-Моля?-попитах учудено.-Защо му е да предава приятелите си?
-Алехандро не е престъпник, винаги е искал мир и свобода. Освен това знае какво изпитвам към теб и колко държа на теб.
-Какво изпитваш?-усмихнах се.
-Знаеш, че за мен това между нас никога не е било лъжа. Беше ми ясно, че ако не те принудя никога нямаше да си с мен.
-Това не е така, Ноен. Аз изпитвам същото към теб, убедих се в това.
Той се наведе бавно към мен и ме целуна нежно. Отвърнах му. Това е първата ми целувка с него и е просто вълшебна, много красива. Осъзнах, че Тони никога не ми е давал това, от което имам нужда. И цялата му тази мания по мен е токсична.
Докато имам Ноен и момчетата зад гърба си никога няма да остана сама. Само трябва да избягам за малко. Това значи да съм далеч от тях. Далеч от Ноен.

На шегаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora